eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na przewozy pasażerskie dla potrzeb wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych pracowników oraz studentów Akademii Marynarki Wojennej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-24

Ogłoszenie nr 500202753-N-2018 z dnia 24-08-2018 r.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na przewozy pasażerskie dla potrzeb wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych pracowników oraz studentów Akademii Marynarki Wojennej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595609-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, Krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 262 537, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks 261 262 963.
Adres strony internetowej (url): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na przewozy pasażerskie dla potrzeb wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych pracowników oraz studentów Akademii Marynarki Wojennej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

60/ZP/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja, sprzedaż i dostarczanie na zamówienie Akademii Marynarki Wojennej. 2. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy działań: 1. Kompleksowej, całodobowej obsługi przez Wykonawcę w zakresie rezerwacji biletów lotniczych i bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloetapowych krajowych, zagranicznych i możliwości ich łączenia. 2. Zapewnienia wysokiej jakości oferowanych usług, w tym: a. opracowania najkrótszych i najtańszych połączeń na danej trasie, podania co najmniej 2 optymalnych dla Zamawiającego propozycji połączeń lotniczych na danej trasie na jedno zapytanie Zamawiającego, zgodne z jego rzeczywistymi potrzebami, w tym jedną propozycję odpowiadająca sugestiom Zamawiającego, z uwzględnianiem połączeń "low cost" o ile Zamawiający w zapytaniu nie zastrzeże inaczej, b. każdorazowego przedstawiania Zamawiającemu szczegółowego planu podróży sporządzonego w oparciu o proponowane połączenia lotnicze, uwzględniającego wszelkie informację związane z połączeniem, w tym m.in. międzylądowania, przesiadki, czas oczekiwania, itp. c. zapewnienie możliwości zakupu biletu lotniczego w jedną stronę, na warunkach nie mniej korzystnych niż dla zakupu biletu w dwie strony, d. całodobowej możliwości dokonania rezerwacji/jej zmiany lub wykupu biletu, również w dni wolne od pracy. W umowie Wykonawca musi wskazać numer telefonu oraz procedurę obowiązującą przy zlecaniu rezerwacji i zmianach w wylocie/ przylocie w dniu wolne od pracy oraz w godzinach poza godzinami pracy AMW, czyli od 15.30 do 07.30 w dniu następnym, e. dostarczania biletów w uzgodnionym terminie do siedziby Zamawiającego, nie później niż na 24 godziny przed planowanym wylotem, a w sytuacji nagłej nie później niż w ciągu 4 godzin, f. wystawiania biletów lub innych właściwych dokumentów podróży, g. w przypadku gdy dostarczenie biletu elektronicznego nie jest możliwe, dostarczania biletów wg zapotrzebowania Zamawiającego bez dodatkowych opłat (w terminie oraz w miejsce wskazane przez Zamawiającego), h. zapewnienia możliwości odbioru biletu poza granicami kraju, i. zapewnienia możliwości kontynuowania podróży przez pasażera na podstawie zmian w systemie rezerwacji bez konieczności uiszczania dopłaty lub zapłaty poza granicami Polski, z możliwością zapłaty tych należności przelewem z konta Zamawiającego, j. zorganizowania oraz pełnego zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i państw docelowych (ewentualnie docelowych portów lotniczych) - dotyczy wszelkiego rodzaju opłat - np. opłat lotniskowych, podatków, obowiązkowych ubezpieczeń itp., opłat dodatkowych za bagaż, opłat za bagaż ponad wagowy/ponad wymiarowy - każdorazowego informowania Zamawiającego o ewentualnej konieczności poniesienia dodatkowych kosztów, wynikających z lokalnej specyfiki organizacyjnej portów lotniczych / linii lotniczych. k. pośrednictwa pomiędzy zamawiającym a przewoźnikiem w sprawach reklamacyjnych, wystawiania faktur z uwidocznieniem ceny jednostkowej biletu, opłaty transakcyjnej, upustu udzielonego przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, przedstawiania Zamawiającemu cotygodniowych raportów z realizacji zamówienia. W raporcie powinny być ujęte dane umieszczane na fakturze dla danego rodzaju usługi. 4. Wykonawca udostępni: ? narzędzie on-line w języku polskim oraz przeprowadzi na żądanie Zamawiającego w terminie z nim ustalonym , szkolenie z jego obsługi, w wymiarze czasowym niezbędnym do przekazania pełnej wiedzy osobom docelowo korzystającym z niego; ? w formie elektronicznej w języku polskim podręcznik - instrukcję narzędzia on- Line; ? serwis telefoniczny (Call Center). a. Narzędzie on-line będzie dostępne 24h na dobę 7 dni w tygodniu, nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy i będzie umożliwiało Zamawiającemu, po zalogowaniu (podaniu indywidualnego loginu i hasła): - wyszukiwanie interesujących ją połączeń lotniczych; - dokonywanie rezerwacji biletów lotniczych; - anulowanie rezerwacji; - dokonywanie zmiany terminu, miejsca i klasy podróży a także danych pasażera; - weryfikowanie propozycji Wykonawcy. b. W ramach korzystania z narzędzia on-line Zamawiający musi również otrzymać co najmniej następujące informacje: - o linii lotniczej (przewoźniku) świadczącej usługę przewozu; - o miejscu i terminie (data i godzina) wylotu; - o miejscu i terminie (data i godzina) powrotu; - o czasie trwania lotu, a w przypadku połączeń wieloetapowych o łącznym czasie trwania lotu; - w przypadku połączeń wieloetapowych - o ilości i miejscu ewentualnych przesiadek, wraz z terminami (data i godzina) przylotu i odlotu z miejsca przesiadki; - o klasie biletu oraz warunkach taryfy; - o cenie biletu przewoźnika (bez opłaty transakcyjnej), z uwzględnieniem nadania bagażu, w zł. polskich. W przypadku cen biletów podanych w innych walutach, przeliczenie na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP na dzień wykupu; - terminie wykupu biletu w określonej cenie; - o możliwości i warunkach anulowania biletu; - o możliwości zmian terminu wylotu, przylotu; - o możliwości zmian danych dotyczących pasażera; - o możliwości zmiany trasy podróży.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60400000-2


Dodatkowe kody CPV: 63500000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 350000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WhyNotTravel Sp. z o.o.
Email wykonawcy: zamowienia.publiczne@whynottravel.pl
Adres pocztowy: Kielnarowa 108A
Kod pocztowy: 36-020
Miejscowość: Tyczyn
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10191.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9404.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10482.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.