eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowaniaZP-23/WZŻ/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-23

Ogłoszenie nr 500201207-N-2018 z dnia 23-08-2018 r.

Wrocławski Zespół Żłobków: Dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-23/WZŻ/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586201-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500164018-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wrocławski Zespół Żłobków, Krajowy numer identyfikacyjny 021545051, ul. ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +4871 365 03 46, e-mail przetargi@wzz.wroc.pl, faks +4871 365 03 47.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.wzz.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-23/WZŻ/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak postępowania: ZP-23/WZŻ/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Żłobek nr 4 ul. Kłodnicka 25, Wrocław Żłobek nr 12 ul. Jugosłowiańska 85 a, Wrocław Żłobek nr 13 ul. Wieczysta 107, Wrocław Żłobek nr 15 ul. Łukowa 37, Wrocław 2.2. Znak postępowania: ZP-23/WZŻ/2017 2.3.Meble muszą być wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej AISI 304 . Wykonawca będzie zobowiązany wraz z dostawą i montażem przekazać przedstawicielowi Zamawiającego dokumenty potwierdzające, że wyrób spełnia zharmonizowane normy ze wszystkimi dyrektywami UE mającymi zastosowanie do tego typu wyrobu. Zamawiający wymaga także dokumentu potwierdzającego wymogi Państwowego Zakładu Higieny ( atesty, certyfikaty, Deklaracje Zgodności) potwierdzające spełnienie norm w zakresie dopuszczenia zaproponowanych mebli do kontaktu z żywnością . W przypadku gdy z żadnego dokumentu wystawionego dla danego wyrobu nie wynika, że produkt ma przeznaczenie do kontaktu z żywnością Zamawiający dopuszcza oświadczenie producenta. W oświadczeniu musi zostać jasno wskazane , że meble są przeznaczone do kontaktu z żywnością z uwzględnieniem chropowatości powierzchni pomiędzy 0,2- 0,5 µm, jako czynnika determinującego czystość i higieniczność powierzchni elementów mających kontakt z żywnością i łączenia elementów w sposób zapewniający łatwość czyszczenia/ spawanie elementów, skręcanie, rozkręcanie. 2.4.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.5.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. 2.6. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej w żłobkach należy ustalać telefonicznie. Dane kontaktowe znajdują się w projekcie umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ (w §9 ust.1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej do następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: żłobek nr 2 ul. Zemska 33, Wrocław

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39141000-2


Dodatkowe kody CPV: 39141100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26290.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia ROBIN Danuta Robaczewska
Email wykonawcy: robin@robin.pl
Adres pocztowy: ul. Łączna 39
Kod pocztowy: 41-303
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21787.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21787.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48291.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.