eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiŚwiadczenie usług pełnienia funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa budynku Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-23

Ogłoszenie nr 500201144-N-2018 z dnia 23-08-2018 r.

Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim: Świadczenie usług pełnienia funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa budynku Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590445-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prokuratura Okręgowa w Piotrkowie Trybunalskim, Krajowy numer identyfikacyjny 56962200000, ul. Al. 3 Maja , 97300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 647 66 41, e-mail prokuratura@piotrkow-tryb.po.gov.pl, faks 44 647 44 70.
Adres strony internetowej (url): http://piotrkow-tryb.po.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pełnienia funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa budynku Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PO VII WB 261.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa budynku Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie". Parametry budynku: Powierzchnia użytkowa: 1 240,73 m2 Powierzchnia zabudowy: 664,00 m2 Kubatura: 6 407,25 m3 Budynek o dwóch kondygnacjach naziemnych, częściowo podpiwniczony, zaprojektowany na rzucie zbliżonym kształtem do litery L. Do zakresu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy zarządzaniem procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) pełnienie roli koordynatora czynności wszystkich inspektorów branżowych w zakresie różnych specjalności, 3) sprawdzenie i zaopiniowanie prawidłowości i kompletności dokumentacji projektowej oraz udział w komisji mającej na celu zaopiniowanej tej dokumentacji, 4) nadzorowanie realizacji dokumentacji wykonawczej, w szczególności weryfikacja dokumentacji w kontekście jej zgodności z koncepcją wielobranżową, zatwierdzonym projektem budowlanym obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz założeniami Zamawiającego, 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6) opiniowanie, przekazywanych przez Wykonawcę, wniosków materiałowych pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania, 7) egzekwowanie dostarczonych od Wykonawcy badań, certyfikatów i atestów na użyte materiały i urządzenia i podejmowanie decyzji o ich dopuszczeniu do użytkowania i wbudowania, 8) uczestniczenie w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę oraz organizowanie narad budowlanych i sporządzanie z nich protokołów, które zatwierdza Zamawiający, 9) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 10) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, 11) potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 12) zapoznanie się z harmonogramem rzeczowo-finansowym inwestycji oraz prowadzenie kontroli technicznej i finansowej prowadzonych robót, 13) egzekwowanie od Wykonawcy wszystkich warunków realizacji umowy, a w szczególności kontrola wykonania i rozliczenia inwestycji w wyznaczonym, zgodnie z harmonogramem terminie, 14) dokonywanie regularnych wpisów w dzienniku budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę robót budowlanych, 15) sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych do inspekcji technicznych i odbioru końcowego oraz sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, 16) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót budowlanych oraz udział w tych odbiorach, 17) kontrolowanie rozliczeń częściowych i końcowych zadania inwestycyjnego zgodnie z harmonogramem i sprawdzanie faktur za roboty budowlane, 18) informowanie na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, szczególnie o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót, 19) sporządzanie miesięcznych sprawozdań i raportów zaawansowania finansowego i rzeczowego robót narastająco w układzie ogólnym i branżowym oraz przedkładanie tych raportów Zamawiającemu nie później niż do 5 dnia roboczego każdego następnego miesiąca, przy czym każdy raport powinien zawierać co najmniej: ? wykaz robót rozpoczętych i zakończonych w danym okresie, ? analizę procentową wykonywanych robót, ? informacje o robotach planowanych na następny okres sprawozdawczy, ? krótki i rzeczowy opis problemów powstałych w trakcie wykonywania robót wraz z propozycją działań, które należy podjąć w celu ich wyeliminowania, ? dokumentację fotograficzną (minimum 5 zdjęć) wraz z opisem przebiegu aktualnie prowadzonych prac i przedkładanie tej dokumentacji Zamawiającemu w formie cyfrowej, 20) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 21) udział w przeglądach gwarancyjnych w całym okresie obowiązywania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, 22) reprezentowanie Zamawiającego w dochodzeniu ewentualnych roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady wykonanej inwestycji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71630000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 230000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CONSIL Mateusz Chmielewski
Email wykonawcy: mateusz.chmielewski.mc@gmail.com
Adres pocztowy: Nowy Glinnik 5
Kod pocztowy: 97-217
Miejscowość: Lubochnia
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 322260.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.