To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-22
Ogłoszenie nr 500200866-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu: Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Biura Informacji i Promocji oraz Biura Rekrutacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583640-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500167149-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 186700000,
ul. ul. C.K. Norwida
25,
50-375
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 205 020, e-mail
biuro.zampub@upwr.edu.pl, faks
713 205 386.
Adres strony internetowej (url): www.upwr.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Biura Informacji i Promocji oraz Biura Rekrutacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R0AP0000.271.31.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa druków na potrzeby Biura Informacji i Promocji oraz Biura Rekrutacji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. 2. Wymagania ogólne: 1.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie po każdym zamówieniu złożonym przez Zamawiającego w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2.Cena oferowana przez wykonawcę musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym: koszty druku, dostawy, transportu, rozładunku i wniesienia do magazynu Biura Informacji i Promocji znajdującego się w budynku A5 na parterze. Dostawa i wniesienie w godzinach pracy Zamawiającego. 3.Wykonawca na własny koszt wykona druk proofu każdej pozycji i każdego ze wzorów pozycji zaznaczonych w arkuszu kalkulacyjnym jako wymagające proofu. Proof musi odzwierciedlać przyjętą do konkretnego zamówienia technikę druku. Wykonanie proofu nastąpi w 3 dni robocze od złożenia zamówienia. Zamawiający w ciągu 3 dni roboczych poinformuje o akceptacji lub nieakceptacji proofu. Wykonawca może wykonać druk całego nakładu po zaakceptowaniu proofu. 4.Termin realizacji zamówienia, liczony od momentu złożenia zamówienia e-mailem do dnia dostawy do Zamawiającego. Przy czym: - dla pozycji, dla których niewymagane jest wykonanie proofu - termin liczony jest od dnia przesłania projektu, - w przypadku pozycji wymagających wykonanie proofu - od dnia zaakceptowania proofu. 5. Miejsce dostawy zamówienia: Biuro Informacji i Promocji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Norwida 25, Wrocław, budynek A5. Dostawa transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wniesieniem do magazynu Biura Informacji i Promocji znajdującego się w budynku A5 pok. 3 na parterze. Dostawa i wniesienie w godzinach pracy Biura Informacji i Promocji oraz Biura Rekrutacji Uniwersytetu Przyrodniczego. 6. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczone artykuły w celu zapobieżenia wydatkowaniu środków publicznych na materiały złej jakości, w szczególności: nieczytelne druki, uszkodzenia mechaniczne, zgodność gotowych druków z zaakceptowanym proofem. Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji druku przy maszynie oraz możliwość przerwania druku w razie konieczności wniesienia poprawek. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. w trakcie trwania umowy wykorzysta minimum 60% a maksimum 100% ilości i rodzaju asortymentu. 40% ilości asortymentu zostanie wykorzystane w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej usługi. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 8. W przypadku, gdy zlecana przez Zamawiającego pozycja różni się co do liczby stron od pozycji opisanej w arkuszu kalkulacyjnym, wówczas tylko dla tej różnicy stosowany jest cennik jednostkowy, będący częścią arkusza kalkulacyjnego (dla większej liczby stron cena jednostkowa egzemplarza jest podnoszona, w przypadku mniejszej liczby stron - ulega zmniejszeniu). 9. Projekty graficzne materiałów do druku zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego elektronicznie w formie dokumentów pdf i/lub .eps i/lub .cdr. Wykonawca nie może wnosić żadnych zmian do przekazanych projektów bez pisemnej zgody Zamawiającego. 10. Wykonawca nie może użytkować, poza wykonaniem przedmiotu niniejszej umowy, otrzymanych materiałów, w szczególności zakazane jest ich powielanie, używanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób na wszystkich polach eksploatacji tj. utrwalanie, zwielokrotnianie utworu w dostępnych technikach, wprowadzanie do obrotu, do pamięci komputera, do Internetu, najem, dzierżawa, adaptacje, kadrowanie. 11. Na każdym z opakowań powinna znaleźć się informacja o zawartości: liczbie egzemplarzy i pozycji zamówienia. Waga jednej paczki nie może przekraczać 15 kg. 12. Wykonawca wyśle 17 egzemplarzy "Głosu Uczelni" oraz publikacji o uczelni w wersji polskiej i angielskiej do bibliotek, zgodnie z ustawą z dnia 7.11.1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz.U. nr 152, poz. 722) nie później niż jeden miesiąc od daty druku. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienie został określony we wzorze umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72931.28
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABAKUS Tomasz Brząkała
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46943.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





