eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZaprojektowanie i wybudowanie skweru - zadanie z budżetu partypacyjnego - "Skwer Wolnej Elekcji" - znak sprawy39/ZP/18.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-22

Ogłoszenie nr 500200397-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Zaprojektowanie i wybudowanie skweru - zadanie z budżetu partypacyjnego - "Skwer Wolnej Elekcji" - znak sprawy: 39/ZP/18.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576993-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161, ul. Al. Solidarności 90, 01003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wybudowanie skweru - zadanie z budżetu partypacyjnego - "Skwer Wolnej Elekcji" - znak sprawy: 39/ZP/18.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

39/ZP/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, w formule "zaprojektuj i wybuduj", "Skweru Wolnej Elekcji" z elementami małej architektury, alejkami, fontanną oraz siłownią plenerową wraz z zielenią oraz oświetleniem w postaci latarni LED, z licznie posadzoną zielenią niską i wysoką, w którą zostaną wkomponowane piesze ciągi komunikacyjne. Urządzenie terenu musi być wykonane w sposób umożliwiający dostęp i korzystanie przez osoby niepełnosprawne. 2. Lokalizacja skweru: teren przy ul. Ostroroga, w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, działki ewidencyjne nr 76/1, 76/2, 76/3, 75 z obrębu 6-03-08, stanowiący własność m.st. Warszawy. 3. Przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest do opracowania koncepcji programowo-przestrzennej zagospodarowania terenu Skweru (3 warianty wstępnego projektu, z których Zamawiający wybierze wersję ostateczną). Koncepcja powinna składać się z części opisowej i graficznej (w tym wizualizacji wybranych fragmentów zagospodarowania ). 4. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującym dla tego obszaru miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (m.p.z.p.), rejonu ulicy Okopowej nakazującym objęcie wspólnymi projektami zagospodarowania terenów usług kultury i terenów stanowiących ich przedpola tj. jednostki terenowe 5.3a i 5.3b wraz z otoczeniem pomnika Electio Viritim (art.10 ust. 4 pkt 3 m.p.z.p. rejonu ulicy Okopowej). 5. Na terenie skweru należy: a) zamontować następujące elementy małej architektury: - ławki parkowe - 3 szt. + 5 szt. przy fontannie, - kosze na śmieci - 8 szt., - stojaki rowerowe - 1 szt., - fontannę podświetlaną (oświetleniem LED) z pięcioma dyszami, zlokalizowaną w centralnej części skweru, na placyku wykonanym z estetycznej nawierzchni - kamiennej tzw. "kocie łby" i otoczonym ławkami. b) wykonać ciągi komunikacyjne (aleje żwirowe) z kruszywa mineralnego, c) zamontować następujące elementy siłowni plenerowej: orbitrek, twister, wioślarz, drabinka z drążkiem do podciągów, motyl oraz tablica regulaminowa (1 kpl.). d) wykonać oświetlenie w technologii LED z linią kablową podziemną z zastosowaniem słupów oświetleniowych. e) wykonać nasadzenia zieleni w postaci zieleni niskiej i wysokiej, tj: - drzewa różnych gatunków: kasztanowce czerwone (9 szt.), brzozy (15 szt.), grójeczniki japońskie (6 szt.), wiśnie piłkowane (17 szt.) - łącznie 47 szt., - krzewy np. pięciornik krzewiasty "Gold Star" - 107 szt., tawuła japońska "Shirobana" - 734 szt. - łącznie 841 szt., - trawnik (około 1/2 terenu). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają: a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. b) Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 2 do wzoru umowy. 7. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, montażem instalacji elektrycznych oraz pracami związanymi z nasadzeniami i zagospodarowaniem terenów zieleni były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 108). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy. 9. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 760.564,35 zł. 3. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonywany przedmiot zamówienia oraz na wbudowane materiały i urządzenia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi drugie kryterium oceny ofert - patrz Część XIII SIWZ. Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45311200-2, 45112710-5, 45342000-6, 37410000-5, 45111291-4, 45233250-6, 45232150-8, 45232410-9, 71320000-7, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 618345
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HIP BUD Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Axentowicza 1 lok. 29
Kod pocztowy: 04-644
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 759900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 759900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1599000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.