eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaWykonanie usługi przygotowania oraz dostarczania posiłków do Żłobka Gminnego i Przedszkola Publicznego Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Trzebnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-22

Ogłoszenie nr 500200006-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.

Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych: Wykonanie usługi przygotowania oraz dostarczania posiłków do Żłobka Gminnego i Przedszkola Publicznego Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Trzebnicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598861-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 93209961700000, ul. Plac Piłsudskiego 1, 55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 312 02 59, e-mail agnieszka.mozdzierz@zapo.trzebnica.pl, faks 71 312 02 59.
Adres strony internetowej (url): www.bip.trzebnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi przygotowania oraz dostarczania posiłków do Żłobka Gminnego i Przedszkola Publicznego Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Trzebnicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZAPO.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi przygotowywania oraz dostarczania posiłków do Żłobka Gminnego i Przedszkola Publicznego Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Trzebnicy, które mieszczą się przy ul. 3-go Maja 4 w Trzebnicy. 2. W zakres zamówienia wchodzi przygotowanie i dostawa trzech gotowych posiłków: śniadanie, obiad (dwa dania, kompot) i podwieczorek dla dzieci przedszkolnych w wieku 3-5 lat uczęszczających do Przedszkola Publicznego Nr 1 w Trzebnicy i dla dzieci w wieku 1-3 lata uczęszczających do Żłobka Gminnego w Trzebnicy w okresie od 01.09.2018 do 31.08.2019. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem miesiąca lipca 2019 r. oraz dni ustawowo wolnych od pracy). Szacunkowa ilość posiłków w okresie trwania umowy wynosić będzie: Przedszkole śniadania - 195 dzieci x 231 dni = 45 045 szt. obiady (zestaw: zupa + drugie danie + kompot) - 195 dzieci x 231 dni = 45 045 szt. podwieczorek -195 dzieci x 231 dni = 45 045 szt. Żłobek śniadania - 144 dzieci x 231 dni = 33 264 szt. obiady (zestaw: zupa + drugie danie + kompot) - 144 dzieci x 231 dni = 33 264 szt. podwieczorek - 144 dzieci x 231 dni = 33 264 szt. Planowane ilości dostaw mają charakter szacunkowy, w zależności od frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców zgłaszających chęć żywienia dzieci i mogą ulec zmniejszeniu. Wszelkie zmiany ilości posiłków nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1154). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wdrożony i utrzymywany system HACCP. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: o "Opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. o § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6


Dodatkowe kody CPV: 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 710581.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "MINI BAR" Piotr Opałka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stefana Żeromskiego 25
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.