eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Remont kotłowni dla budynku wielorodzinnego w Chodzieży przy ul. Siejaka 25B dz. nr 3640/5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-21

Ogłoszenie nr 500199519-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.

Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież: Remont kotłowni dla budynku wielorodzinnego w Chodzieży przy ul. Siejaka 25B dz. nr 3640/5

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593811-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież, Krajowy numer identyfikacyjny 30058050200000, ul. ul. Młyńska 3, 64800 Chodzież, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 28 20 322, e-mail sekretariat.mzgm@chodziez.pl, faks 67 28 20 322.
Adres strony internetowej (url): www.mzgmchodziez.naszaplacowka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont kotłowni dla budynku wielorodzinnego w Chodzieży przy ul. Siejaka 25B dz. nr 3640/5

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.262.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont kotłowni dla budynku wielorodzinnego w Chodzieży przy ul. Siejaka 25B dz. nr 3640/5. 1.2. Zakres robót obejmować będzie m. in. ? instalację gazową, ? technologię kotłowni, ? roboty ogólnobudowlane, ? instalację elektryczną. 1.3. Prace prowadzone będą przy funkcjonującym obiekcie tj. budynek w trakcie prowadzenia robót będzie użytkowany (budynek zamieszkały). W związku z tym że roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie zamówienia należy przewidzieć koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. 1.4. Budynek objęty pracami jest wolnostojący, nieogrodzony a przylegający teren jest ogólnodostępny. Zamawiający zaleca by Wykonawca zapoznał się ze stanem technicznym budynku oraz przyległego terenu poprzez dokonanie wizji lokalnej. 1.5. Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty. 1.6. Do realizacji zamówienia należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo Budowlane Dz.U. z 2017r. poz. 1332 ze zm.). Za takowe uważa się wyroby spełniające wymagania określone w art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz. 1570 ze zm.). 1.7. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie Wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Szczegółowy zakres prac i robót zawarty został w niżej wymienionych dokumentach, które są podstawą wykonania przedmiotowego zamówienia tj.: 1) Załącznik Nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - instalacja gazowa, 2) Załącznik Nr 11 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - technologia kotłowni, 3) Załącznik Nr 12 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - roboty ogólnobudowlane, 4) Załącznik Nr 13 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - instalacja elektryczna, 5) Załącznik Nr 14 do SIWZ - Przedmiar robót, 6) Załącznik Nr od 15 do 24 do SIWZ - Rysunki, 7) Załącznik Nr 25 do SIWZ - Projekt budowlany, 8) Załącznik Nr 26 do SIWZ - Informacja BIOZ. 2.2. Do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w wyżej wymienionej dokumentacji oraz postanowieniach SIWZ. 2.3. W przypadku rozbieżności pomiędzy ilością robót przewidzianych w tzw. projektach, a ilością robót wynikającą z przedmiaru, przyjmowanego dalej za podstawę opracowania oferty cenowej, wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach złożonej oferty pełnego zakresu robót, zgodnie z projektami. Tym samym roboty pominięte w przedmiarze, a wynikające z projektów, muszą być zrealizowane w ramach zamówienia. 2.4. Wszelkie zmiany związane z technologią lub materiałami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez wykonawcę muszą być zgłoszone pisemnie do Zamawiającego. 2.5. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (np. organizacja ruchu, oznakowanie zastępcze, badania, sprawdzenia, itp.), w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. 2.6. W przypadku, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń, należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. 2.7. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót w godzinach od 6°° do 22°°. 2.8. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania na własny koszt: biura budowy, kontenerów sanitarnych dla pracowników oraz niezależnego zasilania tych obiektów w energię elektryczną i wodę przez cały czas realizacji robót. 2.9. Zamawiający będzie zwoływał cotygodniowe rady budowy w których uczestniczyć zobowiązani będą: inspektor nadzoru, przedstawiciele Wykonawcy a w szczególności kierownik robót/budowy. 3.0. Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca. 3.1. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagrodzenie ryczałtowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63533.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SERWIS TOMASZ RUSEK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Margonińska 39, Rataje
Kod pocztowy: 64-800
Miejscowość: Chodzież
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64692.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64692.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120521.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.