eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Wykonanie usługi szczegółowego monitoringu przyrodniczego dla zadania o nazwie" Przywracanie funkcji obszarom mokradłowym - budowa zastawek-:, które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą:' Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach górskich:.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-17

Ogłoszenie nr 500197120-N-2018 z dnia 17-08-2018 r.

Nadleśnictwo Szklarska Poręba: Wykonanie usługi szczegółowego monitoringu przyrodniczego dla zadania o nazwie" Przywracanie funkcji obszarom mokradłowym - budowa zastawek-:, które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą:' Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach górskich:.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Kompleksowy projekt adaptacji lasów i lesnictwa do zmian klimatu-mala retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach górskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559900-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Szklarska Poręba, Krajowy numer identyfikacyjny 93102409500000, ul. ul. Krasińskiego 6, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 717-23-32, e-mail szklarska@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 757 172 360.
Adres strony internetowej (url): http://www.szklarska.wroclaw.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi szczegółowego monitoringu przyrodniczego dla zadania o nazwie" Przywracanie funkcji obszarom mokradłowym - budowa zastawek-:, które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą:' Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach górskich:.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAG.270.3.2018.SB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Usługa szczegółowego monitoringu przyrodniczego dla zadania o nazwie "Przywracanie funkcji obszarom mokradłowym - budowa zastawek", które realizowane jest w ramach Projektu pod nazwą: "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach górskich" będzie realizowana na terenie Nadleśnictwa Szklarska Poręba, Obszar Natura 2000 w tym: - Rezerwat Torfowiska Doliny Izery, Gmina Mirsk, obręb ewidencyjny 0005, nr dz. ewidencyjnej 534/131, 533/130 w leśnictwie Orle, oddz. 131b, 131d, 130a, 130b. - Gmina Szklarska Poręba, obręb ewidencyjny 0008, nr dz. ewidencyjnej 178/386, 177/378 w leśnictwie Jakuszyce, oddz. 386a, 378a, 378b. W 2019 roku planowane jest rozpoczęcie robót budowlanych, związanych z realizacją zadania.2.Usługę szczegółowego monitoringu przyrodniczego należy wykonać zgodnie z "Instrukcją do inwentaryzacji przyrodniczej przed realizacją inwestycji oraz do badań powtórnych po realizacji inwestycji realizowanej w ramach monitoringu szczegółowego w Projekcie pn.: "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - mała retencja oraz przeciwdziałanie erozji wodnej na terenach górskich", która stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.3.Zakres prac do wykonania w ramach szczegółowego monitoringu przyrodniczego obejmuje 3 komponenty: komponent botaniczny, komponent awifauny, komponent batrachofauny oraz został podzielony na 2 etapy: 3.1 Etap I - inwentaryzacja przyrodnicza stanu początkowego - inwentaryzacja przyrodnicza przed realizacją inwestycji ma na celu określenie stanu początkowego, by po realizacji inwestycji móc ocenić jej wpływ na siedlisko oraz występujące na danym obszarze zbiorowiska roślinne i zgrupowania zwierząt. Etap inwentaryzacji obejmuje: - wstępne oględziny terenu, przy zastosowaniu założeń rozdziału II ww. Instrukcji - przeprowadzenie badań terenowych dla poszczególnych komponentów, przy zastosowaniu założeń dla poszczególnych komponentów opisanych w rozdziałach od III do V ww. Instrukcji; - sporządzenie opracowania inwentaryzacyjnego, składającego się z części ogólnej oraz charakterystyk dotyczących poszczególnych komponentów, przy zastosowaniu pkt. 1-5 (co powinno zawierać opracowanie inwentaryzacyjne) rozdziału I pkt. 1 ww. Instrukcji; 3.2 Etap II - badania powtórne po realizacji inwestycji - przeprowadzenie dwukrotnych badań terenowych po zrealizowaniu inwestycji w terenie według założeń zastosowanych do inwentaryzacji stanu początkowego oraz sporządzenie opracowań podsumowujących dla poszczególnych komponentów. Wykonawca zobowiązany jest wykonać opracowanie końcowe wyników prac terenowych zawierające:-zbiorcze zestawienie wyników z trzech lat badań oraz nanieść na mapie zbiorczo wszystkie elementy, zgodnie z instrukcją, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, w jakich prowadzone były badania. Wykonawca powinien też dokonać całościowej analizy wyników badań odnosząc wyniki uzyskane z poszczególnych badań porealizacyjnych do stanu początkowego przed realizacją inwestycji. - syntetyczne wnioski odnośnie realizacji danego zadania i jego wpływu na poszczególne badane komponenty przyrodnicze danego obszaru (opis zmian, jakie zaszły na skutek realizacji inwestycji).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 73110000-6


Dodatkowe kody CPV: 71313400-9, 90700000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TACTUS Aleksandra Szurlej-Kielańska
Email wykonawcy: tactus@tactus.pl
Adres pocztowy: ul. Marcinkowskiego 61/10
Kod pocztowy: 58-105
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38130
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38130
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105500
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.