eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wartkowice"REMONT DRÓG W GMINIE WARTKOWICE"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-16

Ogłoszenie nr 500195368-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.

Gmina Wartkowice: "REMONT DRÓG W GMINIE WARTKOWICE"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582867-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wartkowice, Krajowy numer identyfikacyjny 73093436400000, ul. Stary Gostków 3D, 99-220 Wartkowice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 436 785 105, e-mail urzad@wartkowice.pl, faks 436 785 170.
Adres strony internetowej (url): WWW.WARTKOWICE.PL
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"REMONT DRÓG W GMINIE WARTKOWICE"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.08.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dróg o łącznej długości 1,85 km. 1. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) remont drogi gminnej Nr 111212E Kłudna PKP (dz. nr 53/5 obręb Zalesie) dł. 0,392 km, w tym: A) wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, B) ścięcie, odsłonięcie krawędzi jezdni, profilowanie i dogęszczenie poboczy oraz wyrównanie różnicy wysokości po remoncie jezdni żwirem, C) wykonanie nakładki bitumicznej, D) naprawa podbudowy i wykonanie nawierzchni zjazdów, E) oczyszczenie, odtworzenie i wyprofilowanie istniejących rowów, F) odmulenie i udrożnienie przepustu pod drogą; 2) remont drogi wewnętrznej w miejscowości Nowy Gostków dz. nr 134 obręb Nowy Gostków dł. 0,99 km, w tym: A) wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, B) ścięcie, profilowanie i dogęszczenie poboczy oraz wyrównanie różnicy wysokości po remoncie jezdni żwirem, C) wykonanie nakładki bitumicznej, D) naprawa podbudowy i wykonanie nawierzchni zjazdów, E) ustawienie znaków drogowych (D-42 -2 szt.;D-43 - 2 szt.); 3) remont drogi wewnętrznej w miejscowości Tur (dz. nr 280/1 obręb Tur) dł. 0,474 km, w tym: A) wyrównanie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, B) ścięcie, profilowanie i dogęszczenie poboczy oraz wyrównanie różnicy wysokości po remoncie jezdni żwirem, C) wykonanie nakładki bitumicznej, D) naprawa podbudowy i wykonanie nawierzchni zjazdów, E) ustawienie znaków drogowych (D-42 -1 szt.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) dokumentacja techniczna: A) Remontu drogi gminnej nr 111212E Kłudna PKP, B) Remontu drogi wewnętrznej w miejscowości Nowy Gostków, C) Remontu drogi wewnętrznej w miejscowości Tur, 2) specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót, 3) przedmiary robót. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r, Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.), ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku przywołania w dokumentacji projektowej ewentualnych nazw własnych, pochodzenia itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. materiały posiadające takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 5. Na zrealizowany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli co najmniej 3 lat gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 562500.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A.
Email wykonawcy: prdsa@poddebice.info
Adres pocztowy: ul. Łódzka 108
Kod pocztowy: 99-200
Miejscowość: Poddębice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 689881.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 689881.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 699242.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.