eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-16

Ogłoszenie nr 500195337-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.

Politechnika Wrocławska: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577344-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50370 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 202 182,32, e-mail bzp@pwr.edu.pl, faks 713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/BZP/241/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest skład, druk i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej. Przedmiot dostawy obejmuje: 1. Kalendarz akademicki 2018/2019 w języku polskim (tylko wydruk) - 12 500 sztuk 2. Kalendarz akademicki 2018/2019 w języku angielskim (tylko wydruk) - 800 sztuk 3. Mapa kampusu - 3 000 sztuk 4. Torby A4 - 1 500 sztuk 5. Torby A5 - 1 000 sztuk 6. Teczka A4 na dokumenty - 500 sztuk 7. Teczka z gumką - 1 000 sztuk 8. Podkładka pod dokumenty - 500 sztuk 2. Klasyfikacja wg kodu CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne artykuły informacyjne i promocyjne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Dostarczane materiały informacyjno-promocyjne, będące przedmiotem zamówienia, muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Przedmiot umowy będzie realizowany partiami i będzie fakturowany na mocy faktur częściowych. 5. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniami: 6.1. W odniesieniu do "Kalendarza Akademickiego 2018/2019 w jęz. polskim" i "Kalendarza Akademickiego 2018/2019 w jęz. angielskim" termin do 31.08.2018 r. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał skrócenie terminu dostawy Kalendarzy Akademickich. 6.2. Terminy realizacji pozostałych materiałów będą w trakcie obowiązywania umowy każdorazowo ustalane z Wykonawcą, z wyprzedzeniem 10 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia realizacji konkretnego zamówienia, przy czym termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji konkretnego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61285
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD POLIGRAFICZNY SINDRUK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. FIRMOWA 12
Kod pocztowy: 45-594
Miejscowość: OPOLE
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63634.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63634.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142680.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.