To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-16
Ogłoszenie nr 500195337-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.
Politechnika Wrocławska: Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577344-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000,
ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50370
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 202 182,32, e-mail
bzp@pwr.edu.pl, faks
713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/BZP/241/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest skład, druk i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Działu Informacji i Promocji Politechniki Wrocławskiej. Przedmiot dostawy obejmuje: 1. Kalendarz akademicki 2018/2019 w języku polskim (tylko wydruk) - 12 500 sztuk 2. Kalendarz akademicki 2018/2019 w języku angielskim (tylko wydruk) - 800 sztuk 3. Mapa kampusu - 3 000 sztuk 4. Torby A4 - 1 500 sztuk 5. Torby A5 - 1 000 sztuk 6. Teczka A4 na dokumenty - 500 sztuk 7. Teczka z gumką - 1 000 sztuk 8. Podkładka pod dokumenty - 500 sztuk 2. Klasyfikacja wg kodu CPV: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne artykuły informacyjne i promocyjne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Dostarczane materiały informacyjno-promocyjne, będące przedmiotem zamówienia, muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. Przedmiot umowy będzie realizowany partiami i będzie fakturowany na mocy faktur częściowych. 5. Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt oraz rozładuje go i wniesie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniami: 6.1. W odniesieniu do "Kalendarza Akademickiego 2018/2019 w jęz. polskim" i "Kalendarza Akademickiego 2018/2019 w jęz. angielskim" termin do 31.08.2018 r. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał skrócenie terminu dostawy Kalendarzy Akademickich. 6.2. Terminy realizacji pozostałych materiałów będą w trakcie obowiązywania umowy każdorazowo ustalane z Wykonawcą, z wyprzedzeniem 10 dni roboczych przed dniem rozpoczęcia realizacji konkretnego zamówienia, przy czym termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia rozpoczęcia realizacji konkretnego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39294100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61285
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD POLIGRAFICZNY SINDRUK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
63634.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, publikacji oraz gadżetów promocyjnych w ramach projektu pt. "Umiejętności tworzą możliwości"
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych promujących Markę Polskiej Gospodarki w ramach realizacji projektu finansowanego ze środków unijnych (....)
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- Dostawa gadżetów promocyjnych na konferencję- Wydział Informatyki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





