To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-10
Ogłoszenie nr 500191546-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.
Uniwersytet Gdański: Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych
w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587464-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bażyńskiego
8,
80309
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 523 23 20, e-mail
sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks
58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): www.ug.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A120-211-127/18/ZZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.31.50.00 - Usługi budowlane - usługi elektryczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i normami polskimi, w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 B do SIWZ. 4. Miejsce świadczenia przedmiotu zamówienia: obiekty Uniwersytetu Gdańskiego, wyszczególnione w załączniku nr 1B strona 1 i 2 oraz 4 5. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną budynków objętych przedmiotem zamówienia. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. Obowiązki Wykonawcy: 1.1 Uzgodnienie z Zamawiającym oraz pisemne uzyskanie akceptacji dotyczące harmonogramu wykonywania prac związanych z przeglądami instalacji elektrycznych poszczególnych obiektów Uniwersytetu Gdańskiego, zgodnie z terminem wykonania usługi. 1.2 Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac związanych z przeglądami instalacji elektrycznych i odgromowych: o w terminach określonych w harmonogramie ( po uzyskaniu pisemnej akceptacji terminów od przedstawiciela Zamawiającego) dotyczącym prac związanych z 5-cio letnimi przeglądami instalacji elektrycznych poszczególnych obiektów Uniwersytetu Gdańskiego, o przy udziale minimum dwóch pracowników (skierowanych do realizacji zamówienia), którzy będą posiadali ważne świadectwo kwalifikacyjne E1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV w zakresie kontrolno - pomiarowym, w tym jedna z tych osób będzie posiadała świadectwo kwalifikacyjne D1, uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV w zakresie kontrolno - pomiarowym, o zgodnie z aktualnymi przepisami bhp, ppoż. oraz instrukcjami i zarządzeniami obowiązującymi w Uniwersytecie Gdańskim. 1.3 Wykonawca wykona czynności związane z przeglądami instalacji elektrycznych obejmujące: 1.3.1 instalację elektryczną: o pomiar rezystancji izolacji kabli i przewodów zasilających, o pomiar impedancji pętli zwarcia gniazd wtykowych 230V, o pomiar impedancji pętli zwarcia gniazd siłowych 400V, o pomiar impedancji pętli zwarcia części metalowych dostępnych, które wg. przepisów prawnych i norm polskich powinny być uziemione, o badanie wyłączników różnicowo-prądowych oraz wyłączników różnicowo - nadprądowych, o sprawdzenie stanu technicznego rozdzielni i rozdzielnic przynależnych do obiektu badanego, o sprawdzenie selektywności wszystkich zabezpieczeń zainstalowanych, o test głównego wyłącznika prądu, o oględziny stanu technicznego wbudowanego asortymentu elektrycznego stanowiącego część instalacji elektrycznej, o pomiar ciągłości przewodów wyrównawczych, sprawdzenie doboru oraz sprawności osprzętu wchodzącego w skład systemu ochrony przepięciowej, o oględziny stanu technicznego. instalację odgromową, piorunochronną: o pomiar rezystancji uziemienia instalacji odgromowej, o pomiar ciągłości zwodów poziomych wchodzących w skład instalacji piorunochronnej, o pomiar ciągłości zwodów pionowych wchodzących w skład instalacji piorunochronnej/odgromowej, o sprawdzenie wszystkich części łączeniowych instalacji, o oględziny stanu technicznego. instalację elektryczną oświetlenia zewnętrznego wchodzącego w skład obiektu: o pomiar rezystancji izolacji kabli i przewodów zasilających, o pomiar impedancji pętli zwarcia każdego ze słupów oświetleniowych, o sprawdzenie stanu technicznego systemu oświetlenia zewnętrznego, o oględziny stanu technicznego. 1.4 Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia oraz dostarczenia dokumentacji przeglądowej do 30 dni od dnia zakończenia czynności przeglądowych danego obiektu. Dokumentacja przeglądowa w wersji papierowej w ilości 2 egzemplarzy (osobno na każdy obiekt) oraz w wersji elektronicznej (plik "pdf" na nośniku CD osobno na każdy obiekt) będzie zawierała: o nazwę obiektu badanego, o datę wykonania czynności, o nazwę firmy wykonującej, o imiona i nazwiska osób wykonujących czynności pomiarowe, o nazwę wykonanych czynności, o nazwę wykonanych czynności oraz wyniki pomiarowe wykonanych czynności, o których mowa w pkt 1.3 o spis treści, o numerację stron, o orzeczenie dotyczące: - instalacji elektrycznej, - instalacji odgromowej, - instalacji piorunochronnej, - ochrony przepięciowej (z podaniem typu zabezpieczeń przepięciowych), - głównych wyłączników prądu, 1.4a spis usterek z podaniem dokładnej lokalizacji, 1.4b dokumentację zdjęciową usterek z opisem oraz dokładna lokalizacją, 1.4c schematy pomieszczeń w wersji komputerowej z zaznaczonymi i ponumerowanymi punktami pomiarowymi, 1.4d schematy rozdzielnic w wersji komputerowej z zaznaczonymi i ponumerowanymi punktami pomiarowymi zawierającymi typ, model, rodzaj zainstalowanego zabezpieczenia, 1.4e kserokopię świadectwa kalibracji bądź deklaracji zgodności urządzeń pomiarowych, 1.4f kresokopię świadectw kwalifikacyjnych osób wykonujących czynności pomiarowe, 1.4g spis ilościowy badanych punktów danego obiektu. 2. Ilości punktów pomiarowych z podziałem na obiekty: zgodnie z zapisami w Załączniku 1 B strona 4.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71315000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin wykonania zamówienia do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
126854.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELTRIX Piotr Sankowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156031.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Awaryjne naprawy po okresie zimowym dróg wojewódzkich województwa śląskiego.
- Usuwanie szkód górniczych w Oddziałach Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. oraz podmiotów w imieniu których Spółka naprawia szkody górnicze na podstawie udzielonych pełnomocnictw.
więcej: Usługi budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





