eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-10

Ogłoszenie nr 500191546-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.

Uniwersytet Gdański: Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587464-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bażyńskiego 8, 80309 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 523 23 20, e-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks 58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): www.ug.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A120-211-127/18/ZZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71.31.50.00 - Usługi budowlane - usługi elektryczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów instalacji elektrycznych i odgromowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i normami polskimi, w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 B do SIWZ. 4. Miejsce świadczenia przedmiotu zamówienia: obiekty Uniwersytetu Gdańskiego, wyszczególnione w załączniku nr 1B strona 1 i 2 oraz 4 5. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną budynków objętych przedmiotem zamówienia. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. Obowiązki Wykonawcy: 1.1 Uzgodnienie z Zamawiającym oraz pisemne uzyskanie akceptacji dotyczące harmonogramu wykonywania prac związanych z przeglądami instalacji elektrycznych poszczególnych obiektów Uniwersytetu Gdańskiego, zgodnie z terminem wykonania usługi. 1.2 Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac związanych z przeglądami instalacji elektrycznych i odgromowych: o w terminach określonych w harmonogramie ( po uzyskaniu pisemnej akceptacji terminów od przedstawiciela Zamawiającego) dotyczącym prac związanych z 5-cio letnimi przeglądami instalacji elektrycznych poszczególnych obiektów Uniwersytetu Gdańskiego, o przy udziale minimum dwóch pracowników (skierowanych do realizacji zamówienia), którzy będą posiadali ważne świadectwo kwalifikacyjne E1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV w zakresie kontrolno - pomiarowym, w tym jedna z tych osób będzie posiadała świadectwo kwalifikacyjne D1, uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV w zakresie kontrolno - pomiarowym, o zgodnie z aktualnymi przepisami bhp, ppoż. oraz instrukcjami i zarządzeniami obowiązującymi w Uniwersytecie Gdańskim. 1.3 Wykonawca wykona czynności związane z przeglądami instalacji elektrycznych obejmujące: 1.3.1 instalację elektryczną: o pomiar rezystancji izolacji kabli i przewodów zasilających, o pomiar impedancji pętli zwarcia gniazd wtykowych 230V, o pomiar impedancji pętli zwarcia gniazd siłowych 400V, o pomiar impedancji pętli zwarcia części metalowych dostępnych, które wg. przepisów prawnych i norm polskich powinny być uziemione, o badanie wyłączników różnicowo-prądowych oraz wyłączników różnicowo - nadprądowych, o sprawdzenie stanu technicznego rozdzielni i rozdzielnic przynależnych do obiektu badanego, o sprawdzenie selektywności wszystkich zabezpieczeń zainstalowanych, o test głównego wyłącznika prądu, o oględziny stanu technicznego wbudowanego asortymentu elektrycznego stanowiącego część instalacji elektrycznej, o pomiar ciągłości przewodów wyrównawczych, sprawdzenie doboru oraz sprawności osprzętu wchodzącego w skład systemu ochrony przepięciowej, o oględziny stanu technicznego. instalację odgromową, piorunochronną: o pomiar rezystancji uziemienia instalacji odgromowej, o pomiar ciągłości zwodów poziomych wchodzących w skład instalacji piorunochronnej, o pomiar ciągłości zwodów pionowych wchodzących w skład instalacji piorunochronnej/odgromowej, o sprawdzenie wszystkich części łączeniowych instalacji, o oględziny stanu technicznego. instalację elektryczną oświetlenia zewnętrznego wchodzącego w skład obiektu: o pomiar rezystancji izolacji kabli i przewodów zasilających, o pomiar impedancji pętli zwarcia każdego ze słupów oświetleniowych, o sprawdzenie stanu technicznego systemu oświetlenia zewnętrznego, o oględziny stanu technicznego. 1.4 Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia oraz dostarczenia dokumentacji przeglądowej do 30 dni od dnia zakończenia czynności przeglądowych danego obiektu. Dokumentacja przeglądowa w wersji papierowej w ilości 2 egzemplarzy (osobno na każdy obiekt) oraz w wersji elektronicznej (plik "pdf" na nośniku CD osobno na każdy obiekt) będzie zawierała: o nazwę obiektu badanego, o datę wykonania czynności, o nazwę firmy wykonującej, o imiona i nazwiska osób wykonujących czynności pomiarowe, o nazwę wykonanych czynności, o nazwę wykonanych czynności oraz wyniki pomiarowe wykonanych czynności, o których mowa w pkt 1.3 o spis treści, o numerację stron, o orzeczenie dotyczące: - instalacji elektrycznej, - instalacji odgromowej, - instalacji piorunochronnej, - ochrony przepięciowej (z podaniem typu zabezpieczeń przepięciowych), - głównych wyłączników prądu, 1.4a spis usterek z podaniem dokładnej lokalizacji, 1.4b dokumentację zdjęciową usterek z opisem oraz dokładna lokalizacją, 1.4c schematy pomieszczeń w wersji komputerowej z zaznaczonymi i ponumerowanymi punktami pomiarowymi, 1.4d schematy rozdzielnic w wersji komputerowej z zaznaczonymi i ponumerowanymi punktami pomiarowymi zawierającymi typ, model, rodzaj zainstalowanego zabezpieczenia, 1.4e kserokopię świadectwa kalibracji bądź deklaracji zgodności urządzeń pomiarowych, 1.4f kresokopię świadectw kwalifikacyjnych osób wykonujących czynności pomiarowe, 1.4g spis ilościowy badanych punktów danego obiektu. 2. Ilości punktów pomiarowych z podziałem na obiekty: zgodnie z zapisami w Załączniku 1 B strona 4.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71315000-9


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Termin wykonania zamówienia do 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 126854.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELTRIX Piotr Sankowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Henryka Sienkiewicza 31
Kod pocztowy: 99-100
Miejscowość: Łęczyca
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156031.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156031.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 187611.29
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.