Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-09
Ogłoszenie nr 500191222-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.
Zielona Góra:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 599373-N-2018
Data: 03/08/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 970773231,
ul. ul. Zyty
26,
65-046
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 296 200, e-mail
choros@szpital.zgora.pl, faks
683 255 808.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpital.zgo.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
3)
W ogłoszeniu jest:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części:
Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
W ogłoszeniu powinno być:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Zamawiający nieogranicza liczby części (zadań), na które Wykonawca może złożyć ofertę.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 i 7 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.1)
W ogłoszeniu jest:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia (właściwego terytorialnie organu) do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz 21 z póź. zm.) o kodach objętych przedmiotem zamówienia. Informacje dodatkowe
W ogłoszeniu powinno być:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków:
W zakresie zadania nr 1: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia/inne dokumenty (właściwego terytorialnie organu) upoważniające do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz 21 z póź. zm.) o kodach objętych przedmiotem zamówienia.
W zakresie zadania nr 2:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia/inne dokumenty (właściwego terytorialnie organu) upoważniające do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z transportem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz 21 z póź. zm.) o kodach objętych przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
5.1)
W ogłoszeniu jest:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3 Warunek I) niniejszego rozdziału SIWZ, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): Wykonawca przedkłada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia (właściwego terytorialnie organu) do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem
odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (DZ. U. Z 2013 r., poz. 21 z póź. zm.) o kodach objętych przedmiotem zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być:
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (pkt 3 Warunek I rozdziału SIWZ, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
- w celu wykazania spełniania warunku z pkt 3 Warunek I.:
W zakresie zadania nr 1:
Wykonawca przedkłada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia/inne dokumenty (właściwego terytorialnie organu) upoważniające do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (DZ. U. Z 2013 r., poz. 21 z póź. zm.) o kodach objętych przedmiotem zamówienia.
W zakresie zadania nr 2:
Wykonawca przedkłada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia/inne dokumenty (właściwego terytorialnie organu) upoważniające do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z transportem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (DZ. U. Z 2013 r., poz. 21 z póź. zm.) o kodach objętych przedmiotem zamówienia.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
7)
W ogłoszeniu jest:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz cenowo-techniczny - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz cenowo-techniczny - zgodnie z załącznikiem nr 2, 7 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
1.2)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak Informacja na temat wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 500,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy pięćset złotych 00/100).
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie nr 1: 18 010,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy dziesięć złotych 00/100);
Zadanie nr 2: 2 490,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-10, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-14, godzina: 10:00,
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 1 Nazwa: Sukcesywne usługi odbioru, transportu i uni8eszkodliwiania odpadów medycznych w ilości szacunkowej 182 Mg.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Zamówienie obejmuje Sukcesywne usługi odbioru, transportu i uni8eszkodliwiania odpadów medycznych w ilości szacunkowej 182 Mg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90520000-8, 90512000-9, 905133009, 90524000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.09.2018
data zakończenia: 31.08.2019
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 90,00
Godziny odbioru odpadów 10,00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie nr 1: 18 010,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy dziesięć złotych 00/100)
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Część nr: 2 Nazwa: Sukcesywne usługi odbioru, transportu i uni8eszkodliwiania odpadów medycznych w ilości szacunkowej 49 Mg.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Zamówienie obejmuje Sukcesywne usługi odbioru, transportu i uni8eszkodliwiania odpadów medycznych w ilości szacunkowej 49 Mg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90520000-8, 90512000-9, 905133009, 90524000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 01.09.2018
data zakończenia: 31.08.2019
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa 90,00
Godziny odbioru odpadów 10,00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie nr 2: 2 490,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego narzędzia ratowniczego w ilości 8 sztuk w ramach "Programu Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy pl. Słowiańskim 2 oraz 5 w Zielonej Górze
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz usługi obsługi dyżurki ochrony/ recepcji i wydawania kluczy w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Dzikiej 6 w Zielonej Górze".
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Zielonogórskiego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





