eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin"Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu 105 Sądu Okręgowego w Koninie" oraz "Remont części pomieszczeń w budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Koninie przy Placu Niepodległości 1 wraz z dostawą i montażem systemu sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i monitoringu" oraz "Remont części pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia) "

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-09

Ogłoszenie nr 500190901-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.

Sąd Okręgowy w Koninie: "Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu 105 Sądu Okręgowego w Koninie" oraz "Remont części pomieszczeń w budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Koninie przy Placu Niepodległości 1 wraz z dostawą i montażem systemu sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i monitoringu" oraz "Remont części pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia) "

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578734-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Koninie, Krajowy numer identyfikacyjny 31161505700000, ul. ul. Energetyka 5, 62510 Konin, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 63 2423022 w. 176, 155, e-mail sg@konin.so.gov.pl, faks 632 426 569.
Adres strony internetowej (url): www.konin.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu 105 Sądu Okręgowego w Koninie" oraz "Remont części pomieszczeń w budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Koninie przy Placu Niepodległości 1 wraz z dostawą i montażem systemu sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i monitoringu" oraz "Remont części pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia) "

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1.Cześć I - Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5, który obejmuje: 1.1.1 remont pomieszczeń biurowych na I piętrze i II piętrze ( pom. 104, 105, 107, 108, 109, 111, 120, 121, 127, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217,219 o łącznej powierzchni użytkowej 342,51 m2) w ramach którego przewidziano m.in.: ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? w pom. 104 wymianę drzwi wejściowych na antywłamaniowe, wymianę szyb w oknach na antywłamaniowe, ? dostawę i montaż klimatyzacji w pom. 105 oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji, ? wymianę parkietu - demontaż zniszczonej posadzki, wykonanie wylewki samopoziomującej korygującej nierówności, montaż nowej wykładziny PCV homogenicznej gr. min. 2 mm (pom. 127), ? we wszystkich pomieszczeniach na II piętrze (pokoje sędziowskie) wykonanie nowego sufitu podwieszanego, ? w wybranych pokojach sędziowskich cyklinowanie oraz malowanie parkietu drewnianego. 1.1.2 remont sali rozpraw (pom. 126 o powierzchni użytkowej 49,74 m2) w ramach którego przewidziano m.in.: ? rozbiórkę i wykonanie podestu sędziowskiego, ? wykonanie okładzin posadzki z płyt granitowych, ? demontaż ze ściany i ponowny montaż frontonu drewnianego na ścianie za nowym podestem, ? przełożenie istniejących instalacji elektrycznych i teletechnicznych spod starego podestu pod nowy, ? malowanie ścian. 1.1.3 remont komunikacji piwnicy oraz klatek schodowych o łącznej powierzchni 123,35m2 polegający na: ? wymianie drzwi wewnętrznych (pom. 01, 10, 11, 12), ? wykonaniu wylewki korygującej samopoziomującej, ? wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej podpłytowej z wysokoplastycznej, zawierającej mikrowłókna zbrojące, 1-komponentowej mikrozaprawy uszczelniającej, ? przygotowaniu powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowaniu, ? wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych podłogowych w klatkach schodowych, ? wymianie pochwytów schodowych. 1.1.4 remont wybranych pomieszczeń Archiwum (pom. 06 A - 06B, 07) o łącznej powierzchni użytkowej 99,15 m2, w ramach którego przewidziano m.in.: ? skucie istniejącej posadzki betonowej z podkładem, ? skucie dodatkowej warstwy w miejscu projektowanych ław,? wyrównanie istniejącego podkładu gruntowego i zagęszczenie, ? wykonanie zbrojonych ław żelbetowych dla oparcia szyn regałów przesuwnych, ? wykonanie podłoża betonowego z betonu zbrojonego siatką stalową, ? wykonanie posadzki z płytek ceramicznych podłogowych. Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót wraz z podaniem ich powierzchni i funkcji przedstawiono na rzutach poziomych poszczególnych kondygnacji od Rys. PW-AR-02 do Rys. PW-AR-05 2. Część II Remont części pomieszczeń w budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Koninie przy Placu Niepodległości 1 wraz z dostawą i montażem systemu sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i monitoringu, który obejmuje: 2.1.1 remont pomieszczeń nr 13 i 14 (łączna powierzchnia użytkowa 19,5 m2) - wydzielenie serwerowi z niezależnym wejściem do niej od strony korytarza, ? demontaż okienka podawczego w korytarzu i ścianki działowej w pomieszczeniu ? zamurowanie otworu po okienku, nowa ścianka działowa gazobetonu gr 12 cm , tynk dwustronny cem-wap kat. III na zamurowaniach, gipsowanie i malowanie,? wykucie w ściance działowej otworu drzwiowego, ? montaż drzwi wejściowych - antywłamaniowych "90" prawe, dymoszczelnych, ? wykonanie wylewki korygującej, ? wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej z cokolikiem wyprowadzonym na ściany z tego samego, ? gipsowanie, malowanie ścian i sufitu, ? malowanie rur instalacji c.o., ? wykonanie nowego oświetlenia i instalacji elektrycznych, 2.1.2 remont pomieszczeń sanitarnych nr 7 i 8 (łączna powierzchnia użytkowa 11,13 m2). ? wykonanie nowej posadzki cementowej, ? wykonanie posadzki z płytek ceramicznych podłogowych, ? podmurowanie z gazobetonu gr. 12 cm ścianek kabin i przedsionka w celu uzyskania pełnego oddzielenia wszystkich pomieszczeń do stropu masywnego, ? wykonanie tynku cementowo-wapiennego kat. III na ścianach nowych i istniejących, ? wykonanie zabudowy stelaży misek ustępowych wiszących, ? wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, ? dostawa i montaż blatów łazienkowych umywalkowych, ? wykonanie podokienników z konglomeratu z łupków marmurowych i mas żywicznych, ? montaż sufitu podwieszonego z płyty g-k wodoodpornej na ruszcie podwójnym stalowym, ? uzupełnienie ubytków, gipsowanie i malowanie sufitów i fragmentów ścian bez płytek, ? dostawa i montaż drzwi wewnętrznych do kabin, ? wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej po wymianie pionów, ? wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody, ? dostawa i montaż przyborów sanitarnych, 2.1.3 dostawa i montaż systemu sygnalizacji pożaru oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji, 2.1.4 dostawa i montaż systemu kontroli dostępu i monitoringu oraz wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji. 3. Część III - Remont części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia). 3.1. Remont części pomieszczeń budynku A przy ul. Armii Krajowej 2 obejmuje: 3.1.1 remont sanitariatu dla osób doprowadzanych na rozprawy w Sądzie Rejonowym w Słupcy (pom. 112) w ramach którego przewidziano m.in.: ? remont instalacji elektrycznej, ? wymianę instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz c.o., ? skucie płytek ceramicznych ze ścian i płytek podłogowych z posadzki, a w ich miejsce wykonanie nowych okładzin ściennych i posadzki z płytek gresowych, ? dostawę i montaż wandaloodpornego wyposażenia sanitariatu, 3.1.2 remont pomieszczeń biurowych na piętrze (pom. 203 i 204) w ramach którego przewidziano m.in.: ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej,? dostawę i montaż na ścianie płyty z wysokociśnieniowego kompaktowego laminatu HPL gr. 10 mm, stanowiącej zabezpieczenie ściany przed uszkodzeniami spowodowanymi krzesłami obrotowymi, 3.1.3 remont podestów sędziowskich w salach rozpraw (pom. 105, 106, 205 i 206) w ramach którego przewidziano: ? cyklinowanie podestów sędziowskich (parkiet, deska czołowa oraz listwy przyścienne), ? pokrycie cyklinowanych elementów bejcą i min. dwukrotnie lakierem poliuretanowym przeznaczonym do intensywnie użytkowanych powierzchni. 3.1.4 montaż daszka nad wejściem głównym do budynku. 3.2 Remont części pomieszczeń w budynku B przy ul. Traugutta 4 obejmuje: 3.2.1 remont pomieszczeń biurowych na parterze i piętrze (pom. 101, 102, 103, 104, 106, 202, 203, 204, 205, 206, 208 i 209) w ramach którego przewidziano m.in.: ? wkucie istniejących przewodów instalacyjnych w ściany i stropy, ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? dostawę i montaż drzwi jednoskrzydłowych, płycinowych z ościeżnicą, ? ewentualne wzmocnienie belek w pomieszczeniach biurowych na piętrze po odsłonięciu belek stropowych (w zależności od oceny ich stanu), ? impregnacja belek stropowych preparatem zabezpieczającym przed ogniem, owadami oraz grzybami domowymi i pleśniowymi, w razie konieczności wzmocnienie belek stropowych poprzez przykręcenie nakładek z desek, 3.2.2 remont schowka porządkowego (pom. 201) w ramach którego przewidziano m.in.: ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? impregnację belek stropowych preparatem zabezpieczającym przed ogniem, owadami oraz grzybami domowymi i pleśniowymi, ? wzmocnienie belek stropowych poprzez przykręcenie nakładek z desek, ? wykonanie warstwy konstrukcyjnej podłogi z dwóch warstw płyt OSB, ? wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej, ? dostawę i montaż ścianki aluminiowej z drzwiami jednoskrzydłowymi, 3.2.3 remont sanitariatu (pom. 105) w ramach którego przewidziano m.in.: ? wymianę wyposażenia (przystosowanie dla osób niepełnosprawnych), ? wykonanie gładzi na suficie i dwukrotne malowanie farbą emulsyjną, ? dostawę i montaż pochwytów ze stali nierdzewnej ułatwiających korzystanie z WC osobom niepełnosprawnym, ? dostawę i montaż drzwi jednoskrzydłowych, płycinowych z ościeżnicą, 3.2.4 remont sanitariatu (pom. 210) w ramach którego przewidziano m.in.: ? dostawę i montaż wyposażenia sanitariatu, ? dostawę i montaż drzwi jednoskrzydłowych, płycinowych z ościeżnicą, 3.2.5 remont serwerowni (pom. 207). w ramach którego przewidziano m.in.: ? wkucie istniejących przewodów instalacyjnych w ściany i stropy, ? przygotowanie powierzchni ścian oraz ich malowanie, 3.2.6 remont komunikacji parteru i piętra oraz klatki schodowej, w ramach którego przewidziano m.in.: ? przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie, ? wkucie istniejących przewodów instalacyjnych w ściany i stropy, ? na parterze wykonanie posadzki oraz cokolika z płyt granitowych, ? na piętrze rozebranie posadzki drewnianej, polepy oraz wsuwki, wykonanie warstwy konstrukcyjnej podłogi z dwóch warstw płyt OSB wraz z wykonaniem posadzki z wykładziny PCV homogenicznej, 3.2.7 uzupełnienie tynku i malowanie kominów nad dachem, 3.2.8 uszczelnienie przejścia przewodu wodociągowego przez ścianę. Planowane uszczelnienie nastąpi poprzez wykonanie fasety z wysokoelastycznej, niezawierającej rozpuszczalników dwuskładnikowej masy uszczelniającej po uprzednim oczyszczeniu i zagruntowaniu podłoża preparatem bitumicznym. Odtworzenie opaski z kostki betonowej wraz z obrzeżem (materiał z demontażu), 3.2.9 remont schodów terenowych polegający na wykonaniu stopni schodowych z palisady wraz z uzupełnieniem oraz niwelacją istniejącej kostki oraz obrzeży stykających się z remontowanymi schodami. Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót wraz z podaniem ich powierzchni i funkcji przedstawiono na rzutach poziomych poszczególnych kondygnacji z podziałem na budynki Rys.AR-04 i AR-05. 3.3 Dostawa i montaż klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia) obejmuje: ? wymianę zużytych i niewydajnych jednostek klimatyzacyjnych w pomieszczeniu serwerowni (pom. 207) na dwa nowe komplety (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna) o większej mocy, ? dostawę i montaż klimatyzacji (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna) w pomieszczeniu biurowym (pom. 206), ? doprowadzenie zasilania do pomieszczeń objętych montażem klimatyzacji, ? wykonywanie przeglądów technicznych i czynności konserwacyjnych w okresie gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45315100-9, 45331230-7, 45332200-5, 45332300-6, 45311200-2, 45312200-9, 45312100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Remont części pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie przy ul. Energetyka 5 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu 105 Sądu Okręgowego w Koninie"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 404887.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany "DANBUD" Tadeusz Bąkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna 1
Kod pocztowy: 62-540
Miejscowość: Kleczew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 498011.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 498011.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 603228.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Remont części pomieszczeń w budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Koninie przy Placu Niepodległości 1 wraz z dostawą i montażem systemu sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu i monitoringu"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 137294.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168871.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168871.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 190900.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: "Remont części pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Armii Krajowej 2 oraz ul. Traugutta 4 wraz z dostawą i montażem klimatyzacji w pomieszczeniu serwerowni Sądu Rejonowego w Słupcy przy ul. Traugutta 4 (kompleksowa wymiana systemu chłodzenia) "

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 467231.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany "DANBUD" Tadeusz Bąkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Leśna 61
Kod pocztowy: 62-540
Miejscowość: Kleczew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 574695.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 574695.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 574695.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.