eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa odczynników laboratoryjnych, pasków do moczu, testów lateksowych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, dzierżawa analizatorów wraz z serwisem w podziale na częściCzęść nr 1 - zakup i dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora zamawiającego - BIOKSEL 6000 oraz serwis analizatora. Część nr 2 - zakup i dostawa pasków do analizy moczu do aparatu zamawiającego - CLINITEK ADVANTUS oraz serwis analizatora. Część nr 3 - zakup i dostawa odczynników do badań biochemicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora. Część nr 4 - zakup i dostawa odczynników do badań hematologicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora. Część nr 5 - zakup i dostawa testów lateksowych paskowych lub kasetkowych. Część nr 6 - zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-09

Ogłoszenie nr 500190204-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer: Dostawa odczynników laboratoryjnych, pasków do moczu, testów lateksowych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, dzierżawa analizatorów wraz z serwisem w podziale na części: Część nr 1 - zakup i dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora zamawiającego - BIOKSEL 6000 oraz serwis analizatora. Część nr 2 - zakup i dostawa pasków do analizy moczu do aparatu zamawiającego - CLINITEK ADVANTUS oraz serwis analizatora. Część nr 3 - zakup i dostawa odczynników do badań biochemicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora. Część nr 4 - zakup i dostawa odczynników do badań hematologicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora. Część nr 5 - zakup i dostawa testów lateksowych paskowych lub kasetkowych. Część nr 6 - zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590849-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Krajowy numer identyfikacyjny 1307618300000, ul. ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 590 09 23, e-mail malgorzata.pason@zoz-wawer.waw.pl, faks 22 812 07 96.
Adres strony internetowej (url): www.zoz-wawer.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników laboratoryjnych, pasków do moczu, testów lateksowych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, dzierżawa analizatorów wraz z serwisem w podziale na części: Część nr 1 - zakup i dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora zamawiającego - BIOKSEL 6000 oraz serwis analizatora. Część nr 2 - zakup i dostawa pasków do analizy moczu do aparatu zamawiającego - CLINITEK ADVANTUS oraz serwis analizatora. Część nr 3 - zakup i dostawa odczynników do badań biochemicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora. Część nr 4 - zakup i dostawa odczynników do badań hematologicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora. Część nr 5 - zakup i dostawa testów lateksowych paskowych lub kasetkowych. Część nr 6 - zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZPZLO/Z-10/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. CZĘŚĆ 1 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora BIOKSEL 6000, rocznik 2013. Odczynniki winny być dopuszczone przez producenta analizatora. 2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia, dostawy przedstawiono w kosztorysie ofertowym - zał. nr 2.1 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga, aby odczynniki dostarczać do laboratorium w Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. J. Strusia 4/8. 4) Niedopuszczalna jest zmiana aplikacji fabrycznych analizatora w celu stosowania oferowanych przez Wykonawcę odczynników. 5) Poza dostawą odczynników Wykonawca zapewni podczas trwania umowy: a. bieżący serwis analizatora Bioksel 6000 ( rok produkcji - 2013 ) b. niezbędne przeglądy techniczne ( raz w roku) i jeżeli dotyczy - tzw. roczny zestaw przeglądowy z wymianą podstawowych części zużywalnych c. usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. 6) W przypadku awarii aparatu i konieczności wymiany części Wykonawca pisemnie uzgodni z zamawiającym ich koszt. Koszt części wymienionych w związku z awarią nie wchodzi w cenę oferty. Koszty pozostałe, o których mowa w poz. 3A.5) - należy uwzględnić w cenie oferty. Serwis musi posiadać autoryzację producenta analizatora. 2. CZĘŚĆ 2 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pasków do analizy moczu do analizatora CLINITEK ADVANTUS. Zamawiający wymaga spełnienia przez paski parametrów granicznych określonych w zestawieniu wymaganych parametrów granicznych pasków do moczu - ZAŁĄCZNIK nr 4 do SIWZ. 2) Poza dostawą pasków Wykonawca zapewni, podczas trwania umowy: - bieżący serwis aparatu CLINITEK ADVANTUS ( rok produkcji 2011) oraz - niezbędne przeglądy techniczne ( 1 raz w roku) - udział w kontroli zewnątrz - laboratoryjnej. Jeden przegląd techniczny obejmuje wymianę 2 żarówek, stolika stałego, stolika ruchomego, popychacza, czyszczenie obudowy , wnętrza, mechanizmu, czujników optycznych, drukarki. Ponadto przegląd obejmuje wszelkie kontrole pomiarowe, regulacje, kalibracje, wymianę materiałów zużywalnych, wykonanie testów kontrolnych, dojazd do zamawiającego itp., 3) usuwanie, według potrzeb wszelkich awarii. 4) W przypadku awarii aparatu i konieczności wymiany części Wykonawca pisemnie uzgodni z zamawiającym ich koszt. Koszt części wymienionych w związku z awarią nie wchodzi w cenę oferty. Koszty pozostałe, o których mowa w poz. B.2) i 3) - należy uwzględnić w cenie oferty. Serwis musi posiadać autoryzację producenta aparatu. Niedopuszczalna jest zmiana aplikacji fabrycznych aparatu w celu stosowania oferowanych przez Wykonawcę odczynników. Wykonawca dostarczy paski do aparatu CLINITEK ADVENTUS dopuszczone przez producenta analizatora. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym - ZAŁĄCZNIK NR 2.2 do SIWZ oraz w "zestawieniu parametrów technicznych - granicznych pasków do moczu" - ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ. 3. CZĘŚĆ 3 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych oraz dzierżawa analizatora do badań biochemicznych. ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań biochemicznych, - dzierżawa analizatora do badań biochemicznych, rocznik 2016, - kontrola międzynarodowa RIQAS Londyn - 1 raz na dwa tygodnie - bieżący serwis analizatora, w tym transport, 2 przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora biochemicznego Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w "zestawieniu parametrów technicznych - granicznych analizatora do badań biochemicznych - ZAŁĄCZNIK nr 5 do SIWZ. 2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym - ZAŁĄCZNIK NR 2.3 do SIWZ. 4. CZĘŚĆ 4 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF + RET - sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych w ilości: 6 000 badań CBC, 4 000 badań CBC 5 diff, 1 000 badań CBC 5 diff + RET ZAKRES: - sukcesywna dostawa odczynników do badań hematologicznych w ilościach podanych powyżej, - dzierżawa analizatora do badań hematologicznych typu 5 DIFF, data produkcji analizatora min. 2015 r. - kontrola międzynarodowa RIQAS Londyn - 1 raz na dwa tygodnie - bieżący serwis analizatora, w tym transport, 2 przeglądy techniczne, usuwanie awarii, koszt części zamiennych oraz wszelkie inne koszty związane z prawidłową pracą analizatora. - przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi analizatora - podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium systemu informatycznego firmy Kamsoft - inne, zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych analizatora hematologicznego 2) Zamawiający wymaga spełnienia przez zaoferowany analizator parametrów granicznych określonych w "zestawieniu parametrów technicznych analizatora hematologicznego - ZAŁĄCZNIK nr 6 do SIWZ. 3) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym - ZAŁĄCZNIK NR 2.4 do SIWZ. 5.CZĘŚĆ 5 1) Zamawiający wymaga spełnienia przez testy lateksowe parametrów granicznych określonych w zestawieniu wymaganych parametrów granicznych testów lateksowych - ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ; 2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określono w kosztorysie ofertowym - ZAŁĄCZNIK NR 2.5 do SIWZ; 3) Zamawiający wymaga, aby testy dostarczać do laboratorium w Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. J. Strusia 4/8. 4) Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.) i posiadać deklarację zgodności CE. 5) Testy muszą posiadać karty charakterystyk 6. CZĘŚĆ 6 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. 2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w kosztorysie ofertowym - ZAŁĄCZNIK NR 2.6 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga, aby drobny sprzęt laboratoryjny dostarczać do laboratorium w Przychodni Rejonowej nr 1 w W-wie przy ul. J. Strusia 4/8.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 50400000-9, 33192500-7, 38437000-7, 38437100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: - zakup i dostawa odczynników do badań koagulologicznych do analizatora zamawiającego - BIOKSEL 6000 oraz serwis analizatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27740
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bio-Ksel Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy: biuro@bio-ksel.pl
Adres pocztowy: ul. Kaliowa 3
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29285.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29295.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29295.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zakup i dostawa pasków do analizy moczu do aparatu zamawiającego - CLINITEK ADVANTUS oraz serwis analizatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56355
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DIAG-MED Grażyna Konecka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Modularna 11A, budynek H3
Kod pocztowy: 02-238
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52002
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52002
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52002
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: zakup i dostawa odczynników do badań biochemicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 366941
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o. 01-531 Warszawa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybrzeże Gdyńskie 6
Kod pocztowy: 01-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393339.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 393339.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 393339.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: zakup i dostawa odczynników do badań hematologicznych, dzierżawa analizatora oraz serwis analizatora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33907
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SYSMEX Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 176
Kod pocztowy: 02-486
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38119.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38119.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38119.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: zakup i dostawa testów lateksowych paskowych lub kasetkowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5624.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BioMaxima S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Vetterów 5
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6027.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6027.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10017
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12600
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Profilab s.c. Włodzimierz Stachura, Jerzy Holli, Anna Wiącek-Żychlińska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Emaliowa 28
Kod pocztowy: 02-295
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14081.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14081.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16310.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.