eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babice › Remont i przebudowa dróg gminnych (część I - część XI)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-08

Ogłoszenie nr 500189215-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.

Urząd Gminy w Babicach: Remont i przebudowa dróg gminnych (część I - część XI)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576630-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500143688-N-2018,500156356-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Babicach, Krajowy numer identyfikacyjny 53496000000, ul. ul. Krakowska 56, 32551 Babice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 134 002, e-mail rokosz@babice.pl, faks 326 134 013.
Adres strony internetowej (url): www.babice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przebudowa dróg gminnych (część I - część XI)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G.271.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie podzielono na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej (wszystkie) części zamówienia. Część I zamówienia - Remont drogi gminnej wewnętrznej ul. Łącznik w Babicach obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej na pow. ok 585 m2 wraz z poboczem. Część II zamówienia - Remont drogi gminnej ul. Cichej w Babicach obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej na pow. ok 610m2. Część III zamówienia - Remont drogi gminnej ul. Świerkowej w Mętkowie obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej na pow. ok 130 m2 wraz z poboczem. Część IV zamówienia - Remont drogi gminnej ul. Struga w Mętkowie zakłada wykonanie nakładki asfaltowej na pow. ok 90 m2 wraz z poboczem. Część V zamówienia - Remont drogi gminnej wewnętrznej ul. Partyzantów w Mętkowie obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej na pow. ok. 134 m2 wraz z poboczem. Część VI zamówienia - Remont drogi gminnej ul. Wesołej w Olszynach obejmuje regulację pionową studzienek, wykonanie nakładki asfaltowej na pow. ok. 489 m2 wraz z poboczem. Część VII zamówienia - Przebudowa drogi gminnej ul. Chemików w Rozkochowie obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej na pow. ok. 1406 m2 wraz z poboczem. Część VIII zamówienia - Remont drogi gminnej ul. Widokowej w Zagórzu obejmuje wykonanie nawierzchni betonowej na pow. ok. 291,8 m2. Część IX zamówienia - Remont drogi gminnej ul. Posada w Zagórzu obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej na pow. ok. 120 m 2 wraz z poboczem. Część X zamówienia - Remont drogi gminnej ul. Tadeusza Kościuszki i ul. Nowej w Wygiełzowie obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej na pow. ok. 480 m2 wraz z poboczem. Część XI zamówienia - Remont drogi gminnej ul. Koszykarskiej w Olszynach obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej na pow. 1029m 2 wraz z niezbędnym sposobem odwodnienia i poboczem. Zakresy winny być wykonane na podstawie przedmiarów robót dla w/w zadań - załącznik Nr 1 do SIWZ oraz rysunków i opisów - załącznik Nr 2 do SIWZ. Przewiduje się udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu robót budowlanych dla zamówienia podstawowego na warunkach na jakich udzielono zamówienia podstawowego. Cz.VII. Przebudowa drogi gminnej ul. Chemików w Rozkochowie - wyk. nakładki asfaltowej na pow. ok. 407 mm. Cz.X. Remont Drogi gminnej ul. Tadeusza Kościuszki i ul. Nowej w Wygiełzowie wyk. nakładki asfaltowej na pow. ok. 418 m2. Cz.XI. Remont drogi gminnej ul. Koszykarskiej w Olszynach w zakresie wykonania niezbędnego odwodnienia. Cz.IX. Remont drogi gminnej ul. Posada w Zagórzu obejmuje wykonanie nakładki asfaltowej na pow. 3555 m2 2.Warunki realizacji robót: Wykonawca przed przystąpieniem do robót przedłoży do zatwierdzenia projekt zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Koszty związane z wprowadzeniem zmiany organizacji ruchu na czas trwania robót ponosi Wykonawca i powinien je uwzględnić w kosztorysie ofertowym. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji jakości na wykonane roboty liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne, w tym wady użytych materiałów i urządzeń, rozszerza się na zaoferowany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym okres gwarancji, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca wykona wszystkie roboty zgodnie z przedmiarem robót i dokumentacją techniczną. Wykonawca winien dokonać oględzin przedmiotu zamówienia, na którym będą wykonywane roboty, sprawdzić zakres robót i rodzaj robót objętych dokumentacją projektową i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. Wykonawca urządzi zaplecze budowy we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane, zabezpieczy plac budowy i wykona oznakowanie miejsca robót. Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z przepisami BHP i przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej. Od dnia protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawca odpowiada za organizację swojego zaplecza oraz ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim. Wszelkie materiały, urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne gwarancje, świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej (jeżeli w dokumentacji i przedmiarze robót nastąpiło wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji i przedmiarze robót, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dot. zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. 3.Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy Pzp wymagania dotyczące dostępności osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników przedstawiają się następująco: Zgodnie z ustawą o drogach publicznych (Dz.U. z 2017 poz. 2222 ze zm.) z dróg publicznych korzystać może każdy zgodnie z przeznaczeniem drogi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45232400-6, 45233223-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont drogi gminnej ul. Cichej w Babicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57047.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Inżynieryjno-Budowlanych ,,KANBUD" S.C. Wójcik J. Wójcik Z.
Email wykonawcy: kanbud@vp.pl
Adres pocztowy: ul. 9 Maja 3/81
Kod pocztowy: 32-590
Miejscowość: Libiąż
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46388.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46388.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95672.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej ul. Chemików w Rozkochowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48824.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Olkuszu S.A.
Email wykonawcy: sekretariat@prdolkusz.com.pl
Adres pocztowy: Aleja 1000-lecia 3
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67084.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67084.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84268.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Remont drogi gminnej ul. Posada w Zagórzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32871.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Olkuszu S.A.
Email wykonawcy: sekretariat@prdolkusz.com.pl
Adres pocztowy: Aleja 1000-lecia 3
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49218.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49218.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52346.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Remont drogi gminnej ul. Koszykarskiej w Olszynach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 69681.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Olkuszu S.A.
Email wykonawcy: sekretariat@prdolkusz.com.pl
Adres pocztowy: Aleja 1000-lecia 3
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92696.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92696.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118133.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.