To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-06
Ogłoszenie nr 500186450-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zgierzu: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 5 548 000 Euro na roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji wody basenowej w budynku Miejskiego Zakładu Kąpielowego- odcinek odpływowy wraz z wymianą filtra.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578730-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500152849-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zgierzu, Krajowy numer identyfikacyjny 47100125600000,
ul. ul. Łęczycka
24,
95100
Zgierz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
427 162 297, e-mail
mpgkzgierz@poczta.onet.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka komunalna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 5 548 000 Euro na roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji wody basenowej w budynku Miejskiego Zakładu Kąpielowego- odcinek odpływowy wraz z wymianą filtra.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. PR7EDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji wody basenowej w budynku Miejskiego Zakładu Kąpielowego- odcinek odpływowy wraz z wymianą filtra. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - projekt budowlany, - przedmiar robót. Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowlany. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego i tym samym nie stanowią zamkniętego katalogu prac objętych zamówieniem. Przedmiary zawierają orientacyjne zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełni funkcję pomocniczą. Umowa przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca sam wkalkuluje w zaproponowanej cenie ryczałtowej wszystkie niezbędne koszty i nie będzie żądał dodatkowego wynagrodzenia poza zaproponowaną ceną ryczałtową. UWAGA Dokumentacja projektowa obejmuje modernizację instalacji wody basowej- odcinka dopływowego, przelewowego i odpływowego. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie odcinka odpływowego wraz z wymianą filtra. Modernizacja odcinka dopływowego i przelewowego została zrealizowana w pierwszym etapie robót. 3. Wykonawca w ramach zryczałtowanej ceny zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności do: ¾ zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia robót wraz z ich transportem, ¾ organizacji i utrzymania zaplecza technicznego w czasie budowy, ¾ zapewnienia w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania terenu robót, prowadzenia ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, ¾ udzielenie gwarancji na wykonane roboty budowlane przez okres co najmniej: 24 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót bez uwag, ¾ udzielenie rękojmi przez okres co najmniej: 24 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót bez uwag, ¾ uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót budowlanych, ¾ składowania wybranych przez Zamawiającego materiałów rozbiórkowych we wskazanym miejscu, ¾ wywózki i zagospodarowania powstałych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami na własny koszt, 4. Wymagania jakościowe i materiałowe: ¾ użyte materiały muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w aktualnych przepisach, posiadać odpowiednie atesty PZH oraz deklarację zgodności z wymaganiami dyrektyw europejskich, ¾ w przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne produktów lub jeżeli przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym pod warunkiem, że będą posiadały parametry nie gorsze od parametrów materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej, ¾ w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do udowodnienia ich równoważności tj. wykazania, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych: a) Końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi przez Komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy, b) do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbiorowej komplet dokumentów, w tym: - atesty, aprobaty techniczne i świadectwa zgodności użytych materiałów zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - dokumentację powykonawczą, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę / zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i normami, - dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu wraz z ich ilością, - inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń, - dokumenty odbiorowe Wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory itp.). 6. Przedmiot zamówienia określany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV pod pojęciem: 45113000-2 45252120-5 45212212-5 45231000-5 45232000-2 45232430-5 43324100-1 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1. 8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 10. Zamawiający nie zastrzega do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem Podwykonawców należy załączyć wypełniony- Załącznik nr 7 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zleconych Podwykonawcom. W przypadku nie złożenia w/w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45113000-2
Dodatkowe kody CPV: 45252120-5, 45212212-5, 45231000-5, 45232000-2, 45232430-5, 43324100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
167919.57
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Falkopia sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
195370.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- 20/ZP/26 - USŁUGA ŻYWIENIA ZLECONEGO - POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH
- Zakup rozwiązań IT w ramach zad. pn: Modernizacja oddziałów zabiegowych onkolog. wraz z rozbudową bloku operacyjnego i zakupem sprzętu med. w WSS w Zgierzu realiz. w ramach KPO i Zwięk. Odporności:
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie konkursu pięknego czytania "Książka Mówi"
- świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie konferencji z elementami warsztatowymi "POZA SZKOŁĄ - EDUKACJA, KTÓRA DZIAŁA!"
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Remont nawierzchni ul. Młyńskiej w m. Jełowa, ul. Staroopolskiej w m. Jełowa oraz ul. Leśnej w Biadaczu
- Budowa drogi publicznej kategorii gminnej klasy D pn. Pasterniki w Krościenku nad Dunajcem
- "Budowa pieszo - rowerowej trasy obwodowej centrum Wielunia" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- Budowa infrastruktury towarzyszącej wraz z urządzeniami do poboru wód podziemnych Stacja Uzdatniania Wody w Cieni Drugiej - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





