eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 5 548 000 Euro na roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji wody basenowej w budynku Miejskiego Zakładu Kąpielowego- odcinek odpływowy wraz z wymianą filtra.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-06

Ogłoszenie nr 500186450-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zgierzu: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 5 548 000 Euro na roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji wody basenowej w budynku Miejskiego Zakładu Kąpielowego- odcinek odpływowy wraz z wymianą filtra.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578730-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500152849-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zgierzu, Krajowy numer identyfikacyjny 47100125600000, ul. ul. Łęczycka 24, 95100 Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427 162 297, e-mail mpgkzgierz@poczta.onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: spółka komunalna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 30 000 Euro, nie przekraczającej 5 548 000 Euro na roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji wody basenowej w budynku Miejskiego Zakładu Kąpielowego- odcinek odpływowy wraz z wymianą filtra.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. PR7EDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji wody basenowej w budynku Miejskiego Zakładu Kąpielowego- odcinek odpływowy wraz z wymianą filtra. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - projekt budowlany, - przedmiar robót. Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowlany. Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego i tym samym nie stanowią zamkniętego katalogu prac objętych zamówieniem. Przedmiary zawierają orientacyjne zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełni funkcję pomocniczą. Umowa przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca sam wkalkuluje w zaproponowanej cenie ryczałtowej wszystkie niezbędne koszty i nie będzie żądał dodatkowego wynagrodzenia poza zaproponowaną ceną ryczałtową. UWAGA Dokumentacja projektowa obejmuje modernizację instalacji wody basowej- odcinka dopływowego, przelewowego i odpływowego. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie odcinka odpływowego wraz z wymianą filtra. Modernizacja odcinka dopływowego i przelewowego została zrealizowana w pierwszym etapie robót. 3. Wykonawca w ramach zryczałtowanej ceny zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności do: ¾ zapewnienia materiałów niezbędnych do prowadzenia robót wraz z ich transportem, ¾ organizacji i utrzymania zaplecza technicznego w czasie budowy, ¾ zapewnienia w trakcie prowadzenia robót właściwego oznakowania terenu robót, prowadzenia ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, ¾ udzielenie gwarancji na wykonane roboty budowlane przez okres co najmniej: 24 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót bez uwag, ¾ udzielenie rękojmi przez okres co najmniej: 24 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru robót bez uwag, ¾ uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót budowlanych, ¾ składowania wybranych przez Zamawiającego materiałów rozbiórkowych we wskazanym miejscu, ¾ wywózki i zagospodarowania powstałych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami na własny koszt, 4. Wymagania jakościowe i materiałowe: ¾ użyte materiały muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w aktualnych przepisach, posiadać odpowiednie atesty PZH oraz deklarację zgodności z wymaganiami dyrektyw europejskich, ¾ w przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne produktów lub jeżeli przedmiot zamówienia został opisany przy pomocy Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych opisywanym pod warunkiem, że będą posiadały parametry nie gorsze od parametrów materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej, ¾ w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do udowodnienia ich równoważności tj. wykazania, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wymagania dotyczące odbioru robót budowlanych: a) Końcowy odbiór robót budowlanych nastąpi przez Komisję powołaną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy, b) do odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Komisji Odbiorowej komplet dokumentów, w tym: - atesty, aprobaty techniczne i świadectwa zgodności użytych materiałów zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - dokumentację powykonawczą, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę / zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i normami, - dokumenty potwierdzające wbudowanie wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu wraz z ich ilością, - inne dokumenty, w tym wymagane protokoły badań i sprawdzeń, - dokumenty odbiorowe Wykonawca jest zobowiązany przygotować odpowiednio posegregowane, opisane i wpięte w stosowne teczki (skoroszyty, segregatory itp.). 6. Przedmiot zamówienia określany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV pod pojęciem: 45113000-2 45252120-5 45212212-5 45231000-5 45232000-2 45232430-5 43324100-1 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1. 8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 10. Zamawiający nie zastrzega do osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem Podwykonawców należy załączyć wypełniony- Załącznik nr 7 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zleconych Podwykonawcom. W przypadku nie złożenia w/w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45113000-2


Dodatkowe kody CPV: 45252120-5, 45212212-5, 45231000-5, 45232000-2, 45232430-5, 43324100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 167919.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Falkopia sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1- go Maja 65
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 195370.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 195370.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195370.17
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.