To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-03
Ogłoszenie nr 500185203-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.
Gmina Daleszyce: "Budowa placu zabaw w Szczecnie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575250-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500150500-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Daleszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 29101004000000,
ul. pl. Staszica
9,
26021
Daleszyce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
0-41 3171693, e-mail
sekretarz@daleszyce.pl, faks
0-41 3171693.
Adres strony internetowej (url): www.daleszyce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa placu zabaw w Szczecnie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GMR.ZP.271.27.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest dostawa oraz montaż urządzeń zabawowych wraz z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem nawierzchni, w miejscowości Szczecno działka numer ewidencyjny 843/2 (część) gmina Daleszyce. Projekt zakłada stworzenie niewielkiego placu zabaw na terenie części działki nr ew. 843/2 w miejscowości Szczecno. Wokół terenu placu zabaw projektuje się ogrodzenie panelowe o wys. 1,2m z trzech stron, od strony wschodniej placu zabaw znajduje się istniejące ogrodzenie. Lokalizacje urządzeń rekreacyjnych zaplanowano w południowo - centralnej części terenu inwestycji. Plac zabaw składa się z pięciu odrębnych pól piaskowych w obrębie, których zlokalizowane będą urządzenia zabawowe (wg dokumentacji projektowej). Wokół pól z piasku, zaprojektowano nawierzchnię trawiastą. Rodzaje różnych rodzajów nawierzchni oddzielone będą od siebie za pomocą elementu palisadowego z SBR. Dostęp do placu zabaw realizowany będzie poprzez projektowaną furtkę zlokalizowaną w ogrodzeniu od strony drogi gminnej. Dojście do placu zabaw o szer. 3m od strony drogi gminnej projektuje się utwardzić stosując nawierzchnie z kruszywa mineralnego gr. 20 cm Z uwagi na spadek terenu w kierunku południowym, teren w miejscu montażu urządzeń zabawowych należy podnieść oraz wyrównać powierzchnie, dostosowując niweletę terenu do rzędnej 268,0 mnpm (zgodnie z planem zagospodarowania terenu). Nawierzchnia w obrębie placu zabaw projektowana, jako trawiasta. Pod urządzeniami nawierzchnie bezpieczne z piasku (frakcja 0,2-2mm) o miąższości min. 30 cm. Oddzielenie powyższych nawierzchni miedzy sobą realizowane będzie poprzez element palisadowy 1000 SBR lub palisady elastycznej SBR 0,4 m, montaż oddzielenia nawierzchni realizowany będzie w odległości min. 30 cm od stref bezpieczeństwa podanej dla każdego z urządzeń zabawowych. Lokalizacja nawierzchni i układ palisady rozdzielającej wg dokumentacji projektowej. Na terenie placu zabaw zaprojektowano trawnik wykonany siewem (pow. ~ 226,00m2), z nawożeniem, oraz ręczną lub mechaniczną uprawą gleby. Szczegółowy zakres robót znajduje się w dokumentacji technicznej (dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) będącej załącznikiem do przetargu. Wykonawca odpowiada finansowo za wszelkie uszkodzenia oraz ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody materialne w istniejącej infrastrukturze. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć na własny koszt umowę ubezpieczenia wszystkich ryzyk budowy, w tym od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia robót montażowych do wysokości minimum wartości niniejszej umowy, przy czym ubezpieczonymi będą wykonawca oraz wszyscy podwykonawcy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości inwestycji zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi Polskimi Normami i Aktami Prawnymi. Za zakończenie Inwestycji uznaje się doprowadzenie obiektu do stanu umożliwiającego jego funkcjonowanie zgodnie z jego przeznaczeniem. Efektem realizacji projektu będzie stworzenie w pełni funkcjonalnej i operacyjnej infrastruktury, bez konieczności realizacji dodatkowych zadań inwestycyjnych, które nie są uwzględnione w projekcie. Wygrywający Wykonawca zobowiązany będzie na dwa dni przed podpisaniem umowy do przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego i na żądanie Zamawiającego dostosuje go układem oraz formą do wymagań Zamawiającego (Zamawiający dopuszcza dostarczenie kosztorysu w wersji elektronicznej przed podpisaniem Umowy, oryginał z podpisami należy wtedy dostarczyć Zamawiającemu w dniu podpisania Umowy). Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysem powykonawczym, tj. wszelkie atesty, aprobaty, certyfikaty, inwentaryzacje geodezyjną powykonawczą i badania (jeśli niezbędne). Dokumentacja powykonawcza winna być opatrzona w spis treści oraz sporządzona w sposób umożliwiający natychmiastowe odnalezienie poszukiwanych informacji dostarczona w formie trwale spiętej. Wszelkie uzgodnienia, zgłoszenia, opinie, wnioski do organów administracyjnych, pozwolenia zarówno poprzedzające prace wykonawcze jak i niezbędne po ich zakończeniu są po stronie wybranego Wykonawcy, tak by Zamawiający otrzymał przedmiot zamówienia wolny od wad prawnych i kompletny z punktu widzenia, jakiemu ma służyć. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym niepodlegającym weryfikacji, w konsekwencji, czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć również: 1. Zapewnienie nadzoru i obsługi geodezyjnej nad realizacją robót, łącznie z geodezyjnym wytyczeniem oraz inwentaryzacją powykonawczą; 2. Przygotowanie i utrzymanie placu i zaplecza budowy; 3. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury zlokalizowanej na terenie placu budowy oraz z nim sąsiadujących. W przypadku uszkodzenia tych obiektów Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury, w szczególności zaś dróg dojazdowych do placu budowy; 4. Po zakończeniu robót Wykonawca na własny koszt zlikwiduje plac budowy oraz doprowadzi teren do należytego stanu; 5. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania własnym staraniem zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę w uzgodnieniu z gestorami tych mediów; 6. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich roszczeń osób trzecich powstałych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia; 7. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub ich części (bądź kradzieży urządzeń i materiałów) w trakcie realizacji budowy, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt; 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w środowisku i szkody osób trzecich wynikłe na skutek prowadzonych prac; 9. Wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę przy wykonywaniu zmian ustnie sformułowanych lub innych nieautoryzowanych, pozostaną jego wyłącznym obciążeniem, przy czym odstępuje on od wszelkich praw dochodzenia zwrotu w/w kosztów lub rekompensaty za dodatkowy czas poświęcony ich wykonaniu, wskutek zastosowania się przezeń do ustnie przekazanych lub innych nieautoryzowanych zmian; 10. Zamawiający wskaże wybranemu Wykonawcy miejsce wywozu ziemi z wykopów w promieniu 20 km od placu budowy (jeśli wystąpi taka potrzeba); 11. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odpady powstałe podczas inwestycji we własnym zakresie i na własny koszt oraz dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich zagospodarowanie w sposób zgodny z wymaganiami ochrony środowiska i gospodarki odpadami. Zamawiający na wykonanie przedmiotowej inwestycji złożył w dniu 01.31.2018r zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, które zostało przyjęte bez uwag i zastrzeżeń przez Starostę Kieleckiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 37535200-9
Dodatkowe kody CPV: 45112723-9, 45112720-8, 45000000-7, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
137498.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa, Jerzy Wincukiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
108258.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DALESZYCE
więcej: przetargi DALESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.