eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrapkowicePrzedmiotem zamówienia jest "Spełnienie wymogów przeciwpożarowych budynku Starostwa Powiatowego" Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje klatki schodowe oraz system pożarowy na każdej kondygnacji w budynku administracyjno-biurowym Starostwa Powiatowego w Krapkowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-03

Ogłoszenie nr 500184506-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.

Powiat Krapkowicki: Przedmiotem zamówienia jest "Spełnienie wymogów przeciwpożarowych budynku Starostwa Powiatowego" Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje klatki schodowe oraz system pożarowy na każdej kondygnacji w budynku administracyjno-biurowym Starostwa Powiatowego w Krapkowicach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573357-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Krapkowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141253300000, ul. ul. Kilińskiego 1, 47303 Krapkowice, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 074 300, e-mail inwestycje@powiatkrapkowicki.pl, faks 774 074 332.
Adres strony internetowej (url): www.powiatkrapkowicki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest "Spełnienie wymogów przeciwpożarowych budynku Starostwa Powiatowego" Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje klatki schodowe oraz system pożarowy na każdej kondygnacji w budynku administracyjno-biurowym Starostwa Powiatowego w Krapkowicach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM.272.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Spełnienie wymogów przeciwpożarowych budynku Starostwa Powiatowego" Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje klatki schodowe oraz system pożarowy na każdej kondygnacji w budynku administracyjno-biurowym Starostwa Powiatowego w Krapkowicach. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej siwz. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać Polskim Normom i posiadać świadectwo o dopuszczeniu do stosowania materiałów w budownictwie wydane przez Instytut Techniki Budowlanej. 2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie wykonawstwa robót budowlanych. 3) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową i projektową. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie realizacji przedmiotu zamówienia przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej siwz a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 4) Wykonawca zapewni doprowadzenie niezbędnych mediów na teren budowy i poniesie wszelkie koszty związane z ich doprowadzeniem, zużyciem i demontażem. 5) Wszystkie istotne postanowienia dotyczące wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do niniejszej siwz. Ponadto informujemy, że podczas prowadzenia robót należy przestrzegać wymagań stawianych przez Inwestora. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy odnoszące się do wykonania zamówienia publicznego: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4) Prace remontowe będą wykonywane w czynnym urzędzie (w ruchu, z wyłączeniem miejsc, w których prowadzone będą roboty), co wiąże się z możliwością wystąpienia utrudnień w rejonie prowadzonych prac. W związku z powyższym wykonawca musi uwzględnić w kosztach robót, pełne zabezpieczenie miejsc objętych robotami. 5) Z uwagi na lokalizację inwestycji w budynku administracyjnym, wykonawstwo robót budowlanych powinno być zorganizowane w sposób minimalizujący zakłócenia w normalnej działalności tej jednostki oraz pozostałych użytkowników, dlatego konieczne będzie uzgodnienie czasu i terminu wykonywania prac z przedstawicielem Zamawiającego. 6) Stanowiska pracy należy zorganizować w sposób nie zagrażający otoczeniu, a w szczególności pracownikom Starostwa oraz pozostałym użytkownikom budynku Starostwa. 7) Wykonawca musi zapewnić zachowanie ciągłości pracy Starostwa oraz pozostałych użytkowników budynku Starostwa oraz usuwać wszelkie usterki spowodowane przez prowadzenie robót budowlanych. 8) Wszystkie roboty objęte zamówieniem należy przeprowadzić w taki sposób, aby możliwe było zapewnienie całkowitego bezpieczeństwa pracownikom i osobom postronnym. Prace szczególnie uciążliwe muszą być wykonywane po godz. 15:30. Za prace szczególnie uciążliwe uważa się prace związane z wierceniem, przewiercaniem, kuciem, wibrowaniem terenu i podłoża, tzn. prace oddziaływujące na otoczenie i na przebywające osoby tj. hałas, zapylenie. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac w soboty i niedziele. 9) Wykonywanie prac od poniedziałku do piątku w godzinach od 20:00 do 7:00 oraz w dni wolne od pracy całą dobę będzie się wiązało z dodatkowymi obowiązkami Wykonawcy polegającymi na posprzątaniu pomieszczeń i korytarzy. 10) Wykonawca musi usuwać wszelkie usterki spowodowane przez prowadzenie robót budowlanych. 11) Wykonawca będzie każdorazowo uzgadniał z zamawiającym kolorystykę, teksturę i inne cechy estetyczne elementów wykończeniowych. Każdy element wykończeniowy, estetyczny wymaga akceptacji Zamawiającego. 12) Wykonawca sporządzi ekspertyzy budowlane (w przypadku wystąpienia takiej konieczności). 9. Do zakresu robót i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również: 1) organizacja i zagospodarowanie placu budowy, 2) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, 3) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, 4) utrzymanie porządku w trakcie prowadzenia robót oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, 5) natychmiastowe docelowe i skuteczne usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, dotyczy również terenów zielonych, 6) skompletowanie dokumentacji odbiorczej, 10. Wykonawca ma obowiązek unieszkodliwienia powstałych odpadów jako wytwórca tych odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.). oraz uwzględnienia kosztów składowania wywozu i utylizacji odpadów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45215000-7, 45312100-8, 45343000-3, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 267604.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BlueSoft Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@bluesoft.pl
Adres pocztowy: ul. Technologiczna 2
Kod pocztowy: 45-839
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277890.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277890.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277890.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.