To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-01
Ogłoszenie nr 500181873-N-2018 z dnia 01-08-2018 r.
Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.: Roboty ogólnobudowlane w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570148-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 9045850700000,
ul. ul. Śniadeckich
1,
85011
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 481 600, e-mail
zamowieniapubliczne@adm.com.pl, faks
523 481 607.
Adres strony internetowej (url): http://bip.adm.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty ogólnobudowlane w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" w Bydgoszczy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):51/PA/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań: * Zadanie Nr 1 - roboty budowlane obejmujące: - wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach Działu Mieszkaniowego ADM usytuowanych w budynku biurowym przy ul. Gdańskiej 9 w Bydgoszczy (oficyna) wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej UWAGA: zakres zamówienia obejmuje również : - wykonanie robót przygotowawczych, towarzyszących i odbiorowych pozwalających na prawidłowy odbiór, uruchomienie i oddanie do użytkowania zakresu robót oraz wykonanie robót porządkowych i organizacyjnych w pomieszczeniach przy zachowaniu ciągłości ich użytkowania i możliwości pracy. - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi próbami i pomiarami umożliwiającymi prawidłowy odbiór, uruchomienie i oddanie do użytkowania zakresu robót w tym pomiarami elektrycznymi i wydajności wentylacji * Zadanie Nr 2 - roboty budowlane obejmujące: - wymianę drzwi wejściowych drewnianych na antywłamaniowe do siedziby Działu Mieszkaniowego Spółki ADM usytuowanego w budynku biurowym przy ul. Gdańskiej 9 (oficyna) * Zadanie Nr 3 - roboty budowlane obejmujące: - wymianę bramy wjazdowej z furtką na działce nr 43, obręb 66 na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Bydgoszcz przy ul. Stawowej 8 w Bydgoszczy - wymianę bramy wjazdowej z furtką na działce nr 185, obręb 86 na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Bydgoszcz przy ul. Orlej 41 w Bydgoszczy * Zadanie Nr 4 - roboty budowlane obejmujące: - remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym przy ul. Pułaskiego 23 w Bydgoszczy * Zadanie Nr 5 - roboty budowlane obejmujące: - wykonanie wentylacji w lokalu gminnym nr 9 przy ul. Bydgoskiej 24 w Bydgoszczy zgodnie z opinią kominiarską wraz z robotami towarzyszącymi branży budowlanej - wymiana grzejników w gminnym lokalu mieszkalnym nr 8 w budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Powstańców Wielkopolskich 21 w Bydgoszczy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45211341-1, 45332400-7, 45410000-4, 45442100-8, 45310000-3, 45311000-0, 45331210-1, 45420000-7, 45421130-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 51/PA/2018 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
78566.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IDL KLIMA Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
96616.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 51/PA/2018 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na zadanie nr 2 - zostało unieważnione Uzasadnienie faktyczne : nie złożono żadnej oferty Uzasadnienie prawne : art.93 ust 1 pkt 1 Pzp |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 51/PA/2018 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9726.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Krzyś-Bud Usługi Ogólnobudowlane Krzysztof Czyż
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: 51/PA/2018 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważniono postępowanie na zadanie nr 4. Uzasadnienie faktyczne: Cena najniższej oferty przekroczyła kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 4 Pzp. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: 51/PA/2018 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na zadanie nr 5 - zostało unieważnione Uzasadnienie faktyczne : nie złożono żadnej oferty Uzasadnienie prawne : art.93 ust 1 pkt 1 Pzp |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa części elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Zakup aparatury medycznej: Zestaw do endoskopii Kapsułkowej, Kabina z promiennikami UVB, Laser Frakcyjny CO2, Lampa do terapii fotodynamicznej, Cieplarka płynów infuzyjnych - typ A i typ B
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanych w gminie Bydgoszcz.
- Wynajem sprężarki śrubowej zmiennoobrotowej
- Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





