Ogłoszenie z dnia 2018-07-31
Ogłoszenie nr 500180675-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.
Mielec: przebudowa ul. Kochanowskiego - Etap I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505035-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500045941-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Żeromskiego
26,
39300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
177 888 500, e-mail
sekretariat@um.mielec.pl, faks
177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przebudowa ul. Kochanowskiego - Etap I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Kochanowskiego - Etap I obejmująca swoim zakresem: przebudowę jezdni, przebudowę przejścia dla pieszych wraz z budową wysp azylu, przebudowę skrzyżowania z drogami bocznymi, budowę zatok postojowych dla samochodów osobowych, przebudowę zatoki autobusowej, przebudowę i budowę chodników, budowę odwodnienia drogi, budowę przyłączy kanalizacji deszczowej, budowę kanału technologicznego, budowę zniszczonej jezdni, budowę i przebudowę oświetlenia drogi.
II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.11.2018r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
dodatkowe roboty budowlane z zakresu branży elektrycznej, sanitarnej i drogowej na kwotę 203895.91 zł brutto tj. 6,77% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając na należytą starannością nie mógł przewidzieć,
2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Podczas realizacji przedmiotu zamówienia wystąpiła konieczność zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poprzez wykonanie dodatkowych robót z zakresu branży elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej.
Podczas wykonywania robót rozbiórkowych dokonano odkrycia kabli energetycznych, które nie były zinwentaryzowane na mapach i w związku z powyższym nie zostały przewidziane do przebudowy. Po ich odkryciu okazało się, że przebudowa jest konieczna ze względu na zły stan techniczny.
Podczas wykonywania robót rozbiórkowych dokonano również odkrycia kanalizacji deszczowej z rynien budynków w podbudowie, której stan techniczny był niezadławiający (znaczne zamulenie, liczne przerosty korzeni drzew). W związku ze złym stanem technicznym kanalizacji umiejscowionej pod nowobudowanym parkingiem konieczna stała się jej wymiana. Ze względu na lokalizację kanalizacji deszczowej zweryfikowanie jej stanu technicznego było możliwe w trakcie robót rozbiórkowych.
Ponadto nawierzchnia wykonana z kostki brukowej, która zgodnie z dokumentacją projektową powinna być ponownie wbudowana uległa zniszczeniu podczas rozbiórki i nie nadaje się do ponownego wbudowania. Konieczne jest wykonanie nawierzchni z nowej kostki brukowej oraz nowych krawężników .
Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, iż przy realizacji przedmiotu zamówienia wystąpi konieczność wykonania w/w dodatkowych robót budowlanych, które stały się niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
Wartość zamówienia określonego w pierwotnej umowie wynosi 3 010 413,75 zł brutto. Wartość robót dodatkowych wynosi 203 895,91 zł tj. 6,77% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie. Wartość zmiany zawartej umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Realizacja bonów żywnościowych
- Remont balkonów, tarasów i schodów zewnętrznych w Domu Pomocy Społecznej w Mielcu
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Budowlanych w Mielcu
- 44.24 Sprzedaż i dostawa gazów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- 45.24 Sprzedaż i dostawa pieczywa do Kuchni Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Mędrzechów w 2024 r.
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.