eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › przebudowa ul. Kochanowskiego - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500180675-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Mielec: przebudowa ul. Kochanowskiego - Etap I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 505035-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500045941-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Żeromskiego 26, 39300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 888 500, e-mail sekretariat@um.mielec.pl, faks 177 888 505.
Adres strony internetowej (url): www.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

przebudowa ul. Kochanowskiego - Etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Kochanowskiego - Etap I obejmująca swoim zakresem: przebudowę jezdni, przebudowę przejścia dla pieszych wraz z budową wysp azylu, przebudowę skrzyżowania z drogami bocznymi, budowę zatok postojowych dla samochodów osobowych, przebudowę zatoki autobusowej, przebudowę i budowę chodników, budowę odwodnienia drogi, budowę przyłączy kanalizacji deszczowej, budowę kanału technologicznego, budowę zniszczonej jezdni, budowę i przebudowę oświetlenia drogi.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
30.11.2018r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
dodatkowe roboty budowlane z zakresu branży elektrycznej, sanitarnej i drogowej na kwotę 203895.91 zł brutto tj. 6,77% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający działając na należytą starannością nie mógł przewidzieć, 2) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia wystąpiła konieczność zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poprzez wykonanie dodatkowych robót z zakresu branży elektrycznej, sanitarnej oraz drogowej. Podczas wykonywania robót rozbiórkowych dokonano odkrycia kabli energetycznych, które nie były zinwentaryzowane na mapach i w związku z powyższym nie zostały przewidziane do przebudowy. Po ich odkryciu okazało się, że przebudowa jest konieczna ze względu na zły stan techniczny. Podczas wykonywania robót rozbiórkowych dokonano również odkrycia kanalizacji deszczowej z rynien budynków w podbudowie, której stan techniczny był niezadławiający (znaczne zamulenie, liczne przerosty korzeni drzew). W związku ze złym stanem technicznym kanalizacji umiejscowionej pod nowobudowanym parkingiem konieczna stała się jej wymiana. Ze względu na lokalizację kanalizacji deszczowej zweryfikowanie jej stanu technicznego było możliwe w trakcie robót rozbiórkowych. Ponadto nawierzchnia wykonana z kostki brukowej, która zgodnie z dokumentacją projektową powinna być ponownie wbudowana uległa zniszczeniu podczas rozbiórki i nie nadaje się do ponownego wbudowania. Konieczne jest wykonanie nawierzchni z nowej kostki brukowej oraz nowych krawężników . Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, iż przy realizacji przedmiotu zamówienia wystąpi konieczność wykonania w/w dodatkowych robót budowlanych, które stały się niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Wartość zamówienia określonego w pierwotnej umowie wynosi 3 010 413,75 zł brutto. Wartość robót dodatkowych wynosi 203 895,91 zł tj. 6,77% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie. Wartość zmiany zawartej umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej w pierwotnej umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.