eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowicePrzebudowa ulicy Kochanowskiego w Prochowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500180422-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Gmina Prochowice: Przebudowa ulicy Kochanowskiego w Prochowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572428-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Prochowice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064751200000, ul. ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 8584342, 76 8584343, e-mail h.choroszczak@prochowice.com, faks 76 75 38 749.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prochowice.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Kochanowskiego w Prochowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KM.271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w ciągu ul. Kochanowskiego obejmująca przebudowę jezdni działka nr 60 i 76 do wysokości ul. Antoniego Rymszy stanowiącej działkę nr 48/15 oraz przebudowa chodnika na odcinku od działki 192 (rzeka Młynówka) do działki nr 75 (Galeria STARA GARBARNIA) - chodnik jednostronny, zgodnie z projektem budowlanym Zał. Nr 1 do SIWZ oraz przedmiarem robót Zał. Nr 2 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, że projekt budowlany wykonany jest dla remontu całej drogi gminnej 104588D (ul. Kochanowskiego i Sienkiewicza) natomiast postępowanie dotyczy tylko ul. Kochanowskiego. Ogólny zakres robót do wykonania : 1. Roboty zimne wraz z transportem uroku. 2. Wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy. 3. Montaż krawężników i obrzeży betonowych. 4. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych. 5. Wykonanie kanalizacji deszczowej wraz ze studnią rewizyjną z rur PCV. 6. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ. 7. Wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych. 8. Regulacja istniejących urządzeń infrastruktury. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac. Realizację remontu jezdni i chodnika należy zrealizować w dwóch połówkowych etapach. Ruch kołowy będzie przebiegać z utrudnieniami polegającymi na wprowadzeniu jednego kierunku ruchu na odcinku robót. Etapy remontu należy realizować kolejno po sobie (strona lewa, strona prawa). Po zrealizowaniu każdego z etapów robót budowlanych należy uporządkować teren i doprowadzić do stanu prawidłowego użytkowania. Ruch pieszych będzie odbywać się obustronnie za wyjątkiem odcinka, na którym będzie remontowany chodnik. Do posesji przyległych do miejsc wykonywania robót musi być zapewniony dojazd. Wykonanie prac budowlanych zostało zgłoszone do Starostwa Powiatowego w Legnicy. Starosta Powiatu Legnickiego nie wniósł zastrzeżeń do wykonania przedmiotowych prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233123-7, 45232130-2, 45112710-5, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 406281.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE" S.A.
Email wykonawcy: drawsko@poldrog.pl
Adres pocztowy: ul. Pomorska 2
Kod pocztowy: 78-500
Miejscowość: Drawsko Pomorskie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 615949.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 615949.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 812028.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Złożone w postępowaniu ofert były kompletne i odpowiadały SIWZ. Kryteria wyboru oferty : cena - 60 pkt., gwarancja 40 pkt. Po przeliczeniu cen wg obowiązujący zasad przeliczenia w wag oferta nr 2 otrzymała 100 pkt.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.