To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-31
Ogłoszenie nr 500180377-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.
Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa: Budowa drogi Namysłów-Kamienna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569727-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa, Krajowy numer identyfikacyjny 52451300000,
ul. ul. Stanisława Dubois
3,
46100
Namysłów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 190 359, e-mail
zamowienia@namyslow.eu, faks
774 104 841.
Adres strony internetowej (url): www.bip.namyslow.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi Namysłów-Kamienna
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.77.2018.AH
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45233140-2 Roboty drogowe, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty drogowe na drodze gminnej na trasie Namysłów -Kamienna na podstawie prawomocnego pozwolenia na budowę, projektu budowlanego, rysunków wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne i zjazdy na głębokość 44 cm; 2) wykopy pod studzienki ściekowe i przykanaliki; 3) rozbiórka przepustu rurowego z rur betonowych; 4) wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu; 5) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa łamanego granitowego frakcji 0-63 mm o grubości 15 cm po zagęszczeniu; 6) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego granitowego frakcji 0-31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu; 7) skropienie asfaltem podbudowy górnej; 8) wykonanie nawierzchni (warstwy wiążącej) z betonu asfaltowego AC16W o grubości 4 cm po zagęszczeniu; 9) skropienie międzywarstwowe asfaltem; 10) wykonanie nawierzchni (warstwy ścieralnej) z betonu asfaltowego AC11S o grubości 5 cm po zagęszczeniu; 11) montaż oporników betonowych wibroprasowanych wtopionych o wymiarach 12x22 cm na ławie z oporem z betonu C12/15; 12) wykonanie ścieków ulicznych z prefabrykatów betonowych 50x28x10 cm na ławie betonowej z oporem z betonu C16/20; 13) wykonanie odwodnienia liniowego polimerobetonowego monolitycznego na ławie betonowej z betonu C16/20 - na zjazdach; 14) wykonanie przepustu rurowego z rur betonowych o średnicy 1000 mm i długości 8,0 m z obudową wlotu i wylotu z brukowca; 15) montaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu; 16)wykonanie podbudowy pod przykanaliki i studzienki z piasku o grubości 15 cm po zagęszczeniu; 17) wykonanie obsypki przykanalików z piasku; 18) montaż przykanalików z rur litych PVC SN8 o średnicy 160 mm z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej; 19) wykonanie wylotów ściekowych; 20) demontaż oraz montaż przepustu drogowego z rur betonowych o średnicy 1000 mm; 21) wykonanie regulacji pionowej studzienek; 22) montaż barier ochronnych stalowych na istniejącym przepuście; 21) montaż pionowych znaków drogowych II generacji na słupkach z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 63 mm; 23) plantowanie i uzupełnienie powierzchni poboczy gruntem rodzimym. Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 4 lat, maksymalnie 6 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). Roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2016 poz. 1570), rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124) oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny. Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawiają załączony projekt budowalny i rysunki wykonawcze. Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako element pomocniczy do wyceny oferty. Wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach rysunków jak i na rysunkach projektów oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarach należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót w branży drogowej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45111300-1, 45233140-2, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
521584.35
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Mika, Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
608768.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





