To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-30
Ogłoszenie nr 500179441-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawy wyrobów medycznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574537-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 75007966000000,
ul. ul. Ułańska
28,
99400
Łowicz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
046 8375368 w. 250, e-mail
lowzoz@pro.onet.pl, faks
468 375 991.
Adres strony internetowej (url): www.zoz.pol.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy wyrobów medycznych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOZ.VI.ZP.241-8/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy kontraktu obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu wyrobów medycznych w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 do SIWZ z tolerancją / - 30%/ w każdej pozycji asortymentowej zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie. Przedmiot zamówienia składa się z 8 niepodzielnych zadań: zadanie nr 1 - papier termiczny zadanie nr 2 - taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet zadanie nr 3 - folia chirurgiczna zadanie nr 4 - jednorazowe myjki do mycia ciała zadanie nr 5 - strzykawki do podawania płynów i leków doustnie zadanie nr 6 - zestawy do stymulacji endokawitarnej zadanie nr 7 - golarki medyczne zadanie nr 8 - wzierniki ginekologiczne, szkiełka laboratoryjne, miotełki do badań cytologicznych Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje używania zgodnie z art. 14 Ustawy o wyrobach medycznych ( Dz.U. Dz 2010r. nr 107 poz. 679)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: papier termiczny |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
374.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS Internatinal Group Sp. z o.o. Sp. k
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
403.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: taśma do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24907.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INTER CONSULT MD Sp. z o.o. Sp.k
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: folia chirurgiczna |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
904.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS Internatinal Group Sp. z o.o. Sp. k
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
977.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: jednorazowe myjki do mycia ciała |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części obejmującej zadanie nr 4, na podstawie art.93 ust.1 pkt 4 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej na to zadania przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na jej sfinansowanie. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: strzykawki do podawania płynów i leków doustnie |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części obejmującej zadanie nr 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, ponieważ na to zadania nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: zestawy do stymulacji endokawitarnej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2849.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HAGMED Sp. z o.o. Sp.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3423.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: golarki medyczne |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia postępowanie w części obejmującej zadanie nr 7, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej na to zadanie przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: wzierniki ginekologiczne, szkiełka laboratoryjne, miotełki do badań cytologicznych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1821.05
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS Internatinal Group Sp. z o.o. Sp. k
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1966.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Dostawa ciągnika rolniczego w ramach projektu pn. "Modernizacja pracowni warsztatowych do potrzeb zdobycia kwalifikacji branżowych na nowoczesnym rynku pracy mechanizacji rolnictwa"
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy Łowicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- Akcesoria dla Bloku Operacyjnego
- Dostawa cewników do wkłuć centralnych
- NZ.261.81.2025. Sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy w chirurgii ortognatycznej, śrub do mocowania bloków kostnych oraz zestawów do dystrakcji podniebiennej oraz materiałów do sterowanej (...)
- Dostawa środków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





