Ogłoszenie z dnia 2018-07-30
Ogłoszenie nr 500179326-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.
Mogilno: "Adaptacja budynku zlokalizowanego w Marcinkowie na potrzeby placówki opiekuńczo - wychowawczej" nr RPKP.06.01.02-04-0007/16 współfinansowanego za środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry dla Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną Schemat placówki opiekuńczo - wychowawcze i rodzinne domy dziecka.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020 Poddziałanie: 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną Schemat placówki opiekuńczo - wychowawcze i rodzinne domy dziecka
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500140351-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 9251947200000,
ul. Ogrodowa
10,
88-300
Mogilno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 159 031, e-mail
pcprmogilno.pow@onet.pl, faks
523 159 031.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Adaptacja budynku zlokalizowanego w Marcinkowie na potrzeby placówki opiekuńczo - wychowawczej" nr RPKP.06.01.02-04-0007/16 współfinansowanego za środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry dla Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną Schemat placówki opiekuńczo - wychowawcze i rodzinne domy dziecka.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PC.342.3.2018.MP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót adaptacyjno - budowlanych w ramach projektu "Adaptacja budynku zlokalizowanego w Marcinkowie na potrzeby placówki opiekuńczo - wychowawczej" nr RPKP.06.01.02-04-0007/16 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną Schemat placówki opiekuńczo - wychowawcze i rodzinne domy dziecka. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę, nadbudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na placówkę opiekuńczo - wychowawczą wraz z budową wiaty w miejscowości Marcinkowo gmina Mogilno, na terenie dz. ew. nr: 152/19 w oparciu o dokumentację projektową, specyfikację techniczną oraz przedmiary robót. Zakres realizacji Inwestycji obejmuje, w szczególności, m.in.: 1) Roboty wyburzeniowe, w tym zmiana układu ścian działowych pomieszczeń, likwidacja balkonów.2) Roboty modernizacyjne związane z dokończeniem stropów.3) Roboty murowe - zamurowanie otworów, wykonanie ścian działowych, murowanie słupków wiaty.4) Roboty dachowe (budynek) - rozbiórka istniejącej konstrukcji dachu, podwyższenie ścianek kolankowych poddasza, położenie izolacji termicznej, wykonanie nowej więźby dachowej oraz pokrycia z blachodachówki. 5) Roboty konstrukcyjne- wykonanie wieńców. 6) Roboty elewacyjne - montaż izolacji termicznej, wykonanie tynków. 7)Roboty w zakresie podłoża i posadzek - wykonanie izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej, podkładów betonowych, montaż płytek oraz paneli podłogowych. 8) Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej. 9) Roboty wykończeniowe - tynki, położenie płytek, malowanie. 10)Roboty w zakresie instalacji wew., w tym: - instalacji wodociągowych, instalacji kanalizacji sanitarnej oraz ciepłej wody użytkowej, instalacji centralnego ogrzewania, w tym kocioł na paliwo o mocy 37kW (zmiana mocy z 34kW wynikającej z projektu budowlanego), instalacji wentylacji nawiewno - wywiewnej, instalacji elektrycznych oświetlenia i gniazd wtyczkowych. 11) Roboty ziemne i fundamentowe - budowa wiaty. 12) Roboty dachowe (wiata) - montaż konstrukcji stalowej dachu oraz blachodachówki. 13) Roboty związane z zagospodarowaniem terenu: drogi, chodniki, tereny zielone, ogrodzenie.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45215000-7,
45100000-8,
45261000-4,
45310000-3,
45320000-6,
45330000-9,
45400000-1,
45340000-2,
45111291-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
13.06.2018-30.09.2018
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| NAZWA: MUR-MAN | |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
13/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MUR-MAN Rutkowski Mikołaj,
mur-man@wp.pl,
ul.Michelsona 23
,
88-320,
Strzelno, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/06/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Zmiana dot. sposobu rozliczania kosztów poboru wody i energii elektrycznej tj.: ponoszenie kosztów poboru wody i energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu umowy według wskazań liczników zainstalowanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Zamawiajacy udostepni miejsce poboru wody i energii elektrycznej. Stany liczników zostaną spisane protokolarnie z dniem udostępnienia placu budowy oraz po zakończeniu zadania. Należność za wodę, zrzut ścieków i energię elektryczną będzie rozliczana przez Powiat na podstawie faktur, których podstawą będą faktury otrzymane od dostawców ww. mediów.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana dot. sposobu rozliczania kosztów poboru wody i energii elektrycznej tj.: ponoszenie kosztów poboru wody i energii elektrycznej w okresie realizacji przedmiotu umowy według wskazań liczników zainstalowanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Zamawiający udostępni miejsce poboru wody i energii elektrycznej. Stany liczników zostaną spisane protokolarnie z dniem udostępnienia placu budowy oraz po zakończeniu zadania. Należność za wodę, zrzut ścieków i energię elektryczną będzie rozliczana przez Powiat na podstawie faktur, których podstawą będą faktury otrzymane od dostawców ww. mediów
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z MOGILNA
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia w formie cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mogilnie
- Zakup ładowarki teleskopowej niezbędnej do zapewnienia ochrony ludności i obrony cywilnej na obszarze powiatu mogileńskiego II
więcej: przetargi w Mogilnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku komunalnego położonego przy ul. Narutowicza 2/4 w Poddębicach na lokale mieszkaniowe i socjalne oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej miasta Poddębice.
- Dokończenie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pt. Modernizacja żłobka nr 26 przy ul. Wapowskiego 1
- Przebudowa ulicy Słonecznej w miejscowości Konopnica
- Przebudowa ulicy Szkolnej, ulicy Kolejowej i ulicy Warmińskiej w Baniach Mazurskich
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Banie Mazurskie - Zakałcze Wielkie
- Remont wielofunkcyjnego kompleksu boisk Orlik 2012 w Pokoju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





