eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaZakup, dostawa, instalacja i uruchomienie wyposażenia do pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-26

Ogłoszenie nr 500176377-N-2018 z dnia 26-07-2018 r.

Powiat Łęczyński: Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie wyposażenia do pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: "Szkolnictwo zawodowe - dobry start na rynku pracy", nr projektu RPLU.12.04.00-06-0011/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XII "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje" Działanie 12.4 "Kształcenie zawodowe

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572327-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łęczyński, Krajowy numer identyfikacyjny 431019425, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815315200, e-mail zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks +48817526464.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie wyposażenia do pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IPR.272.4.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych maszyn i urządzeń do wyposażenia pracowni mechanicznej dla Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, w ramach projektu pn.: "Szkolnictwo zawodowe - dobry start na rynku pracy" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje" Działanie 12.4 "Kształcenie zawodowe". 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 zadania: 1) Zadanie nr 1 zamówienia -dostawa tokarki konwencjonalnej z osprzętem i zestawem narzędzi skrawających- szt 1, - średnica toczenia nad łożem min. 360mm - średnica toczenia nad suportem min 212mm - długość toczenia min 1000mm - średnica przelotu wrzeciona min 52mm - zakres obrotów wrzeciona min 70-2000 obr/min - posuw wzdłużny min 0,078-1,044 mm/obr - posuw poprzeczny min 0,022-0,298 mm/Obr - gwinty metryczne - gwinty calowe - gwinty modułowe - końcówka tulei konika min MK3 - układ chłodzenia cieczą - instalacja oświetleniowa 24V - uchwyt tokarski 3-szczękowy min 200mm - uchwyt tokarski 4-szczękowy min 250mm - tarcza tokarska - podtrzymka stała - podtrzymka ruchoma - tuleja redukcyjna kpl - uchwyt wiertarski samozaciskający do konia min 24mm - dwa komplety narzędzi (min po 10 szt. różnych noży plus nakiełek) 2) Zadanie nr 2 zamówienia - dostawa wiertarko-frezarki z osprzętem i zestawem narzędzi skrawających- szt 1, - stożek wrzeciona min MK4 - maksymalna średnica wiercenia min 45mm - skok wrzeciona min 120mm - przesuw stołu min 450x170mm - obroty wrzeciona min 95-1600obr/min - układ chłodzenia cieczą - uchwyt wiertarski samozaciskowy 1-24 - imadło do mocowania materiału -dwa zestawy podstawowych narzędzi do frezowania i wiercenia 3) Zadanie nr 3 zamówienia- dostawa stanowiska spawalniczego kompletnego- szt 3, Wyposażenie jednego stanowiska: - półautomat spawalniczy MIG/MAG, min prąd spawania 300A plus uchwyt MIG - reduktor Ar/CO2 - butla Ar/CO2 min 8kg - przyłbica automatyczna szt 2 - fartuch i rękawice skórzane kpl 2 - urządzenie do spawania metodą TIG DC, min prąd spawania 150A wraz z reduktorem Ar i wężem, uchwytem do TIG min 4mb oraz przewodem masowym - butla Ar min 8kg - mobilny ekran spawalniczy z kurtynami spawalniczymi i ramą podstawową o minimalnych wymiarach szer2100, wys1950mm - stół spawalniczy o minimalnych wymiarach 1000x800mm - zestaw aktywnego odciągu dymów min fi 160mm wg załączonego rysunku dla grubości ściany zewnętrznej 500mm - elektrody wolframowe czerwone fi 1,6mm i 2,4mm po jednym opakowaniu Uwagi ogólne: - urządzenia muszą być nowe z odpowiednimi normami, atestami, certyfikatami, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności wbudowanych materiałów, świadectw bezpieczeństwa, homologacji, licencji itp. - posiadać instrukcje obsługi w języku polskim --Wykonawca przeprowadzi instruktaż w czasie godzin pracy szkoły, przed podpisaniem protokołu końcowego dostawy, instruktaż musi być wykonany na dostarczonym zamawiającemu urządzeniu, - uruchomienie maszyny w ciągu 48 godzin od dnia dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, Dostawca jest zobowiązany do: -dostawy, uruchomienia maszyn i urządzeń wdrożenia do pracy w pracowniach szkolnych, -transportu, opakowania i ubezpieczenia transportowego maszyn i urządzeń, - bezkolizyjnego, bezpiecznego wprowadzenia maszyn i urządzeń do pomieszczeń pracowni przez wrota wejściowe, -podłączenia i uruchomienia maszyn i urządzeń, -posiadania zestawu oprzyrządowania i narzędzi niezbędny do uruchomienia, testów i odbioru technicznego maszyny. Odbiór techniczny polega na sprawdzeniu wszystkich deklarowanych w ofercie parametrów, -przekazania instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim w wersji wydrukowanej - min. 1 kopia, instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim w wersji elektronicznej w formacie PDF, instrukcje muszą być dostarczone najpóźniej w dniu dostawy maszyn i urządzeń. -przeprowadzenia szkolenia przy maszynie dla nauczycieli wskazanych przez Zamawiającego. 4. Urządzenia przewidziane do dostarczenia w ramach niniejszego postępowania winny być dostarczone do Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, Kijany 19, 21-077 Spiczyn do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 5. Dostarczone w ramach niniejszego postępowania urządzenia szczegółowo opisane w SIWZ, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów. W szczególności (jeśli jest to wymagane) muszą posiadać deklarację zgodności "CE", potwierdzające zgodność tych urządzeń z przepisami szczególnymi. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem "CE" musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 6. Urządzenia opisane w SIWZ powinny posiadać niezbędne świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty bezpieczeństwa oraz dokumenty dopuszczające do obrotu na polskim rynku. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, przedmiot zamówienia nie może pochodzić z żadnych pokazów ani wystaw pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, treścią umowy oraz wynikającej z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta. 9. Wykonawca wskaże w ofercie: producenta i model oferowanego sprzętu oraz okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt (jeżeli dotyczy). 10. Wykonawca wskaże w ofercie parametry techniczne oferowanego sprzętu. 11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i jest co najmniej równoważny. (jeżeli dotyczy) 12. Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru i wynosi 24 miesiące, Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. 13. Zamawiający wskazuje, że na podst. art. 36a ustawy, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 14. W takim przypadku, na podst. art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na dostawy następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4) przepisy ppkt. 2 i 3 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 5) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42621000-5


Dodatkowe kody CPV: 42620000-8, 29474000-2, 42623000-9, 42662000-4, 44315100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 zamówienia -dostawa tokarki konwencjonalnej z osprzętem i zestawem narzędzi skrawających- szt 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12357.72
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Metal Technics Polska S.C Martyna Mikołajczuk, Monika jastrzębska
Email wykonawcy: zamowienia.mtp@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 43D/1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 zamówienia - dostawa wiertarko-frezarki z osprzętem i zestawem narzędzi skrawających- szt 1,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7967.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Metal Technics Polska S.C. Martyna Mikołajczuk, Monika Jastrzębska
Email wykonawcy: zamowienia.mtp@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 43D/1
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 zamówienia- dostawa stanowiska spawalniczego kompletnego- szt 3,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mexpol Sp. z o.o. o/ Tarnobrzeg
Email wykonawcy: tarnobrzeg@mexpol.com.pl
Adres pocztowy: ul. Al. Warszawska 6C
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: , Tarnobrzeg
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78228.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69741.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78228.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.