To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-26
Ogłoszenie nr 500176377-N-2018 z dnia 26-07-2018 r.
Powiat Łęczyński: Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie wyposażenia do pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: "Szkolnictwo zawodowe - dobry start na rynku pracy", nr projektu RPLU.12.04.00-06-0011/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XII "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje" Działanie 12.4 "Kształcenie zawodowe
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572327-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Łęczyński, Krajowy numer identyfikacyjny 431019425,
ul. Al. Jana Pawła II
95A,
21-010
Łęczna, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
+48815315200, e-mail
zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks
+48817526464.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie wyposażenia do pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IPR.272.4.16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, nieużywanych maszyn i urządzeń do wyposażenia pracowni mechanicznej dla Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, w ramach projektu pn.: "Szkolnictwo zawodowe - dobry start na rynku pracy" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje" Działanie 12.4 "Kształcenie zawodowe". 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 zadania: 1) Zadanie nr 1 zamówienia -dostawa tokarki konwencjonalnej z osprzętem i zestawem narzędzi skrawających- szt 1, - średnica toczenia nad łożem min. 360mm - średnica toczenia nad suportem min 212mm - długość toczenia min 1000mm - średnica przelotu wrzeciona min 52mm - zakres obrotów wrzeciona min 70-2000 obr/min - posuw wzdłużny min 0,078-1,044 mm/obr - posuw poprzeczny min 0,022-0,298 mm/Obr - gwinty metryczne - gwinty calowe - gwinty modułowe - końcówka tulei konika min MK3 - układ chłodzenia cieczą - instalacja oświetleniowa 24V - uchwyt tokarski 3-szczękowy min 200mm - uchwyt tokarski 4-szczękowy min 250mm - tarcza tokarska - podtrzymka stała - podtrzymka ruchoma - tuleja redukcyjna kpl - uchwyt wiertarski samozaciskający do konia min 24mm - dwa komplety narzędzi (min po 10 szt. różnych noży plus nakiełek) 2) Zadanie nr 2 zamówienia - dostawa wiertarko-frezarki z osprzętem i zestawem narzędzi skrawających- szt 1, - stożek wrzeciona min MK4 - maksymalna średnica wiercenia min 45mm - skok wrzeciona min 120mm - przesuw stołu min 450x170mm - obroty wrzeciona min 95-1600obr/min - układ chłodzenia cieczą - uchwyt wiertarski samozaciskowy 1-24 - imadło do mocowania materiału -dwa zestawy podstawowych narzędzi do frezowania i wiercenia 3) Zadanie nr 3 zamówienia- dostawa stanowiska spawalniczego kompletnego- szt 3, Wyposażenie jednego stanowiska: - półautomat spawalniczy MIG/MAG, min prąd spawania 300A plus uchwyt MIG - reduktor Ar/CO2 - butla Ar/CO2 min 8kg - przyłbica automatyczna szt 2 - fartuch i rękawice skórzane kpl 2 - urządzenie do spawania metodą TIG DC, min prąd spawania 150A wraz z reduktorem Ar i wężem, uchwytem do TIG min 4mb oraz przewodem masowym - butla Ar min 8kg - mobilny ekran spawalniczy z kurtynami spawalniczymi i ramą podstawową o minimalnych wymiarach szer2100, wys1950mm - stół spawalniczy o minimalnych wymiarach 1000x800mm - zestaw aktywnego odciągu dymów min fi 160mm wg załączonego rysunku dla grubości ściany zewnętrznej 500mm - elektrody wolframowe czerwone fi 1,6mm i 2,4mm po jednym opakowaniu Uwagi ogólne: - urządzenia muszą być nowe z odpowiednimi normami, atestami, certyfikatami, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności wbudowanych materiałów, świadectw bezpieczeństwa, homologacji, licencji itp. - posiadać instrukcje obsługi w języku polskim --Wykonawca przeprowadzi instruktaż w czasie godzin pracy szkoły, przed podpisaniem protokołu końcowego dostawy, instruktaż musi być wykonany na dostarczonym zamawiającemu urządzeniu, - uruchomienie maszyny w ciągu 48 godzin od dnia dostarczenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, Dostawca jest zobowiązany do: -dostawy, uruchomienia maszyn i urządzeń wdrożenia do pracy w pracowniach szkolnych, -transportu, opakowania i ubezpieczenia transportowego maszyn i urządzeń, - bezkolizyjnego, bezpiecznego wprowadzenia maszyn i urządzeń do pomieszczeń pracowni przez wrota wejściowe, -podłączenia i uruchomienia maszyn i urządzeń, -posiadania zestawu oprzyrządowania i narzędzi niezbędny do uruchomienia, testów i odbioru technicznego maszyny. Odbiór techniczny polega na sprawdzeniu wszystkich deklarowanych w ofercie parametrów, -przekazania instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim w wersji wydrukowanej - min. 1 kopia, instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim w wersji elektronicznej w formacie PDF, instrukcje muszą być dostarczone najpóźniej w dniu dostawy maszyn i urządzeń. -przeprowadzenia szkolenia przy maszynie dla nauczycieli wskazanych przez Zamawiającego. 4. Urządzenia przewidziane do dostarczenia w ramach niniejszego postępowania winny być dostarczone do Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, Kijany 19, 21-077 Spiczyn do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 5. Dostarczone w ramach niniejszego postępowania urządzenia szczegółowo opisane w SIWZ, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów. W szczególności (jeśli jest to wymagane) muszą posiadać deklarację zgodności "CE", potwierdzające zgodność tych urządzeń z przepisami szczególnymi. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem "CE" musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 6. Urządzenia opisane w SIWZ powinny posiadać niezbędne świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty bezpieczeństwa oraz dokumenty dopuszczające do obrotu na polskim rynku. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, przedmiot zamówienia nie może pochodzić z żadnych pokazów ani wystaw pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, treścią umowy oraz wynikającej z oferty Wykonawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta. 9. Wykonawca wskaże w ofercie: producenta i model oferowanego sprzętu oraz okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt (jeżeli dotyczy). 10. Wykonawca wskaże w ofercie parametry techniczne oferowanego sprzętu. 11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i jest co najmniej równoważny. (jeżeli dotyczy) 12. Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru i wynosi 24 miesiące, Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. 13. Zamawiający wskazuje, że na podst. art. 36a ustawy, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 14. W takim przypadku, na podst. art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na dostawy następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4) przepisy ppkt. 2 i 3 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 5) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42621000-5
Dodatkowe kody CPV: 42620000-8, 29474000-2, 42623000-9, 42662000-4, 44315100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 zamówienia -dostawa tokarki konwencjonalnej z osprzętem i zestawem narzędzi skrawających- szt 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12357.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Metal Technics Polska S.C Martyna Mikołajczuk, Monika jastrzębska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 zamówienia - dostawa wiertarko-frezarki z osprzętem i zestawem narzędzi skrawających- szt 1, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7967.48
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Metal Technics Polska S.C. Martyna Mikołajczuk, Monika Jastrzębska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 zamówienia- dostawa stanowiska spawalniczego kompletnego- szt 3, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mexpol Sp. z o.o. o/ Tarnobrzeg
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
78228.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "Dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm wraz z dostawą - Baza Obwodu Drogowego w Łęcznej ul. Przemysłowa 16"
- Budowa budynków jednorodzinnych w gm. Gorzków, miejscowość Wielkopole - opracowanie dokumentacji projektowej
- Budowa budynku wielorodzinnego z częścią usługową w gm. Żółkiewka miejscowość Żółkiewka - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim - postępowanie nr 3
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie w ramach projektu pn. Andrychowskie CKZiU III
- Zakup wyposażenia hali i pomieszczeń warsztatowych dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. M. Rataja w Krzelowie
- "Dostawa akcesoriów spawalniczych, elektrod, agregatu spawalniczego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK z podziałem na 3 części.
- DOSTAWA SPRZĘTU, URZĄDZEŃ I MEBLI W RAMACH ZADANIA "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W PRZEMYSKIM ELEKTRONIKU"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.