eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiRoboty remontowe pomieszczeń w budynku KMP Zielona Góra, ul. Partyzantów 40

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-25

Ogłoszenie nr 500174845-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Roboty remontowe pomieszczeń w budynku KMP Zielona Góra, ul. Partyzantów 40

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570847-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 21022150800000, ul. ul. Kwiatowa 10, 66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 738 14 91, e-mail zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl, faks 95 738 14 95.
Adres strony internetowej (url): www.lubuska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty remontowe pomieszczeń w budynku KMP Zielona Góra, ul. Partyzantów 40

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-12/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: "Roboty remontowe pomieszczeń w budynku KMP Zielona Góra, ul. Partyzantów 40" 2. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać roboty remontowe polegające na: a) malowanie biur OIP KMP Zielona Góra: Odnowieniu podlegają pomieszczenia biurowe OIP KMP Zielona Góra, znajdujące się na parterze w północnej części budynku, należy wykonać: - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie emulsyjne z poszpachlowaniem nierówności - 552,012 m2 - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, farby emulsyjne KABEAQATEX lub równoważne - 552,012 m2 - montaż żaluzji poziomych aluminiowych - 13,30 m2 - wymiana osprzętu elektrycznego - gniazda, wyłączniki - roboty towarzyszące: zabezpieczenie podłóg, ścian, mebli, okien folią; mycie po robotach malarskich, przenoszenie mebli b) Likwidacja zacieków pomieszczeń PDOZ KMP Zielona Góra w systemie DEITERMAN lub równoważny: - roboty przygotowawcze - wykucie zaprawy ze spoin z zaprawy wapiennej lub cementowej - renowacja murów fundamentowych przez usunięcie wody kapilarnej metodą iniekcji grawitacyjnej, krem iniekcyjny weber.tec 946 - neutralizacja soli powierzchni murów - grunt Esco-Fluat - uszczelnienie ścian od wewnątrz- tynk renowacyjny weber.san 952 - warstwa szczepna - tynk renowacyjny weber san 950 - tynk renowacyjny - warstwa wyrównawcza - tynk weber.san 952 - 2x szpachlowanie - tynk weber.san 956 - 2x malowanie emulsyjne, gruntowanie, malowanie - Funcosil, Eroplan Silikat Kolor - izolacja zewnętrzna ścian w systemie DEITERMAN - lub równoważny: wykopy o ścianach pionowych, wysokoplastyczna izolacja powierzchni pionowych, zasypanie wykopu c) Likwidacja zacieków pomieszczeń szatni SPPP w systemie DEITERMAN lub równoważny: - roboty przygotowawcze - wykucie zaprawy ze spoin z zaprawy wapiennej lub cementowej - renowacja murów fundamentowych przez usunięcie wody kapilarnej metodą iniekcji grawitacyjnej - krem iniekcyjny weber.tec 946 - neutralizacja soli powierzchni murów - grunt Esco-Fluat - uszczelnienie ścian od wewnątrz - tynk renowacyjny weber.san 952 - tynk renowacyjny - warstwa wyrównawcza - tynk weber.san 952 - 2x szpachlowanie - tynk weber.san 956 - 2x malowanie emulsyjne, gruntowanie, malowanie - Funcosil, Eroplan Silikat Kolor d) Likwidacja zacieków pomieszczeń biurowych /różne/ w systemie DEITERMAN lub równoważny: - roboty przygotowawcze - wykucie zaprawy ze spoin z zaprawy wapiennej lub cementowej - neutralizacja soli powierzchni murów - grunt Esco-Fluat - uszczelnienie ścian od wewnątrz - tynk renowacyjny weber.san 952 - tynk renowacyjny - warstwa wyrównawcza - tynk weber.san 952 - 2x szpachlowanie - tynk weber.san 956 - 2x malowanie emulsyjne, gruntowanie, malowanie - Funcosil, Eroplan Silikat Kolor - przygotowanie powierzchni pod malowanie ścian i sufitów, 2x malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, farba emulsyjna KABEAQATEX lub równoważna /malowanie pozostałych powierzchni ścian i sufitów/ - odtworzenie gzymsu na dachu, dł. 2,0 m - 1 szt. - naprawa rury spustowej w gzymsie - 1 kpl. - wykonanie daszków nad schodami zewnętrznymi z elementów aluminiowych z odprowadzeniem wody opadowej - 2,0 kpl - wykonanie i montaż schodów stalowych zewnętrznych z dwustronną poręczą o nachyleniu 45 st. ze spocznikiem, długość spocznika ze stopniami l = 3,50 m 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA TECHNICZNA (zał. nr 10 do SIWZ) w skład której wchodzą: a) Dokumentacja projektowa (zał. nr 10a do SIWZ), b) STWiOR (zał. nr 10b do SIWZ), c) Przedmiar robót (zał. nr 10c do SIWZ), 4. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać w formie opisowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.). 5. Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in. 6. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna - po uprzednim kontakcie telefonicznym z Zamawiającym. 7. Roboty odbywać się będą w czynnym obiekcie KMP Zielona Góra ul. Partyzantów 40. Zakres robót budowlanych powinien umożliwiać korzystanie z budynku. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę napodstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: a) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: malarskie, murarskie, tynkarskie, izolacyjne. b) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. d) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę iwymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; -zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 9. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 10 Projektu umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 36-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 36 miesięcy - podlegać będzie odrzuceniu. 11.Termin płatności - 30 dni kalendarzowych od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku do siedziby Zamawiającego. 12. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45216111-5


Dodatkowe kody CPV: 45453100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 204986.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OL-BUD Usługi Budowlane Krzysztof Olasiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Władysława Jagiełły 73
Kod pocztowy: 65-245
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 241990.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 241990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 241990.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.