To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-25
Ogłoszenie nr 500174776-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.
Gmina Bobrowniki: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W BOBROWNIKACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571728-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bobrowniki, Krajowy numer identyfikacyjny 27625787700000,
ul. ul. Gminna
8,
42583
Bobrowniki, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 287-78-87, e-mail
sekretariat@bobrowniki.pl, faks
32 287-74-86.
Adres strony internetowej (url): bip.bobrowniki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA W BOBROWNIKACH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.25.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Bobrownikach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zakresy: I. Zakres nr 1 zamówienia zgodnie z przedmiarem nr 1a, 1b: 1) Wymianę bramy drewnianej na nową segmentową ocieploną z napędem elektrycznym, 2) Wymianę okien drewnianych na nowe z PCV, 3) Wymianę drzwi drewnianych na nowe stalowe ocieplone, 4) Wykonanie izolacji pionowej i docieplenie ścian piwnic, 5) Docieplenie ścian nadziemia, 6) Docieplenie stropodachu, 7) Wymianę instalacji odgromowej, 8) Remont schodów na elewacji północnej, 9) Remont daszku nad wejściem głównym, 10) Remont daszku nad bramą i wejściem bocznym, 11) Remont balkonów, 12) Demontaż i montaż nowych rynien oraz rur spustowych; 13) Modernizację instalacji centralnego ogrzewania. II. Zakres nr 2 zamówienia: 1) Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Ośrodka Zdrowia zgodnie z przedmiarem nr 2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Przedmiar robót - załącznik nr 7; Dokumentacja projektowa - załączniki nr 8a, 8b; STWiORB - załącznik nr 9; Audyt energetyczny - załącznik nr 10. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia tylko dla zakresu robót nr I w sytuacji przekroczenia posiadanych środków w budżecie przeznaczonych na realizację przedmiotowego zadania. UWAGA: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE ZAKRESU DOTYCZĄCEGO WYMIANY KOTŁA C.O.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV: 45421100-5, 45262100-2, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
346576.04
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWA DOMBUD CHRYCZYK
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
305000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





