Ogłoszenie z dnia 2018-07-24
Ogłoszenie nr 500174204-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla potrzeb KRUS OR w Rzeszowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200299,
ul. Słowackiego
7,
35-060
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 621 266, e-mail
tomasz.pokrywka@krus.gov.pl , faks
178 622 526.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów dla potrzeb KRUS OR w Rzeszowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1300-OP.261.1.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: bębnów światłoczułych czarnych i kolorowych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych; fuserów do drukarek; kaset z czarnym i kolorowym tonerem do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek; pasów transferowych do urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Zamawiającego - Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i Placówek Terenowych KRUS w Jaśle i Przeworsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ - "Formularz ofertowy wraz z załącznikiem".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30100000-0
Dodatkowe kody CPV: 30124300-7, 30124100-5, 30125110-5, 30192320-0, 30125120-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
76687.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HURT-PAPIER Ryszard Cebula Spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83791.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie można przeprowadzić w trybie zapytania o cenę, na podstawie art. 69 - 73 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), gdyż przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - P.z.p. Potwierdza to publikacja Urzędu Zamówień Publicznych pod tytułem "Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę".
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa magazynu energii
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby PZPW w Rzeszowie II
- Dostawa zestawu do endoskopii funkcjonalnej nosa i zatok u dzieci (FESS).
- Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania strażackiego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
- Zakup sprzętu kwatermistrzowskiego dla ratowników i osób poszkodowanych: przewoźna kuchnia polowa oraz namiot stelażowy dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, druków, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek II
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- Usługa wdrożenia i utrzymania systemu centralnego wydruku w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ KALENDARZY
- Dostawa artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa wyposażenia biurowego, z podziałem na 3 części.
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.