Ogłoszenie z dnia 2019-01-02
Ogłoszenie nr 500173725-N-2019 z dnia 02-01-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa klipsownic pistoletowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 645925-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 43121995700000,
ul. ul. Cicha
14,
21-100
Lubartów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 855 66 08, e-mail
przetargi@spzoz-lubartow.pl, faks
81 855 66 08.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz-lubartow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa klipsownic pistoletowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP/31/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest klipsownica pistoletowa jednorazowa w ilości 300 sztuk w okresie obowiązywania umowy. Parametry określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby termin ważności na dostarczany przedmiot zamówienia wynosił min. 12 miesięcy licząc od daty dostawy towaru do siedziby Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga aby, przedmiot zamówienia był nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych. Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia oraz spełniać wymagania zasadnicze. W zależności od rodzaju oferowanego materiału/wyrobu/sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 poz. 211), Ustawy z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. 2013 poz. 1245), oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r. (Dz. U. Nr 2011. Nr 82 poz. 451).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
34500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medtronic Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37260.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
- "Przystosowanie pomieszczeń WC na potrzeby osób z niepełnosprawnościami z dostosowaniem szerokości korytarza dla potrzeb osób na wózkach w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie"
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa środków pomocniczych refundowanych, drobnego sprzętu medycznego oraz środków opatrunkowych dla Domu Pomocy Społecznej Nr.1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
- Dostawa motopomp szlamowych, mierników wielogazowych oraz wyposażenia i sprzętu medycznego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i pomocniczych dla Centralnej Sterylizatorni i Bloku Operacyjnego- 9 zadań
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Sukcesywna dostawa staplerów, klipsownic i trokarów do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- ZP/21/25 Sukcesywne dostawy materiałów jednorazowych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/21/25).
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





