eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaRemont i przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej - I etap.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-24

Ogłoszenie nr 500173541-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.

Gmina Miejska Biała Podlaska: Remont i przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej - I etap.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573026-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Biała Podlaska, Krajowy numer identyfikacyjny 52404500000, ul. ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21500 Biała Podlaska, woj. , państwo Polska, tel. 833 416 177, e-mail zamowienia@bialapodlaska.pl, faks 833 437 064.
Adres strony internetowej (url): https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=78

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej - I etap.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.18.2018.IMO2

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej - I etap. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 3. Przedmiot zamówienia, określony w ust. 1 obejmuje roboty na IV piętrze: 32 pokoje, 2 łazienki, zamknięcie klatki schodowej oraz remont 1 pokoju na parterze. 4. Prace powyższe obejmują: 1) prace branży budowlanej: wymiana wykładzin podłogowych w pomieszczeniach biurowych wraz z wykonaniem warstwy wyrównawczej pod posadzki, olistwowanie, malowanie ścian i sufitów, wymiana parapetów z drobnymi pracami naprawczymi istniejących okien, wymiana drzwi, wstawienie drzwi w ściankach wewnętrznych, demontaż drzwi i likwidacja otworów drzwiowych, wymiana lub wstawienie progów pod drzwiami, wygłuszenie pomieszczenia z georadarem, prace rozbiórkowe starej boazerii, usunięcie przecieku w suficie wraz z uszczelnieniem dachu w pokojach 424a, 424b, montaż drzwi z kontrolą dostępu, w pokoju 32 na parterze: montaż rolet zaciemniających, drzwi antywłamaniowych z kontrolą dostępu, okratowanie okna, 2) prace branży elektrycznej - wymiana opraw oświetleniowych, częściowa wymiana osprzętu elektrycznego, uzupełnienie instalacji elektrycznych związanych z przeprowadzonymi robotami budowalnymi, instalacja zasilająca klimatyzatory i urządzenia kontroli dostępu; 3) prace branży sanitarnej : 2 łazienki na IV piętrze - wymiana pękniętych umywalek z postumentami - 3 kpl, remont baterii - 2 szt., pokój socjalny - montaż zlewozmywaka wraz z blatem kuchennym oraz doprowadzeniem wody i odprowadzeniem ścieków do instalacji wewn. znajdującej się za ścianą pomieszczenia, wykonanie klimatyzacji w pokoju 412 i 32 (serwerownie); 4) prace branży teleinformatycznej: okablowanie, ułożenie korytek kablowych, montaż gniazd natynkowych 1xRJ45 Cat.6, montaż Patch Panel-i kat. 6 48 portów RJ-45 1U 8J, ułożenie kabli światłowodowych. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) dokumentacja graficzna, stanowiąca załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 4) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 323184.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MARTEX Mikucewicz Marta
Email wykonawcy: martamikucewicz18@wp.pl
Adres pocztowy: Małaszewicze Duże, ul. Słoneczna 82 21-540 Małaszewicze
Kod pocztowy: 21-540
Miejscowość: Małaszewicze Duże
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 397516.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 397516.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 410000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.