eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZÊTU I MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-07-23

Og³oszenie nr 500173249-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.

Ma³opolski Szpital Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y: DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZÊTU I MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 553925-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 500108684-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ma³opolski Szpital Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y, Krajowy numer identyfikacyjny 29421400000, ul. Kolejowa 1 a, 32-310 Jaroszowiec, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 32 6428090, 32 6428031, e-mail sekretariat@wschp.pl, faks 326 428 100.
Adres strony internetowej (url): www.wschp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZÊTU I MATERIA£ÓW MEDYCZNYCH

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP. I. 2.224/07/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzêtu i materia³ów medycznych dla Ma³opolskiego Szpitala Chorób P³uc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojty³y z siedzib± w Jaroszowcu. Przedmiot Zamówienia zosta³ podzielony na 2 ni¿ej wymienione pakiety : Pakiet nr 1 - Materia³y medyczne Pakiet nr 2 - Urz±dzenia do terapii gazowej i oddechowej Szczegó³owy opis przedmiotu Zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1A do niniejszej SIWZ. II.4.2. Przez materia³y medyczne nale¿y rozumieæ produkty zdefiniowane w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) i dopuszczone do obrotu na zasadach okre¶lonych tej ustawie. II.4.3. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ Zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do niniejszej SIWZ. UMOWA RAMOWA NIE ZOSTANIE ZAWARTA. KATALOGI ELEKTRONICZNE Zamawiaj±cy nie wprowadza wymogu ani mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych. II.4.4. Wykonawca, który sk³ada ofertê równowa¿n± zobowi±zany jest zgodnie z dyspozycj± art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformowaæ Zamawiaj±cego o fakcie z³o¿enia oferty równowa¿nej i wykazaæ, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymogi Zamawiaj±cego. UDOWODNIENIE RÓWNOWA¯NO¦CI LE¯Y PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równowa¿no¶ci spowoduje wezwanie Wykonawcê do przedstawienia brakuj±cych dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w zwi±zku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. II.5. WSPÓLNY S£OWNIK ZAMÓWIEÑ CPV G³ówny kod CPV 33140000-3 - Materia³y medyczne 33157000-5 - Urz±dzenia do terapii gazowej i oddechowej II.6. ZAMÓWIENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 7 USTAWY PZP Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp II.7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. II.7.1 Zamawiaj±cy wymaga, aby Zamówienie zosta³o realizowane sukcesywnie przez 12 miesiêcy.1) Wykonawca mo¿e zaoferowaæ wy³±cznie Towar dopuszczony do obrotu na terytorium RP zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. 2008 nr 45 poz. 271 z poz. zm.) lub /i ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z pó¼. zm.) 2) Termin wa¿no¶ci oferowanych produktów - 12 miesiêcy od daty dostawy do Zamawiaj±cego II.8.3. Towar dostarczany bêdzie do Zamawiaj±cego zgodnie z warunkami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagañ Dobrej Praktyki (Dz.U.2015 poz. 381 z pó¼. zm.) II.8.4. W przypadku wykonania Zamówienia w czê¶ci dotycz±cej transportu przy u¿yciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za dzia³ania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za w³asne dzia³ania, uchybienia i zaniedbania w tym za przestrzeganie przez podwykonawcê wymogu okre¶lonego w ppkt 3). II.8.5. Wykonawca gwarantuje ci±g³o¶æ dostaw przedmiotu Zamówienia przez ca³y okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jako¶æ oraz zgodno¶æ z ustaleniami jako¶ciowymi okre¶lonymi dla przedmiotu Zamówienia II.8.6. Zamówienie obejmuje koszty transportu do Zamawiaj±cego (w wyznaczone miejsce przez Zamawiaj±cego tj. Dzia³ Farmacji). II.8.7. Faktura musi byæ wystawiona przez Wykonawcê, który zosta³ wybrany w procedurze przetargowej. Nie dopuszcza siê wystawiania faktur przez inne podmioty Wykonawcy. Na fakturze lub dokumencie WZ musi byæ podana data wa¿no¶ci i seria. II.8.8 Warunki p³atno¶ci zosta³y opisane w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SIWZ. Termin p³atno¶ci - do 30 dni licz±c od daty otrzymania prawid³owo wystawionej faktury. II.9. INFORMACJE DOTYCZ¡CE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, PODWYKONAWCÓW, WYKONAWCÓW POWO£UJ¡CYCH SIÊ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH. II.9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie Zamówienia 1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie Zamówienia. Zamawiaj±cy nie wymaga formy prawnej, jak± musi przyj±æ grupa Wykonawców (np. cz³onkowie konsorcjum, przedsiêbiorcy prowadz±cy dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej), której zostanie udzielone Zamówienie. 2) W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie Zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w Postêpowaniu albo do reprezentowania ich w Postêpowaniu i zawarcia Umowy. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie Zamówienia, s± zobowi±zani do z³o¿enia w ofercie dokumentu pe³nomocnictwa ustanawiaj±cego pe³nomocnika, o którym mowa w ppkt 2, lub zawartej miêdzy nimi umowy (tj. m.in. umowy spó³ki cywilnej lub umowy konsorcjum), o ile wynika z niej sposób reprezentowania. Pe³nomocnictwo zawieraæ powinno umocowanie do reprezentowania ich w Postêpowaniu, albo do reprezentowania w Postêpowaniu i zawarcia Umowy. Pe³nomocnictwo nale¿y przed³o¿yæ w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie Zamówienia, kopie dokumentów dotycz±cych poszczególnego Wykonawcy s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez tego Wykonawcê lub pe³nomocnika, o którym mowa w ppkt 2, o ile z tre¶ci pe³nomocnictwa wynika umocowanie do po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów dotycz±cych odpowiednio Wykonawcy. 5) Korespondencja oraz komunikacja w Postêpowaniu, po otwarciu ofert, dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem, o którym mowa w ppkt. 2. 6) Niedopuszczalne s± zmiany w sk³adzie grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o Zamówienie po terminie sk³adania ofert. 7) Postanowienia dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie Zamówienia. 8) Zamawiaj±cy wymaga, aby zgodnie z pkt. XI., przed zawarciem Umowy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie Zamówienia, przedstawili Zamawiaj±cemu umowê okre¶laj±ca podstawy i zasady wspólnego ubiegania siê o udzielenie Zamówienia (np. umowê konsorcjum lub inn± umowê o podobnym charakterze, w szczególno¶ci umowê o wspó³pracy).

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 33140000-3


Dodatkowe kody CPV: 33157000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2- Urz±dzenia do terapii gazowej i oddechowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 19095.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Aero-Medika Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@aeromedica.pl
Adres pocztowy: Ul. Kopernika 36/40
Kod pocztowy: 00-924
Miejscowo¶æ: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 22766.40
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 22766.40
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 22766.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1-Materia³y medyczne

Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione

tak

Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:

W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 uniewa¿nia postêpowanie w zakresie Pakietu nr 01 z powodu nie wp³yniêcia, ¿adnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.