eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik"Zagospodarowanie ternu wokó³ Komendy Powiatowej PSP w ¦widniku" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa KP PSP w ¦widniku"

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-07-23

Og³oszenie nr 500173114-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.

Komenda Powiatowa Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w ¦widniku: "Zagospodarowanie ternu wokó³ Komendy Powiatowej PSP w ¦widniku" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa KP PSP w ¦widniku"

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 577126-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w ¦widniku, Krajowy numer identyfikacyjny 43102924000000, ul. al. Lotników Polskich 2, 21045 ¦widnik, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 81 745 55 90, e-mail sekretariat@straz.swidnik.pl, faks 81 745 55 82.
Adres strony internetowej (url): https://kppspswidnik.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Administracja zespolona

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

"Zagospodarowanie ternu wokó³ Komendy Powiatowej PSP w ¦widniku" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa KP PSP w ¦widniku"

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

PL.2370.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Zamówienie dotyczy wykonania zagospodarowania terenu wokó³ Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w ¦widniku, znajduj±cej siê na dzia³ce nr ewid. 146/24, obrêb Miasto ¦widnik, adres - Aleja Lotników Polskich 2, 21-045 ¦widnik, w tym: 1) wykonanie nawierzchni dróg oraz placów manewrowych, obejmuj±cych m.in.: a) wykonanie wymiany zu¿ytych krawê¿ników betonowych, b) wykonanie dróg dojazdowych do placów manewrowych oraz parkingów wraz z przebudowa kanalizacji deszczowej, c) wykonanie z kostki betonowej nawierzchni placów manewrowych wraz z przebudowa kanalizacji deszczowej, d) wykonanie parkingów z podjazdem z kostki brukowej betonowej wraz z przebudowa kanalizacji deszczowej, e) wykonanie o¶wietlenia parkingu, o¶wietlenia placu do celów szkoleniowo-æwiczebnych, o¶wietlenia drogi dojazdowej, o¶wietlenia placów manewrowych, iluminacji budynków, f) wykonanie placu z budynkiem gospodarczym do celów szkoleniowo-æwiczebnych, g) przebudowa ci±gów komunikacyjnych dla pieszych, h)wykonanie podjazdów dla osób niepe³nosprawnych, i) budowê separatora koalescencyjnego wraz z osadnikiem poziomym, j) wykonanie dwóch masztów flagowych wraz z o¶wietleniem, k) zagospodarowanie terenów zielonych, l) wykonanie oraz monta¿ elementów wykoñczenia elewacji budynków. 2) wykonanie ogrodzenia, obejmuj±ce m.in.: a) wykonanie podmurówki, b) wykonanie ogrodzenia, c) wykonanie bram i furtek, szlabanów, d) zagospodarowanie terenów zielonych. 3) wykonanie placu wielofunkcyjnego, obejmuj±ce m.ni.: a) przebudowê przy³acza gazu ¶redniego ci¶nienia, b) wykonanie placu wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej z wyposa¿eniem, c) wykonanie bie¿ni lekkoatletycznej. 4) wykonanie posadzek w budynku magazynowo-gara¿owym. 5) wykonanie robót malarskich i ok³adzinowych w budynku magazynowo-gara¿owym. 6) wykonanie elewacji w budynku magazynowym obejmuj±ce m.in. a) wymiana stolarki, b) wymiana orynnowania, c) wykonanie elewacji z obróbkami blacharskimi.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45236000-0, 45233120-6, 45233123-7, 45110000-1, 45230000-8, 45233320-8, 45233200-1, 45200000-9, 45310000-3, 45443000-4, 45421000-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 1555902.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DURA Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@dura.biz.pl
Adres pocztowy: ul. Powojowa 3 20-442 Lublin
Kod pocztowy: 20-442
Miejscowo¶æ: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 1880000.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 1880000.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 2619900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.