eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk"Dostawa pojemników do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-23

Ogłoszenie nr 500172847-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.

Uniwersytet Gdański: "Dostawa pojemników do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "International Centre for Cancer Vaccine Science". Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. "Międzynarodowe Agendy Badawcze", finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3. Międzynarodowe Agendy Badawcze. Nr umowy/decyzji MAB/2017/3

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561915-N2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500126905-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że zamówienie będzie w całości (100%) finansowany z projektu: "International Centre for Cancer Vaccine Science". Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. "Międzynarodowe Agendy Badawcze", finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3. Międzynarodowe Agendy Badawcze. Nr umowy/decyzji MAB/2017/3.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Bażyńskiego 8, 80309 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 523 23 20, e-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks 58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): www.ug.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa pojemników do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A120-211-74/18/SS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44.61.20.00 - Pojemniki na gaz skroplony . 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem, zwanych dalej "pojemnikami" dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w załączniku nr 1b do SIWZ. 4. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę pojemników i ich instalację, w ilości: a) pojemniki do przechowywania próbek w ciekłym azocie - 3 szt., b) pojemniki do transportowania ciekłego azotu - 1 szt., c) pojemniki wąskie nablatowe do ciekłego azotu do szybkiego zamrażania probówek - 2 szt., d) pojemniki szerokie nablatowe do ciekłego azotu do szybkiego zamrażania probówek - 2 szt., e) pojemniki do przechowywania i transportu w ciekłym azocie - 2 szt., 2) przeszkolenie ok 2 osób w siedzibie Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojemników, po instalacji i sprawdzeniu ich działania, w terminie określonym w § 5 ust. 4 umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Pojemniki muszą: 1) być fabrycznie nowe tzn. nie używane przed dniem dostarczenia (wymagane jest aby nie posiadały wad fizycznych i prawnych), kompletne, gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji, 2) zostać dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 3) być oznakowane (w tym oznakowaniem "CE") zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.). 6. Gwarancja producenta na pojemniki wynosi 36 miesięcy. 7. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 umowy. 8. Przedstawiciel Zamawiającego odmówi odbioru dostarczonych pojemników, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych pojemników a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 2 umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie w pełnym zakresie, 3) niewykonania lub wadliwego wykonania instalacji pojemników oraz przeszkolenia osób Zamawiającego. 9. W przypadkach określonych w pkt. 8 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 7 umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania pojemników, a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego dostarczenia pojemników zgodnych ze złożoną ofertą i/lub poprawnego wykonania zamówienia. Jeżeli termin dostawy i/lub poprawnego wykonania zamówienia przekroczy termin wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 pkt. 1 umowy. 10. Zamawiający informuje, że zamówienie będzie w całości (100%) finansowany z projektu: "International Centre for Cancer Vaccine Science". Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. "Międzynarodowe Agendy Badawcze", finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3. Międzynarodowe Agendy Badawcze. Nr umowy/decyzji MAB/2017/3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44612000-3


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Termin wykonania zamówienia: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63770.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KENDROLAB Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ciesielska 18
Kod pocztowy: 04-653
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 78437.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 78437.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78437.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.