To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-23
Ogłoszenie nr 500172847-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.
Uniwersytet Gdański: "Dostawa pojemników do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "International Centre for Cancer Vaccine Science". Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. "Międzynarodowe Agendy Badawcze", finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3. Międzynarodowe Agendy Badawcze. Nr umowy/decyzji MAB/2017/3
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561915-N2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500126905-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że zamówienie będzie w całości (100%) finansowany z projektu: "International Centre for Cancer Vaccine Science". Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. "Międzynarodowe Agendy Badawcze", finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3. Międzynarodowe Agendy Badawcze. Nr umowy/decyzji MAB/2017/3.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Bażyńskiego
8,
80309
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 523 23 20, e-mail
sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks
58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): www.ug.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa pojemników do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A120-211-74/18/SS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44.61.20.00 - Pojemniki na gaz skroplony . 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników do przechowywania próbek w ciekłym azocie z wyposażeniem, zwanych dalej "pojemnikami" dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w załączniku nr 1b do SIWZ. 4. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę pojemników i ich instalację, w ilości: a) pojemniki do przechowywania próbek w ciekłym azocie - 3 szt., b) pojemniki do transportowania ciekłego azotu - 1 szt., c) pojemniki wąskie nablatowe do ciekłego azotu do szybkiego zamrażania probówek - 2 szt., d) pojemniki szerokie nablatowe do ciekłego azotu do szybkiego zamrażania probówek - 2 szt., e) pojemniki do przechowywania i transportu w ciekłym azocie - 2 szt., 2) przeszkolenie ok 2 osób w siedzibie Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojemników, po instalacji i sprawdzeniu ich działania, w terminie określonym w § 5 ust. 4 umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Pojemniki muszą: 1) być fabrycznie nowe tzn. nie używane przed dniem dostarczenia (wymagane jest aby nie posiadały wad fizycznych i prawnych), kompletne, gotowe do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji, 2) zostać dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 3) być oznakowane (w tym oznakowaniem "CE") zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.). 6. Gwarancja producenta na pojemniki wynosi 36 miesięcy. 7. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 umowy. 8. Przedstawiciel Zamawiającego odmówi odbioru dostarczonych pojemników, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych pojemników a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 2 umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie w pełnym zakresie, 3) niewykonania lub wadliwego wykonania instalacji pojemników oraz przeszkolenia osób Zamawiającego. 9. W przypadkach określonych w pkt. 8 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 7 umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania pojemników, a Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego dostarczenia pojemników zgodnych ze złożoną ofertą i/lub poprawnego wykonania zamówienia. Jeżeli termin dostawy i/lub poprawnego wykonania zamówienia przekroczy termin wykonania zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 pkt. 1 umowy. 10. Zamawiający informuje, że zamówienie będzie w całości (100%) finansowany z projektu: "International Centre for Cancer Vaccine Science". Program Fundacji na rzecz Nauki Polskiej pt. "Międzynarodowe Agendy Badawcze", finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.3. Międzynarodowe Agendy Badawcze. Nr umowy/decyzji MAB/2017/3.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44612000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin wykonania zamówienia: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63770.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KENDROLAB Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
78437.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





