eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Daleka 11a w Grodzisksu Mazowieckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-23

Ogłoszenie nr 500172419-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.

Powiat Grodziski: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Daleka 11a w Grodzisksu Mazowieckim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565596-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Grodziski, Krajowy numer identyfikacyjny 013269108, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)7241833, e-mail zp@powiat-grodziski.pl, faks +48(22)7243049.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.powiat-grodziski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Daleka 11a w Grodzisksu Mazowieckim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.1.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku administracyjno - biurowym przy ulicy Daleka 11a w Grodzisku Mazowieckim. Lokalizacja nowych ( projektowanych) rurociągów analogiczna jak istniejących ( starych, przeznaczonych do demontażu - " po śladzie"). Rurociągi poziome z rur PP-StabiGlass łączone przez zgrzewanie w pomieszczeniach piwnic. Piony i gałązki prowadzone po ścianach, przepusty przez przegrody budowlane w tulejach ochronnych. Rurociągi w podejściach pod piony i piony zaprojektowano z rur i kształtek stalowych nierdzewnych typu INOX, o połączeniach zaciskowych typu " Press". Poziomy należy montować ze spadkami w kierunkach do odwodnienia i odpowietrzeń. Wielkość spadków minimum 3%. Na pionach montować automatyczne odpowietrzniki z zaworami stopowymi lub zaworami zaporowymi. Gałązki grzejnikowe montować ze spadkami 2% w kierunku grzejnika. Na grzejnikach montować zawory grzejnikowe z nasta-wami regulacyjnymi i głowicami termostatycznymi ( na zasilaniu) oraz zawory grzejnikowe powrotne. Montaż armatury odcinającej i regulacyjnej montować w miejscach umożliwiających ich obsługę. Połączenia z armaturą na gwinty za pośrednictwem systemu złączek. Mocowanie rurociągów za pomocą uchwytów na wspornikach i zawiesiach. Usztywnienia rurociągów wy-konać z uwzględnieniem zasady samokompensacji wydłużeń cieplnych. Rurociągi zakryte ( w bruzdach, przepustach) dystansować od konstrukcji budynku i zabezpieczyć osłonami lub ma-teriałami elastycznymi lub tulejami ochronnymi. Grzejniki stalowe, płytowe, jedno i dwu- rzę-dowe. Wszystkie rurociągi izolować termicznie otulinami z pianki PE zgodnie z projektem. Cześć pionów w modernizowanych pomieszczeniach została wymieniona na rury miedziane wraz z wymianą grzejników radiatorowych na płytowe ( łazienki , CAZ, część Wydziału Komu-nikacji). Będzie to wyjaśnione w ramach nadzoru nad realizacją prac. Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy i śle-py ( Załącznik Nr 8 i 8a do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót instalacyjnych ( STWiORI załącznik nr 9 do SIWZ). Szczegółowy zakres prac ujęty jest w dokumentacji technicznej - Projekt Wykonawczy Instalacji Centralnego Ogrzewania ( wymiana i modernizacja) opracowany przez Firmę TERMA-AB Instalatorstwo Sanitarne, Ogrzewania, Gazowe. Projektowanie. Doradztwo. Apolinary Buczek ul. Szoslanda 11, kod 05-825 Adamowizna. stanowiącej załącznik Nr 10 do SIWZ i przedmiaru robót - kosztorys ślepy załącznik nr 8a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Instalacyjnych - załącznik nr 9 do SIWZ. Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych. Drugie i trzecie piętro budynku nie jest aktualnie użytkowane, piwnica, parter i I piętro tak. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aproba-ty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o któ-rych mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfika-cji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: minimalny wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego. Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: o robót budowlanych remontowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45321000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Daleka 11a w Grodzisku Mazowieckim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 219343.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAN _ SERWIS Dariusz Sitko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Akacjowa 10
Kod pocztowy: 16-020
Miejscowość: Czarna Białostocka
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 269791.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 269791.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 351691.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Najkorzystniejsza punktowo oferta zgodna z SIWZ

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.