eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-20

Ogłoszenie nr 500171896-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.

Szpital Na Wyspie Sp. z o.o.: SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569457-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500132166-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Na Wyspie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 97794709400000, ul. ul. Pszenna 2, 68200 Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 068 4757600, 4757615, e-mail zp@szpitalnawyspie.pl, faks 684 757 700.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnawyspie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SNW/ZP-371-20/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej dla Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach przy ul. Pszennej 2 zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne ( tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.) do budynków użytkowanych przez Zamawiającego z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 - dostawa energii elektrycznej dla trzech punktów poboru w Żarach: 1) P1. 68-200 Żary ul. Boh. Getta 15 moc umowna - 49 kWh grupa taryfowa - C22A licznik nr - 96860680 nr przyłącza - PLENED00000590000000000413270467 Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 30 000 kWh. 2) P2. 68-200 Żary ul. Skarbowa 2 moc umowna - 27 kWh grupa taryfowa - C11 licznik nr - 10736551 nr przyłącza - PLENED00000590000000000305645442 Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 72 000 kWh. 3) P3. 68-200 Żary ul. Pszenna 2 moc umowna - 195 kWh grupa taryfowa - B21 licznik nr - 3250021890 Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 1 250 000 kWh. Zadanie nr 2 - dostawa energii elektrycznej dla punktów poboru w Lubsku: P1. 68-300 Lubsko ul. Poznańska 2 moc umowna - 30 kWh grupa taryfowa - B11 licznik nr - 04943421 nr przyłącza - PLENED00000590000000000412780459 Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 24 miesięcy: 200 000 kWh. 2. Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej: Zadanie nr 1 dla trzech punktów poboru w Żarach łącznie : 1 352 000 kWh, tj. 1) P1 68-200 Żary, ul. Boh. Getta 15 - w okresie 24 miesięcy, tj. 01.01.2019r. - 31.12.2020r. wynosi: 30 000 kWh 2) P2. 68-200 Żary, ul. Skarbowa 2 - w okresie 24 miesięcy, tj. 01.01.2019r. - 31.12.2020r. wynosi: 72 000 kWh 3) P3. 68-200 Żary, ul. Pszenna 2 - w okresie 24 miesięcy, tj. 01.09.2018r. - 31.08.2020r. wynosi: 1 250 000 kWh Sprzedaż energii do punktu poboru w P1 i P2 rozpocznie się od 01.01.2019r. natomiast sprzedaż energii do punktu poboru P3 rozpocznie się od 01.09.2018r.. Rozpoczęcie sprzedaży energii nastąpi nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonym procesie zmiany sprzedawcy. Zadanie nr 2 dla jednego punktu poboru w Lubsku łącznie : 200 000 kWh, tj. 1) P1. 68-300 Lubsko, ul. Poznańska 2- w okresie 24 miesięcy, tj. 01.01.2019r. - 31.12.2020r. wynosi: 200 000 kWh Sprzedaż energii do punktu poboru w P1 rozpocznie się od 01.01.2019r.. Rozpoczęcie sprzedaży energii nastąpi nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonym procesie zmiany sprzedawcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, w szczególności, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę w Zakresie Zadania 1 i Zadania 2 do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej. 4.Wykonawca zapewni, że wykona przedmiot zamówienia w sposób zgodny z obowiązującym prawem a w szczególności z następującymi aktami prawnymi: a) Ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późn. zm.), b) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. nr 93 poz. 623 z późn. zm.), c) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia z dnia 23 grudnia 2017 w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2500). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do bilansowania handlowego energii elektrycznej. 6 . Operatorem Systemu Dystrybucyjnego dla Zamawiającego jest: a) dla punktu poboru stanowiących Zadanie 1 i 2 ENEA Operator Sp. z o.o. ul. Strzeszyńska 58 60 - 479 Poznań 7. Prognozowane dwuletnie zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, służący do kalkulacji oferowanej przez Wykonawcę ceny jednostkowej energii i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości .Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego prognozowanej ilości energii elektrycznej . 8. Wykonawca, po upływie każdego miesiąca realizacji przedmiotu zamówienia wystawiać będzie fakturę VAT, na której wyszczególnione będą opłaty z tytułu dostawy energii elektrycznej, na podstawie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego, z zastosowaniem cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym. Faktura zawierać będzie: a) nazwę punktu odbioru energii elektrycznej, b) oznaczenie grupy taryfowej, c) okres rozliczenia, d) numer licznika energii czynnej, e) rozliczenie energii czynnej: 1) mnożną odczytu, 2) zużycie [ kWh ], 3) cenę jednostkową [ zł/kW ] 4) wartość [ zł ] f) stawkę opłaty handlowej [ zł/miesiąc ] 9. Ceny jednostkowe mogą być podane z dokładnością do czterech miejsc po przecinku. Ceny podane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym będą stałe przez okres obowiązywania umowy. Uwaga: - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. - Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tzn. na jedno z zadań. - Zamawiający zastrzega sobie, że podana ilość przedmiotu zamówienia stanowi wielkość szacunkową, tym samym dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego. - Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem sytuacji o których mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa energii elektrycznej dla trzech punktów poboru w Żarach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 371146.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGE OBRÓT S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. 8-GO MARCA 6
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: RZESZÓW
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 450652.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 450652.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 517497.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa energii elektrycznej dla trzech punktów poboru w Lubsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55024.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGE OBRÓT S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. 8-GO MARCA
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: RZESZÓW
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71440.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.