To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-20
Ogłoszenie nr 500171611-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików: Ochrona osób i mienia ZD Radzików
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570299-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików, Krajowy numer identyfikacyjny 7948000040,
ul. Radzików
,
05870
Błonie, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 253 715, e-mail
m.kozlowski@zdhar.pl, faks
227 253 715.
Adres strony internetowej (url): www.zdhar.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona osób i mienia ZD Radzików
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/IHAR-PIBZD.PN.U 07/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach należących do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego w Radzikowie. Zamówienie zostało podzielone na części w związku z powyższym mona składać ofertę na poszczególne zadania: Zadanie 1 - Obiekty położone są w Radzikowie k. Błonia: teren IHAR - PIB Zakład Doświadczalny Radzików, (podwórze, obiekty magazynowe, gospodarcze i biurowe w Radzikowie) oraz Ferma inwentarza żywego w Radzikowie. Zadanie 2 - Gospodarstwo Młochów, 05-831 Młochów, gmina Nadarzyn (podwórza, obiekty magazynowe i gospodarcze w Młochowie) Ochrona fizyczna obiektów, osób, mienia i zwierząt hodowlanych (ok.400 szt), połączona z funkcją portiera zorganizowana będzie w ramach jednego posterunku w obsadzie jednoosobowej we wszystkie dni tygodnia w czasie wskazanym w punkcie 4, szczegóły określa załącznik nr 5a, 5b, 5c do SIWZ i umowy. 3.1 Obowiązki Wykonawcy: 3.1.1 Wykonawca powinien posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA). 3.1.2 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał pracowników ochrony w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób, mienia i zwierząt hodowlanych, a także wskazał, iż osoby nadzorujące i kontrolujące pracę osób bezpośrednio realizujących zamówienie posiadają niezbędne do tego uprawnienia - licencję drugiego stopnia. 3.1.3 Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się, w terminie 2 dni od dnia objęcia stanowiska z topografią chronionego obiektu - rozkładem pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych, lokalizacją poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego, systemem monitoringu, instrukcją bezpieczeństwa pożarowego oraz bieżącą działalnością Zamawiającego. 3.1.4 Wykonawca zobowiązuje się do zatrudniania pracowników ochrony posiadających aktualne badania lekarskie potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania usługi ochrony. 3.1.5 Zamawiający zastrzega sobie aby pracownik ochrony posiadał aktywny telefon komórkowy. 3.1.6 Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony posiadali jednolite umundurowanie służbowe wraz z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem imiennym. Pracowników obowiązuje schludny i czysty wygląd. 3.1.7 Zamawiający wymaga aby w pomieszczeniu przeznaczonym dla ochrony - w portierni przebywał wyłącznie pracownik ochrony , a w przypadku kontroli osoba kontrolującej - nadzór ochrony. W pomieszczeniu tym nie mogą przebywać inne osoby, bez względu na stopień pokrewieństwa z ochroną lub miejsce zatrudnienia. 3.1.8 Wykonawca musi posiadać grupę interwencyjną, która jest w stanie dotrzeć do obiektów chronionych w ciągu 10 minut. 3.2 Usługa w zakresie ochrony obejmuje: 3.2.1 Zapewnienie ochrony mienia i osób przebywających na terenie ochranianego obiektu oraz monitorowanie prawidłowości jego funkcjonowania. 3.2.2 Skuteczne przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom, wandalizmowi, dewastacji i innym zakłóceniom spokoju i porządku na terenie ochranianego obiektu. 3.2.3 Kontrolę i nadzór nad ruchem interesantów w Zakładzie. Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej - wyjazdowej na i z terenu Zakładu, podnoszenie i zamykanie zapory - szlabanu sterowanego pilotem. 3.2.4 Sprawdzanie stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz stanu zabezpieczenia przed włamaniem - każdorazowo przed objęciem obowiązków oraz w czasie pełnienia dyżuru zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 3.2.5 Dokonywanie obchodów wewnątrz budynku oraz bieżące sprawdzanie stanu bezpieczeństwa, porządku i mienia. 3.2.6 Egzekwowanie przestrzegania obowiązujących w siedzibie Zakładu regulaminów, instrukcji porządkowych, bhp, przeciwpożarowych oraz innych instrukcji dostarczonych przez Zamawiającego. 3.2.7 Udzielanie niezbędnych informacji będących w kompetencji osoby ochraniającej obiekt osobom przybywającym do Zakładu w celu załatwienia spraw. 3.2.8 W przypadku stwierdzenia nieprzewidzianych zdarzeń (np. pożaru, włamania, kradzieży, awarii urządzeń technicznych, zalewania pomieszczeń, naruszenia porządku lub bezpieczeństwa itp.) przedsięwzięcie niezbędnych czynności wraz z zatrzymaniem sprawców i powiadomieniem właściwych służb (policji, straży pożarnej i innych), swoich przełożonych i osób funkcyjnych Zamawiającego. 3.2.9 Obsługę urządzeń systemu monitoringu znajdującego się w budynku po uprzednim przeszkoleniu. 3.2.10 Przechowywanie, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń służbowych dla pracowników. Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku administracyjnego. Sprawdzanie i ewentualne zamykanie okien pomieszczeń publicznie dostępnych (ubikacje, korytarze itp.). 3.2.11 Kontrolę i nadzór w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 3.2.12 Informowanie Zamawiającego o wszystkich zauważonych awariach, usterkach zaistniałych w trakcie dyżuru oraz odnotowanie w książce awarii i usterek. 3.2.13 Każdorazowo (po zgłoszeniu) w przypadku awarii należy powiadomić firmę obsługującą budynek oraz właściwego Kierownika. Nadzorować prace usuwania zgłoszonych awarii i usterek oraz dokonać odnotowania usunięcia awarii. 3.2.14 Przyjmowanie i ewidencjonowanie wszelkich zgłoszeń awarii i usterek w prowadzonej książce zgłoszeń awarii i usterek. 3.2.15 Wypełnianie każdorazowo po skończonej służbie książki raportów i odnotowanie w niej wszystkich zaistniałych wydarzeń w trakcie pełnionego dyżuru. 3.2.16 Udostępnianie obiektu organom kontrolującym upoważnionym do przeprowadzenia kontroli. 3.2.17 Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, gazu, zaworów wodnych i instalacji ppoż. oraz telefonów alarmowych. 3.2.18 Zamawiający ma prawo do niezapowiedzianej kontroli pracownika ochrony i sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług ochrony. 3.2.19 W uzasadnionych przypadkach (w oparciu o przepisy kodeksu pracy) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądać wymiany pracownika ochrony. 3.2.20 Wykonawca zobowiąże swoich pracowników ochrony do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy i po jej zakończeniu. 3.2.21 Wykonawca przyjmuje, że nie ma prawa do udzielania informacji osobom postronnym. 3.2.22 Wykonawca oznakuje obiekt, w którym wykonuje usługę ochrony w formie oraz miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3.2.23 Pomieszczenie wyznaczone przez Zamawiającego dla pracowników ochrony jest przeznaczone wyłącznie dla pracowników ochrony. Nie mają prawa przebywać w tym pomieszczeniu inne osoby tj. pracownicy ZD lub osoby obce. 3.2.24 Dostawę rejestratora wizji do monitoringu obiektu min. 4-kanałowy. Kamery zapewnia Zamawiający.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Obiekty w Radzikowie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
227766.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MUSI NOVUM
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
227766.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Obiekty w Młochowie |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100224.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MUSI NOVUM
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100224.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 39 na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia Wykonawcy, który zaproponował najkorzystniejszą ofertę (spośród ważnych nieodrzuconych ofert). Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie przejętych kryteriów oceny ofert w SIWZ.
INNE PRZETARGI Z BŁONI
- "Wzmocnienie systemu ochrony ludności poprzez zakup wyposażenia i sprzętu kryzysowego" w ramach Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla OSP
- Zagospodarowanie albo wariantowo odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych (...) z terenów niezamieszkałych gminy Błonie (...) w ilości około 1182 Mg rocznie.
więcej: przetargi w Błoniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddział Państwowego Muzeum na Majdanku
- Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie przy Placu Kosynierów 1C wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób, nieruchomości Bursy Szkolnej Nr 3 w Lublinie ul. Weteranów 3, 20-038 Lublin (budynek wraz z gruntem pod ww. adresem) na rok 2026
- Zapewnienie ochrony dozoru mienia na obiekcie Ogrodowo-pałacowym oraz placu folwarcznym znajdującym się na terenie Ogrodów Przelewice
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





