To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-20
Ogłoszenie nr 500171606-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Gmina Brochów: "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Brochowie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu pt. "Rozwój infrastruktury technicznej na obszarach rewitalizowanych w gminie Brochów w celu ich aktywizacji społecznej i gospodarczej" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI "Jakość życia" Działania 6.2 Rewitalizacja obszarów zmarginalizowanych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020), Umowa nr RPMA.06.02.00-8469/17-00.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572391-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brochów, Krajowy numer identyfikacyjny 54966000000,
ul. Brochów
125,
05088
Brochów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 257 051, e-mail
gmina@brochow.ug.gov.pl, faks
227 257 051.
Adres strony internetowej (url): www.brochow.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Brochowie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.GN.271.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA pn. "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Brochowie" jest przebudowa drogi, przebudowa placu postojowego i budowa elementów małej architektury w ramach zagospodarowania działek Nr ewid. 315, 309, 311 i 313 położonych w miejscowości Brochów Gm. Brochów polegająca na stworzeniu spójnego obszaru, miejsca pozbawionego barier, wykorzystywanego przez wszystkie grupy mieszkańców jako przestrzeń na cele społeczne, kulturalne, edukacyjne, sportowe, turystyczne oraz związane z ochroną zdrowia i rekreacyjne. Wydzielona strefa edukacyjno - rekreacyjna połączona ciągami komunikacyjnymi dostosowanymi dla osób niepełnosprawnych. 2. ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE Projekt opracowano z zastosowaniem zasad projektowania uniwersalnego oraz zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych do miejsc postojowych w obrębie przebudowywanego placu postojowego, placu zabaw, miejsca do gry w bule, siłowni zewnętrznej, kącika edukacyjnego z miejscem do gry w szachy oraz miejsc odpoczynku i przebudowywanych ciągów komunikacyjnych a także, zasad równości szans kobiet i mężczyzn zagospodarowywanego terenu. 3 DANE LOKALIZACYJNE Działki o Nr ewid. 315, 309, 311 i 313 położone w miejscowości Brochów stanowią własność Gminy Brochów. Działka o Nr ewid. 315 zabudowana jest budynkiem administracyjnym Urzędu Gminy Brochów, budynkiem gospodarczym, wiatą śmietnikową i stacją transformatorową z istniejącym placem postojowym a także przyłączami energetycznym, wodociągowym i kanalizacji sanitarnej, ogrodzona z 2 bezpośrednimi zjazdami z drogi gminnej i 1 z drogi powiatowej. Działki o Nr ewid. 309, 311 i 313 są niezabudowane, stanowią drogę gminną. 4 STREFY PRZESTRZENI WIEJSKIEJ W ramach zagospodarowania działek i działania rewitalizacyjnego stworzona zostanie wielofunkcyjna przestrzeń wiejska, w której zostanie wydzielona strefa edukacyjno -rekreacyjna w skład której wejdzie strefa relaksu i strefa odpoczynku a wszystko to połączone strefą bezpieczeństwa tj. ciągami komunikacyjnymi dostosowanymi do osób niepełnosprawnych. W strefie relaksu znajdować się będzie sezonowe kino plenerowe wykorzystujące ścianę zachodnią budynku Gminnego Centrum Medycznego oraz sezonowe kino samochodowe wykorzystujące przebudowany plac postojowy. Obok budynku powstanie miejsce aktywnego wypoczynku z placem zabaw, miejscem do gry w bule i siłownią zewnętrzną oraz kącik edukacyjny z miejscem do gry w szachy co przyczyni się do zagospodarowania czasu wolnego wszystkich grup społecznych, edukacji mieszkańców i korzystnie wpłynie na jakość ich życia i integrację społeczną a także na ich zdrowie. Również w strefie edukacyjno - rekreacyjnej zlokalizowane będą oazy edukacyjno - wypoczynkowe nazwane "Zakątkiem Brochowskim" z miejscem odpoczynku wyposażone oprócz elementów małej architektury w tablice edukacyjne dla mieszkańców co przyczyni się do edukacji mieszkańców i ich integracji. W cieniu drzew ustawione zostaną elementy małej architektury- ławki do pomalowania przez dzieci i młodzież w ramach zajęć kulturalnych co wpłynie korzystnie na ich rozwój i ograniczy negatywne zjawiska społeczne. 5. ZAKRES ROBÓT W ramach robót zagospodarowania terenu objętych opracowaniem należy wykonać: - budowę placu zabaw dla najmłodszych i siłowni zewnętrznej - wg odrębnego zgłoszenia (dokumenty załączone pod SIWZ) - budowę bulodromu o wymiarach 4,0x15,0m w sąsiedztwie placu zabaw - budowę miejsca do gry w szachy plenerowe - budowę "Zakątka Brochowskiego" - 2 placów utwardzonych z nawierzchnią z kostki brukowej betonowej oraz klombami z nasadzeniami, wyposażonych w elementy małej architektury tj. ławki parkowe metalowo - drewniane z oparciem, kosze na śmieci i tablice edukacyjne - przebudowę placu postojowego przed istniejącym budynkiem Urzędu Gminy, gdzie powstaną 32 miejsca postojowe z czego 2 dla osób niepełnosprawnych - budowę linii oświetlenia wewnętrznego terenu z oprawami LED na słupach parkowych - przebudowę drogi z wymianą nawierzchni istniejących zjazdów z nawierzchnią z kostki brukowej w kolorze czerwonym i istniejących ciągów pieszych z kostki brukowej w kolorze szarym z fakturą kierunkową i ostrzegawczą - montaż elementów małej architektury tj. ławek parkowych metalowo - drewnianych z oparciem i bez oparcia oraz koszy na śmieci i tablic informacyjnych-kierunkowskazów. 6. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI Powierzchnia w granicach opracowania A-M - 14.240,00 m2 7. WPŁYW ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁEK NA OTOCZENIE: Projektowane zagospodarowanie działek nie tworzy zagrożeń dla środowiska naturalnego oraz higieny i zdrowia użytkowników. Projektowane obiekty nie zostały zaliczone do inwestycji mogących pogorszyć stan środowiska naturalnego. Obszar oddziaływania inwestycji mieści się w granicach obszaru objętego opracowaniem. 8. INFORMACJA O WPISIE DO REJESTRU ZABYTKÓW: Teren inwestycji nie jest wpisany do rejestru zabytków. 9. DANE O WPŁYWIE EKSPLOATACJI GÓRNICZEJ: Działki przeznaczone pod inwestycje nie są objęte obszarem eksploatacji górniczej. 10. OPIS PROJEKTOWANYCH OBIEKTÓW Inwestycja zostanie podzielona na 2 etapy: ETAP I realizowany od dnia zawarcia umowy do dnia 10.08.2018 r. 1) budowa placu zabaw dla najmłodszych i siłowni zewnętrznej (według odrębnego zgłoszenia) wraz z budową bulodromu o wymiarach 4,0x15,0m w sąsiedztwie placu zabaw oraz budową miejsca do gry w szachy plenerowe. ETAP II realizowany od dnia 1.01.2019 r. do dnia 31.10.2019 r. 2) budowę "Zakątka Brochowskiego" - 2 placów utwardzonych z nawierzchnią z kostki brukowej betonowej oraz klombami z nasadzeniami, wyposażonych w elementy małej architektury tj. ławki parkowe metalowo - drewniane z oparciem, kosze na śmieci i tablice edukacyjne 3) przebudowę placu postojowego przed istniejącym budynkiem Urzędu Gminy, gdzie powstaną 32 miejsca postojowe z czego 2 dla osób niepełnosprawnych 4) budowę linii oświetlenia wewnętrznego terenu z oprawami LED na słupach parkowych 5) przebudowę drogi z wymianą nawierzchni istniejących zjazdów z nawierzchnią z kostki brukowej w kolorze czerwonym i istniejących ciągów pieszych z kostki brukowej w kolorze szarym z fakturą kierunkową i ostrzegawczą 6) montaż elementów małej architektury tj. ławek parkowych metalowo - drewnianych z oparciem i bez oparcia oraz koszy na śmieci i tablic informacyjnych-kierunkowskazów. ETAP I 1) PLAC ZABAW I SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA Wyposażenie według odrębnego zgłoszenia Przedmiotem budowy placu zabaw i siłowni zewnętrznej będzie zbiór sprzętu służącego do zabawy dla dzieci- plac zabaw oraz zbiór sprzętu rekreacyjnego siłownia zewnętrzna. Wyposażenie placu zabaw: ? Zestaw zabawowy-1 szt. ? Karuzela- 1 szt. ? Huśtawka podwójna - 1 szt. ? Bujak pojedynczy- 1 szt. ? Bujak ważka - 1 szt. ? Huśtawka ważka - 1 szt. ? Tablica informacyjna - regulamin - 1 szt. ? Ławka metalowo-drewniana z oparciem - 2 szt. ? Kosz na śmieci z daszkiem - 1 szt. Wyposażenie siłowni zewnętrznej: ? Orbitrek - 1 szt. ? Biegacz - 1 szt. ? Twister/wahadło - 1 szt. ? Prasa nożna - 1 szt. Wszystkie urządzenia musza być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodnie z polskimi normami oraz warunkami bezpieczeństwa. W obrębie placu zabaw i siłowni zewnętrznej projektuje się następujące nawierzchnie: nawierzchnia bezpieczna w strefie zabaw dla dzieci, strefa wokół urządzeń siłowni, chodnik, nawierzchnia trawiasta jako uzupełnienie wszystkich nawierzchni. Wyposażenie dodatkowe według projektu Wyposażenie placu zabaw: ? Miejsce do gry w bule ? Zewnętrzny zestaw do gry w szachy W ramach projektowanego Placu zabaw należy wykonać dodatkowo miejsce do gry w bule. Tor do gry w bule o wymiarach 4,0x15,0m ograniczony obramowaniem z obrzeży betonowych 8x30x100cm ustawionych na równi z powierzchnią terenu urządzonego. W skład nawierzchni wchodzą 3 warstwy: warstwa filtracyjna z piasku grubości 10cm zagęszczona, warstwa żwirowa grubości 15cm ułożona na geowłókninie i zagęszczona oraz warstwa drobnego tłucznia grubości 5cm starannie wyrównanego i zagęszczonego. Wierzch toru do gry w bule powinien znajdować się ok. 3cm poniżej wierzchu obramowania i terenu. Należy ponadto zamontować stół stalowo-betonowy do gry w szachy. Konstrukcja z rur 76,1x3,6mm oraz 114,3x4mm ocynkowanych ogniowo i malowanych farbami strukturalnymi. Blat stołu o średnicy 100 cm betonowy (szachownica z kostki granitowej) szlifowany i zaimpregnowany specjalnym lakierem, odpornym na działanie czynników atmosferycznych. Obrzeże blatu wykończone profilowaną listwą aluminiową, siedziska stołu betonowo-gumowe. Wysokość: 80 cm Szerokość: 202 cm Długość: 202 cm Waga: 240 kg Sposób montażu: kotwiony do stóp betonowych ETAP II 2) ZAKĄTEK BROCHOWSKI W ramach projektowanego Zakątka Brochowskiego należy wykonać 2 utwardzone place o wymiarach 6,0x6,0m każdy z nawierzchnią z kostki brukowej betonowej w obramowaniu z obrzeży betonowych 8x30x100cm ustawionych na równi z projektowaną nawierzchnią. Nawierzchnia z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie betonowej grubości 10cm i warstwie filtracyjnej z piasku grubości 10cm. Obramowanie klombów z obrzeży betonowych 8x30x100cm wyniesionych 10cm ponad nawierzchnię, wypełnionych ziemią i z nasadzeniami. Każdy plac wyposażony w elementy małej architektury tj. ławki parkowe metalowo - drewniane z oparciem szt.6, kosz na śmieci metalowo - drewniany i tablice edukacyjne szt. 6 na wystawy stałe i czasowe historii Brochowa i jego okolic. 3) PRZEBUDOWA PLACU POSTOJOWEGO Plac postojowy przed budynkiem administracyjnym przeprojektowano na potrzeby Urzędu Gminy Brochów oraz na potrzeby sezonowego kina samochodowego dla mieszkańców. W ramach projektowanej przebudowy placu postojowego należy wykonać 30 utwardzonych miejsc postojowych o wymiarach 2,5x5,0m oraz 2 utwardzone miejsca postojowe o wymiarach 3,6x5,0m dla osób niepełnosprawnych z nawierzchnią z kostki brukowej betonowej w obramowaniu z krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem ustawionych jako wystające i częściowo wtopione. Nawierzchnia z kostki betonowej szarej na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z tłucznia grubości 25cm i warstwie filtracyjnej z piasku grubości 10cm. Rozdzielenie miejsc postojowych z kostki w kolorze czerwonym. 4) OŚWIETLENIE WEWNĘTRZNE TERENU W ramach projektowanej przebudowy placu postojowego i budowy "Zakątka Brochowskiego" należy wykonać linię oświetlenia wewnętrznego z oprawami oświetleniowymi o korpusie cylindrycznym z daszkiem typu LED o mocy 45W na słupach oświetleniowych z fundamentem, parkowych, stylizowanych 4 szt. w obrębie placu postojowego i 2 szt. na klombach w obrębie "Zakątka Brochowskiego". Oprawy oświetlenia wewnętrznego zasilane z sieci elektrycznej poprzez projektowany kabel z włączeniem w istniejącą sieć oświetlenia wewnętrznego. Instalację oświetlenia wykonać kablami typu YKY 5x4mm2, z żyłami miedzianymi układanymi w ziemi w DVR 50 i wewnątrz słupów oświetleniowych. Wszystkie słupy należy wyposażyć w tabliczki z zabezpieczeniami nadprądowymi (zabezpieczenia w tabliczkach słupowych oraz przekroje kabli w słupach dobrać odpowiednio do mocy opraw oświetleniowych). Wszystkie słupy oświetleniowe należy połączyć ze sobą za pomocą bednarki ocynkowanej o wymiarach 30x4mm. Bednarkę prowadzić wzdłuż kładzionych kabli energetycznych niskiego napięcia.. Połączenia pomiędzy elementami bednarki wykonać jako spawane, zabezpieczone przed korozją. Uziom należy wykonać wykorzystując bednarkę ocynkowaną ułożoną w ziemi na głębokości 0,6m. Rezystancja uziemienia całej spiętej instalacji nie powinna być większa niż 10OH. W przypadku uzyskania większej wartości należy wykonać dodatkowe uziomy szpilkowe poprawiające wartość rezystancji uziemienia do wartości wymaganych. Skrzyżowania prowadzonej bednarki z wjazdami i wejściami do budynku oraz z elementami uzbrojenia podziemnego wykonywać izolując bednarkę papą i asfaltem a następnie naciągając rurę osłonową PCV o grubość ścianki > 5mm. Ochrona przeciwprzepięciowa zrealizowana będzie przy pomocy ochronników przeciw przepięciowych klasy B+C zainstalowanych w tablicy obsługującej oświetlenie zewnętrzne. 5) PRZEBUDOWA DROGI W ramach projektowanej przebudowy drogi gminnej należy wykonać wymianę istniejącej nawierzchni zjazdów i zatok postojowych z trylinki na podsypce piaskowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej w obramowaniu z krawężników betonowych 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem ustawionych jako wystające i częściowo wtopione. Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z tłucznia grubości 25cm i warstwie filtracyjnej z piasku grubości 10cm. W ramach projektowanej przebudowy należy wykonać wymianę istniejącej nawierzchni ciągów pieszych z kostki brukowej i płytek chodnikowych betonowych na podsypce piaskowej na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej w obramowaniu z obrzeży betonowych 8x30x100cm na ławie betonowej z oporem. Szerokość chodnika łącznie z obrzeżami 2,16m. Należy zachować linię prostą obrzeży z jednym tylko załamaniem w obrębie zjazdu na działkę Nr ewid. 308, wysokościowo dostosować do istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej. Nawierzchnia z kostki betonowej szarej z fakturą kierunkową i ostrzegawczą i polami uwagi na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie betonowej grubości 10cm i warstwie filtracyjnej z piasku grubości 10cm. Faktura kierunkowa dla osób słabo widzących pas kostki szerokości 40cm w osi chodnika o fakturze z kostki z posypką granitową w kolorze ceglastym. Faktura ostrzegawcza w obrębie zjazdów i skrzyżowania 2 pasy płytek chodnikowych ostrzegawczych z wypustkami 25x25cm w kolorze żółtym po całej szerokości chodnika. Faktura kierunkowa z 4 płytek chodnikowych ostrzegawczych z wypustkami 25x25cm w kolorze żółtym. 6) ELEMENTY MAŁEJ ARCHITEKTURY W obrębie placu zabaw, ciągów pieszych i "Zakątka Brochowskiego" należy zamontować elementy małej architektury tj. ławki parkowe metalowo - drewniane z oparciem i bez oparcia, kosze na śmieci metalowo - drewniane, kierunkowskazy i tablice edukacyjne na wystawy stałe i czasowe. Wszystkie elementy kotwione na stałe do stóp fundamentowych betonowych. Po wykonaniu całego zakresu robót należy wykonać cięcia pielęgnacyjne istniejącego drzewostanu a teren zielony wyrównać, wyhumusować i obsiać trawą, mieszanką nadającą się na miejsca zacienione. UWAGI I ZALECENIA KOŃCOWE Materiały budowlane oraz elementy prefabrykowane powinny odpowiadać atestom technicznym aprobatom oraz ustaleniom odnośnych norm, elementy wyposażenia sportowego wymagają dopuszczenie do stosowania na zewnątrz. Przed przystąpieniem do robot Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z pełną dokumentacją budowlaną. W sprawach nie określonych dokumentacją obowiązują: - Warunki techniczne wykonywania i odbioru robót budowlanych - Normy Polskiego Komitetu Normalizacyjnego - Instrukcje, wytyczne i warunki techniczne producentów i dostawców materiałów i wyrobów. W czasie realizacji projektu Wykonawca ma prawo przyjąć materiał, urządzenie lub technologię inne od proponowanych w projekcie pod warunkiem, że będą posiadały one równą wartość techniczną, użytkową, estetyczną i będą spełniać wymagania określone w SIWZ. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Po zakończeniu prac budowlanych teren budowy należy doprowadzić do należytego stanu i porządku. W przypadku zaistnienia wątpliwości, co do sposobu prowadzenia robot, Wykonawca powinien skontaktować się z Projektantem. 11 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa dokumentacja projektowa załączona do niniejszej specyfikacji (2 opracowania), przedmiary robot oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 opracowania) oraz wzór umowy której projekt stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane wykonawcom pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez Wykonawcę w ww. zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 k.c. Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, jednakże Zamawiający informuje, że ilekroć w SIWZ lub załącznikach do SIWZ, określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudnić uczciwa konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu tych samych norm i nie gorszych parametrów technicznych i jakościowych jakie wystąpiły w projekcie. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w załączniku nr 1 i 2 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowane urządzenie jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem oraz ich odbioru w szczególności w formie operatu kolaudacyjnego, wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. 11 Roboty musza być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego 12 Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż, i branżowych tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 13 Użyte materiały oraz urządzenia musza mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 14 Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów. 15 Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres - minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 16 Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usuniecie wad prawnych i fizycznych robót oraz dostarczonych materiałów w okresie równym okresowi udzielonej gwarancji liczonym od dokonania czynności odbioru końcowego. 17 Zamawiający zastrzega sobie wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji. 18 W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 19 Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. 20 W dokumentacji przetargowej zawarte zostały zapisy dotyczące konieczności zachowania zgodności z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartej na 8 regułach. 21 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 22 Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności: 1) pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy wykonywaniu robót, 2) zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren budowy. 3) zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz. 4) zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy i podwykonawców. 23 Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone zostały w Projekcie Umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111200-0, 45233100-0, 45233124-4, 45233250-6, 45112710-5, 45112723-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
753974.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "HEGOR" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Sochaczewie ul. Gwardyjska 12
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
927388.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postępowanie powtórzone
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pałuckiej, OSP w Obudnie i OSP w Gąsawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
- Kompleksowa modernizacja kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie - Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.