To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-20
Ogłoszenie nr 500171542-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński: Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego
(XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów - etap V.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549956-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński, Krajowy numer identyfikacyjny 87111865500000,
ul. pl. Towarzystwa Jaszczurczego
9,
87-220
Radzyń Chełmiński, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 6886087, 6886001, e-mail
przetargi@radzynchelminski.eu, faks
566 886 087.
Adres strony internetowej (url): bip.radzynchelminski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Radzyń Chełmiński, ruiny zamku krzyżackiego konwentualnego (XIII w.): zabezpieczenie i konserwacja murów - etap V.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KD.271.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest "Budowa letniego amfiteatru wraz z zagospodarowaniem terenu wokół amfiteatru oraz budowa huśtawki dla osób niepełnosprawnych w Parku rekreacji, sportu i wypoczynku w Radzyniu Chełmińskim" na terenie działek nr 273/4, 273/5, 281/2 obręb Radzyń Chełmiński. 2) W zakres zadania wchodzi m.in. wykonanie następujących prac: a) Scena o wymiarach 8,00x11,00m - nawierzchnia sceny z kostki betonowej, bezfazowej gr. 6cm, - stopy betonowe z podstawami stalowymi szt. 4 do montażu konstrukcji zadaszenia, - obudowa sceny z pustaków ogrodzeniowych, jednostronnie łupanych, - podjazd dla osób niepełnosprawnych. b) Trybuny o pow. zabudowy 170,00 m2 - trybuny przeznaczone dla około 240 osób, - siedziska trybun wykonane z desek, - poszczególne poziomy trybun poprzez montaż murów oporowych - skarpa dla wykonania trybun usypana z pospółki piaskowej zagęszczonej ID=0.90. - schody i komunikacja na trybunach i scenie z kostki betonowej, bezfazowej gr. 6 cm. c) Ciągi komunikacyjne - ciągi komunikacyjne z kostki betonowej, bezfazowej gr. 8 cm. d) Lampa solarna e) Huśtawka dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres robót obejmuje: a) Trybuny dla widowni i scena: - pomiary przy wykopach fundamentowych, - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. do 30cm. - roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku do 1km. - podkłady betonowe na podłożu gruntowym (pod murki oporowe sceny i trybun), - stopy fundamentowe betonowe z podstawami stalowymi do montażu mobilnego zadaszenia sceny, - ściany oporowe żelbetowe z betonu wodoodpornego, - przygotowanie i montaż zbrojenia, b) Wykonanie utwardzenia sceny oraz trybun i schodów, wykonanie balustrad i miejsc siedzących: - podkład z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym ( gr. 10 cm z piasku pod scenę, schody zewnętrzne, pod podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz uzupełnienie pomiędzy murkami oporowymi przy trybunach, uformowanie skarp za trybunami - materiał po stronie Inwestora), - podkłady betonowe na warstwie ubitego piasku pomiędzy murkami oporowymi na trybunach, - licowanie ścian z bloczków i pustaków - wykonanie obudowy sceny z pustaków ogrodzeniowych jednostronnie łupane w kolorze szarym, nakrywa szerokości do 50cm (elementy kamienne - piaskowiec lub wapień miękki), - ława betonowa pod krawężniki, krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm, - nawierzchnia z kostki betonowej, bezfazowej gr. 6cm, na podsypce piaskowej gr. 5cm - scena, schody do sceny i do podjazdu dla osób niepełnosprawnych, nawierzchnia na poszczególnych poziomach trybun i na schodach trybun, - balustrady z poręczami i przy podjeździe dla osób niepełnosprawnych, - ławki parkowe z prefabrykatów żelbetowych - obudowa drewniana siedzeniowa, c) Droga dojazdowa (pieszo jezdnia) i chodniki: - podkład z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, - ława betonowa pod krawężniki, krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30cm, - nawierzchnia z kostki betonowej, bezfazowej gr. 8cm, d) Dostawa i montaż huśtawki dla osób niepełnosprawnych e) Dostawa i montaż lampy solarnej. Uwaga: W załączonym projekcie budowlanym uwzględniono budowę zaplecza sceny, zadaszenia sceny, zagospodarowanie terenu oraz budowę instalacji, które nie są przedmiotem przetargu. Do przetargu przyjęto budowę sceny ze stopami betonowymi wraz z montażem stałych podstaw do montażu konstrukcji zadaszenia w stopie (bez zadaszenia), budowę trybun, ciągów komunikacyjnych z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, montaż lampy solarnej i huśtawki dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: 1) Wzór umowy (zał. Nr 3) 2) Projekt budowlany (zał. Nr 4) 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. Nr 5) 4) Przedmiar robót (zał. Nr 6) Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że ewentualnie występujące w niniejszej SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, urządzeń i produktów oraz innych użytych do wykonania wyrobów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Materiał, urządzenie, produkt, wyrób równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji materiału, urządzenia, produktu, wyrobu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany materiał, urządzenie, produkt, wyrób. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiada za obsługę geodezyjną na etapie realizacji zamówienia oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Wykonawca sporządzi zestawienia rzeczowo - finansowe (zał. nr 7 do SIWZ), które będzie załącznikiem do umowy i dostarczy je do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3) Wymagania Zamawiającego: 1. Wyznaczenie objęcia kierownictwa budowy (robót) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. 2. Przygotowanie i przekazanie Inwestorowi, kompletnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu w tym dokumentację powykonawczą z wymaganymi uzgodnieniami, odbiorami, opiniami i decyzjami niezbędnymi do przekazania obiektu do użytku wraz z kosztami z tym związanymi , zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Wykonanie robót budowlanych z należytą starannością oraz wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami BHP, ppoż; zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiOR oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 4. Utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 5. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów, wyposażenia i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. 6. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót, w tym dokumentację powykonawczą i mapę inwentaryzacyjną w skali 1:500. Dokona również uzgodnień, uzyska wszelkie wymagane opinie i decyzje niezbędne do wykonania kompletnego dzieła w celu przekazania go do użytku. W tym przeprowadzenia pozytywnych odbiorów przez instytucje określone w polskim prawodawstwie i pokryje wszelkie koszty z tym związane. 7. Wykonawca po zakończeniu robót złoży geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dokonaną przez uprawnionego geodetę; mapy muszą być potwierdzone w zasobach geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Grudziądzu i przekazane Zamawiającemu. Dokumentacja powykonawcza podlega akceptacji przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Dokumentację powykonawczą należy wykonać w formie autoryzowanego wydruku z opisem w formie papierowej oraz na nośniku elektronicznym w przypadku nieistotnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego. 8. Wykonawca, jako wytwórca i właściciel odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9. Prace w rejonie kolizji i zbliżeń do sieci telekomunikacyjnych należy prowadzić pod nadzorem pracownika telekomunikacji. (jeżeli wystąpią), 10. Wykonywanie prac w rejonie kolizji oraz zbliżeń z liniami kablowymi elektroenergetycznymi możliwe jest przy użyciu sprzętu mechanicznego tylko po wcześniejszym zawiadomieniu operatora sieci. W innym przypadku prace należy prowadzić ręcznie. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody, wynikające z jego własnych działań i zaniechań, jak również z działań i zaniechań jego pracowników oraz osób trzecich, którym realizację przedmiotu umowy powierza, lub którymi przy realizacji przedmiotu umowy się posługuje. 12. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony na terenie robót. 13. W składanej ofercie Wykonawca winien uwzględnić koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji budowlanej, jak również nie ujęte w niej , a niezbędne do wykonania zadania, w szczególności : koszty materiałów budowlanych, wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, roboty związane z zabezpieczeniem placu budowy, koszty oznakowania robót na czas budowy, obsługę geodezyjną robót, koszt dokumentacji powykonawczej. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie zaplecze techniczne. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozeznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ustalonego wynagrodzenia . 14. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zawarcia odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, a w szczególności od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami.Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych, objętych przedmiotem zamówienia. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, pracowników obsługi geodezyjnej. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Oświadczenie wykonawcy, podwykonawcy powinno zawierać również następujące informacje: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie liczby osób, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie robót ogólnobudowlanych, objętych przedmiotem zamówienia, na podstawie umowy o pracę. Pierwsze oświadczenie Wykonawca składa bez oczekiwania na wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, licząc od dnia przekazania terenu robót, kolejne w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. Nieprzedłożenie wymaganych dokumentów uznane zostanie przez Zamawiającego jako uchylanie się od obowiązku zatrudniania osób na umowę o pracę i skutkować będzie nałożeniem sankcji przewidzianych w § 9 umowy. Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w sytuacji, gdy poweźmie wątpliwości, co do sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności określone przez Zamawiającego. Powyższe obowiązuje również w przypadku wykonania części zamówienia przez podwykonawców. Na podstawie art. 36 b ust. 1a ustawy Pzp zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Warunki i zasady realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45443000-6, 45453000-7, 45262100-2, 45212350-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
178720.93
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALTA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
275009.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RADZYŃ CHEŁMIŃSKI
więcej: przetargi RADZYŃ CHEŁMIŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa magazynu na potrzeby OliOC w ramach dotacji z budżetu państwa na dofinansowanie zadania związanego z ochroną ludności i obroną cywilną Etap I
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





