To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-20
Ogłoszenie nr 500171372-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Gmina Ozimek: PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ŻŁOBKA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 560450-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5001232690-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ozimek, Krajowy numer identyfikacyjny 52796000000,
ul. ul. Ks. J. Dzierżona
,
46040
Ozimek, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 46 22 800, e-mail
j.matysek@ugim.ozimek.pl, faks
77 46 22 811.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ozimek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ŻŁOBKA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.03.2018.KS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. roboty budowlane a/. parter - oddział żłobkowy: - rozebranie ścian ok. 11,00 m3 - wykucie otworów w ścianach ok. 4,30 m3 - uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów ok. 2,00 m3 - wykonanie ścian działowych ok. 25,50 m2 - układanie nadproży z ewentualnym wykuciem bruzd i obróbką ok. 13,05 mb - umocowanie siatki, wykonanie tynków ok. 2,90 m2 - rozebranie okładzin posadzkowych ok. 186,10 m2 - warstwy wyrównawcze ok. 186,10 m2 - okładziny z płytek ok. 39,60 m2 - posadzki z paneli podłogowych ok. 146,50 m2 - wykucie z muru ościeżnic wraz z podokiennikami 4,00 szt - montaż okien PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi 3 szt. - montaż drzwi zewnętrznych z PCV 1szt - montaż drzwi wewnętrznych z PCV 1 szt - montaż wewnętrznych drzwi drewnianych z regulowaną ościeżnicą 2 szt - montaż rolet zewnętrznych ok. 12,40 m2 - montaż rolet wewnętrznych ok. 16,90 m2 - montaż nawiewników higrosterowalnych 15 szt - tynki cementowo-wapienne ok. 75,00 m2 - okładziny ścian płytkami ok. 56,40 m2 - malowanie ścian ok. 568,60 m2 - ocieplenie ścian i ościeżnic ok. 5,60 m2 - wiercenie otworów w stropodachu ok. 85 cm b/. piętro - kuchnia - wymiana okładzin podłogowych z płytek ceramicznych ok. 39,20 m2 - wymiana okładzin ściennych z płytek ceramicznych ok. 69,10 m2 - zeskrobanie i ponowne malowanie tynków wewnętrznych ok. 77,00 m2 2. roboty instalacji sanitarnych i wentylacyjnych: a/. parter - oddział żłobkowy: - demontaż starej instalacji wod-kan 1 kpl - wcinka do istniejącej inst. kanalizacyjnej 1 kpl - wykonanie rurociągów inst. wodociągowej 16 mb wraz z podejściami 20 szt - wykonanie rurociągów inst. kanalizacyjnej ok. 10 mb wraz z podejściami 10 szt - montaż brodzików natryskowych wraz z bateriami 2 szt - montaż umywalki na postumencie wraz z bateria 3 kpl - montaż umywalek dla dzieci wraz z bateriami 3kpl - montaż zlewozmywaka z baterią 2 kpl - montaż mieszacza termostatycznego - montaż ustępu dla dzieci 3 kpl. - montaż rekuperatorów ściennych 8 szt - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki 1kpl. b/. piętro - kuchnia - demontaż starej instalacji wod-kan 1 kpl - wcinka do istniejącej inst. kanalizacyjnej 1 kpl - wykonanie rurociągów inst. wodociągowej podejścia 2 szt - wykonanie rurociągów inst. kanalizacyjnej ok. 6 mb wraz z podejściami 1 szt - montaż umywalki wraz z bateria 2 kpl - przewody wentylacyjne 7,85 m2 - wyrzutnia dachowa z okapem 1 kpl 3. roboty instalacji elektrycznych: a/. parter - oddział żłobkowy: - wykucie bruzd ok. 200 mb - ułożenie kabli ok. 200 mb - montaż gniazd 45 szt - montaż tablic rozdzielczych, skrzynek, aparatów 4 kpl - montaż zabezpieczeń 2 kpl. - montaż opraw oświetleniowych 58 kpl. - montaż czujek pożarowych 4 kpl. - podłączenie do istniejącej instalacji oddymiania i p.poż 1kpl. - wykonanie badań i pomiarów 1kpl. b/. piętro - kuchnia - wykucie bruzd ok. 120 mb - ułożenie kabli ok. 120 mb - montaż tablic rozdzielczych, skrzynek, aparatów 1 kpl - montaż zabezpieczeń 1 kpl. - montaż opraw oświetleniowych 10 kpl - wykonanie badań i pomiarów 1 kpl Szczegółowy opis stanowi dokumentacja techniczna, pozwolenie na budowę nr 941/17 z dnia 19.12.2018r. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt umowy oraz przedmiary robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45330000-9, 45310000-3, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
248571.61
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKBUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
320475.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lublińcu z podziałem na 2 zadania
- "Poprawa dostępności do edukacji szkolnej w Mieście i Gminie Buk. Szkoła podstawowa, ul. Szkolna 64, 64-320 Dakowy Suche
- "Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Małopolskiego Zespołu Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu - Łazienki I i II piętro"
- "Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Małopolskiego Zespołu Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu - Łazienki I i II piętro"
- Ekopracownia pod chmurką w ZS Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle Śląskim - Zieleniec - ETAP I
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.