eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa aparatury i sprzętu medycznego do wyposażenia gabinetów Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ przy ul. Kartezjusza 2 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-17

Ogłoszenie nr 500167331-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa aparatury i sprzętu medycznego do wyposażenia gabinetów Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ przy ul. Kartezjusza 2 w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567307-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 1328251100000, ul. ul. Kartezjusza 2, 01480 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 6838281, 6838283, e-mail piolit@poczta.fm, faks 226 838 224.
Adres strony internetowej (url): www.plwat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa aparatury i sprzętu medycznego do wyposażenia gabinetów Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ przy ul. Kartezjusza 2 w Warszawie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa aparatury i sprzętu medycznego do wyposażenia gabinetów Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ przy ul. Kartezjusza 2 w Warszawie". 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 10 zadań. Ofertę można złożyć na wybraną ilość zadań. Zadanie 1: Kolumna wielofunkcyjna terapeutyczna; Zadanie 2: Stół do ćwiczeń manualnych ręki; Zadanie 3: Elektryczny rotor do ćwiczeń czynnych i biernych kończyn górnych i dolnych ze statywem; Zadanie 4: Bieżnia elektryczna; Zadanie 5: Laser wysokoenergetyczny z systemem skanującym; Zadanie 6: Zestaw do krioterapii z butlą zapasową; zadanie 7: Aparat do magnetoterapii z aplikatorem CSL 60 cm z leżanką; Zadanie 8: Aparat do elektrokoagulacji; Zadanie 9: Fotel ginekologiczny; Zadanie 10: Lampa sufitowa zabiegowa LED. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający charakterystykę oraz wymagane parametry techniczno-użytkowe aparatury i sprzętu medycznego stanowią Załączniki do SIWZ: Nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; 1.5; 1.6; 1.7; 1.8; 1.9; 1.10. 4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt medyczny wymieniony w ust 2 w tabeli i Zał. Nr 1(1-10) spełniał wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211). 5. Oferowany sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2018 (nie pochodzący z wystaw lub pokazów), kompletny, z zapewnieniem, aby do jego stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie były konieczne zakupy dodatkowych elementów i akcesoriów (poza ewentualnymi materiałami eksploatacyjnymi). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem opisanych cech funkcjonalnych, technicznych i jakościowych. Opisane w Załącznikach Nr 1(1-10) parametry przedmiotów zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia lub przewyższa wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie informacji o spełnieniu parametrów wskazanych przez Zamawiającego jako równoważne. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy 7. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do: 1) Dostarczenia aparatury lub sprzętu medycznego; 2) Zainstalowania; 3) Przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi dla personelu medycznego i przekazania do bieżącej eksploatacji; 4) Sporządzenia i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 8. Zamawiający wymagał, aby dostawa sprzętu medycznego według przyjętej oferty lub ofert wraz z instalacją i przeszkoleniem personelu, dla wszystkich 10 zadań nastąpiła w terminie do 8 tygodni tj. do 56 dni od daty podpisania umowy. Skrócenie terminu dostawy o podaną w ofercie ilość dni, było punktowane przy ocenie ofert. 9. W tym postępowaniu Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, którą jest dostawa aparatury/sprzętu medycznego. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca powierzył Podwykonawcom wykonanie usług (np. instalacji, szkolenia, napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia (tylko dotyczącej usług), której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 11. Od Wykonawcy będzie wymagane udzielenie min. 2-letniej gwarancji, obejmującej przeglądy, konserwacje, legalizacje, usługi serwisowe wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, co ma zagwarantować bezusterkową i technicznie prawidłową eksploatację. Koszty przeglądów gwarancyjnych i serwisowych oraz legalizacji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamontowanych urządzeń i ich części, ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia. Przedłużenie gwarancji o każde 6 miesięcy było punktowane przy ocenie ofert. Kryterium gwarancji - 30%.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0


Dodatkowe kody CPV: 33150000-6, 33154000-4, 33155000-1, 33169100-3, 33161000-6, 33192300-5, 33167000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kolumna wielofunkcyjna terapeutyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10185.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o. o. SP. K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Przyjaźni 52/10
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13284.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13284.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Stół do ćwiczeń manualnych ręki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10185.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU TECHNOMEX Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szparagowa 15
Kod pocztowy: 44-141
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11004.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11004.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11004.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Elektryczny rotor do ćwiczeń czynnych i biernych kończyn górnych i dolnych ze statywem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12962.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDEN INMED Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wenedów 2
Kod pocztowy: 75-847
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21848.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21848.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31646.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Bieżnia elektryczna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta. Unieważnienie na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Laser wysokoenergetyczny z systemem skanującym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21296.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU TECHNOMEX Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szparagowa 15
Kod pocztowy: 44-141
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24119.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24119.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24119.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zestaw do krioterapii z butlą zapasową

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU TECHNOMEX Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szparagowa 15
Kod pocztowy: 44-141
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19599.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19599.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19599.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Aparat do magnetoterapii z aplikatorem CSL 60 cm z leżanką

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14814.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RONOMED Sp. z o. o. Sp. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyjaźni 52/10
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9094.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9094.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10152.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Aparat do elektrokoagulacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20370.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ERBE Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Rzeczypospolitej
Kod pocztowy: 02-972
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14896.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14896.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14896.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Fotel ginekologiczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10185.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TBK MEDICAL PARTNER Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13932.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13932.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13932.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Lampa sufitowa zabiegowa LED

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13888.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TBK MEDICAL PARTNER SP. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Komisji Edukacji Narodowej 5/2
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14904.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14904.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14904.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.