eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławInstalacja klimatyzatorów w budynku PUP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-16

Ogłoszenie nr 500165393-N-2018 z dnia 16-07-2018 r.

Powiatowy Urząd Pracy: Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567081-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Urząd Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 65096024800000, ul. ul. Słowackiego 2, 37500 Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-16 621-21-88, e-mail rzjr@praca.gov.pl, faks 0-16 621-21-88.
Adres strony internetowej (url): jaroslaw.praca.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Instalacja klimatyzatorów w budynku PUP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) - dalej Pb, polegające na zainstalowaniu w budynku PUP (III piętro) dwóch urządzeń zewnętrznych oraz sześciu wewnętrznych klimatyzatorów i innych robót towarzyszących wraz z doprowadzeniem pomieszczeń w których będą one instalowane do stanu pierwotnego. Budynek wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-58 w związku z czym wszystkie prowadzone w nim prace podlegają ścisłym regulacjom i kontrolom konserwatora zabytków. 2. Wykonawca zobowiązany będzie: a) Własnym staraniem i na własny koszt zapewnić zaakceptowanego przez Zamawiającego kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową oraz niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z ustawą Pb, a jeśli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa również kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami ustawy Pb. Uwzględnić należy przede wszystkim uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dalej RB) oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury wg zapisów art. 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.) - dalej u.o.z.o.z.; b) Zagospodarować we własnym zakresie materiały z demontażu i odpady powstałe w toku realizacji robót budowlanych oraz ponieść koszt ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji; c) Właściwie postępować z materiałami z demontażu i odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 21) oraz Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (test jedn. Dz. U. 2017 r. poz. 1289 ze zm.); d) Udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia i sprzęt rękojmi i gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 60 miesięcy na wykonanie i urządzenia, licząc od dnia odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń; e) Wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych tj. dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy Pb oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (test jedn. Dz. U. 2016 r. poz. 1570); f) Doprowadzić stan pomieszczeń do stanu pierwotnego tzn. wykonać wszelkie prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, nawet gdy nie zostały te prace ujęte w projekcie bądź przedmiarze robót. g) Zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją techniczną, wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa; h) Zaleca się by Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z dokumentacją przetargową tj. SIWZ, Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB) i dokonał wizji lokalnej obiektu dla prawidłowej oceny przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych, koniecznych do należytego wykonania zamówienia oraz dla własnej oceny ilości i rodzaju robót, na które składać będzie się oferta. 3. Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy RB będących przedmiotem zamówienia określają: a) Projekt budowlany - załącznik nr 1. b) Przedmiar robót - załącznik nr 2. Przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy, mający na celu ułatwienie prawidłowego obliczenia ryczałtowej ceny oferty. c) STWiORB - załącznik nr 3. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy PZP. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. 8. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. 11. Zamawiający nie wymaga osobistego obowiązku wykonania kluczowych części zamówienia. 12. Zamówienie będzie realizowane na terenie czynnego zakładu, w związku z czym wymaganym będzie by prace rozbiórkowe i inne o dużym natężeniu hałasu lub wymagające wyłączenia którejkolwiek kondygnacji budynku, prowadzone były po godz. 1500 w dniach Pn-Pt (dni robocze) lub w Sb (w godzinach uzgodnionych uprzednio z Zamawiającym). 13. Zamawiający oświadcza, że użycie w jakimkolwiek miejscu dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub wskazanie pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego produkty np. poprzez określenie ich nazwy lub marek producentów albo numerów katalogowych itp. nie miało na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, a jedynie przykładowe wskazanie materiałów, produktów, urządzeń, technologii, które mogą być użyte w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Tym samym Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do zawartych w dokumentacji projektowej, z tym że poprzez równoważność rozumie się zastosowanie rozwiązań o tych samych lub lepszych parametrach, zapewniających realizację zamówienia (w tym funkcjonalność) na poziomie tożsamym lub lepszym niż rozwiązania zawarte w dokumentacji projektowej. Obowiązek wykazania równoważności zaproponowanych rozwiązań obciąża Wykonawcę. 14. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego, zamawiający uzna że Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami określonymi w SIWZ i dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45331300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21129.19
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU BIT s.c.
Email wykonawcy: hurbit@hot.pl
Adres pocztowy: Plac Mickiewicza 10
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25900.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29520.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.