To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-13
Ogłoszenie nr 500164560-N-2018 z dnia 13-07-2018 r.
Gmina Ścinawa: Spłata i przejęcie wierzytelności Gminy Ścinawa z tytułu umowy na dostawę rur gazowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 556434-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500122869-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ścinawa, Krajowy numer identyfikacyjny 39064756400000,
ul. Rynek
17,
59-330
Ścinawa, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 7400225, 76 7400245, e-mail
plinda@scinawa.pl, faks
76 7400201.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Spłata i przejęcie wierzytelności Gminy Ścinawa z tytułu umowy na dostawę rur gazowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest spłata i przejęcie wierzytelności Zamawiającego z tytułu umowy na dostawę rur gazowych w kwocie - 2 769 833,31 zł. 2. Spłata przejętego zobowiązania nastąpi w 48 miesięcznych ratach płatnych w terminie od dnia 31.01.2019 roku do dnia 31.12.2022 roku. Termin spłaty rat będzie przypadał ostatniego dnia każdego miesiąca, zgodnie z harmonogramem udostępnionym w Modyfikacji SIWZ z dnia 22 maja 2018 r. 3. Wykonawca dokona spłaty wierzytelności Zamawiającego w kwocie 2 769 833,31 zł i zgodnie z art. 518 §1 pkt 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny stanie się jego wierzycielem. Przejęcie zobowiązań przez Wykonawcę poprzedzone będzie zawarciem umowy z Zamawiającym, w której strony szczegółowo określą sposób i terminy (uwzględniając harmonogram zawarty w ust. 2) spłaty przejętych zobowiązań. Planowane przejęcie zobowiązań finansowych nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy. 4. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od daty dokonania zapłaty dowód zaspokojenia wierzycieli. Dowodem zaspokojenia wierzycieli będzie wyciąg z rachunku bankowego Wykonawcy lub inny dokument pochodzący od wierzyciela, zawierający potwierdzenie wykonania ww. operacji albo sporządzone przez należycie reprezentowanego wierzyciela oświadczenie o otrzymaniu zapłaty tytułem zaspokojenia wierzytelności, ze wskazaniem daty i kwoty dokonania wpłaty. Dowody potwierdzające wartość spłaconych wierzytelności należy w pierwszej kolejności przesłać drogą elektroniczną (fax lub e-mail) na wskazany adres, a następnie listem poleconym. 5. Zamawiający dokona spłaty odsetek w miesięcznych okresach obrachunkowych. Przejęte zobowiązanie oprocentowane będzie w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej, ustalonej w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M, powiększoną o stałą, niezmienną i równą marżę obowiązującą w całym okresie trwania umowy, ustalaną na podstawie złożonej oferty. 6. Stawka bazowa WIBOR 1M ustalana będzie w okresach miesięcznych, zgodnie z notowaniem stawki na dwa dni robocze przed rozpoczęciem nowego okresu odsetkowego. O każdej zmianie wynikającej ze zmiany stawki WIBOR 1M Wykonawca powiadomi Zamawiającego drogą elektroniczną, a następnie w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała. Zmiana oprocentowania umowy spowodowana zmianą stopy WIBOR, nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga jej wypowiedzenia, ani zawarcia z Zamawiającym aneksu do umowy. 7. Spłata odsetek następować będzie na koniec każdego miesiąca. Odsetki będą naliczane od niespłaconej części zobowiązania finansowego. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni w każdym okresie rozliczeniowym w stosunku do liczby dni w roku (365/366 dni). 8. Wykonawca powiadomi Zamawiającego drogą elektroniczną, a następnie w formie pisemnej o wysokości naliczonych odsetek, najpóźniej 7 dni roboczych przed terminem płatności odsetek. 9. W przypadku, gdy termin spłaty zobowiązania przypadnie na dzień ustawowo wolny od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata rat i odsetek nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie. Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do spłaty przejętego zobowiązania przed pierwotnie zakładanym terminem bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 11. Na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy może nastąpić wydłużenie okresu spłaty zobowiązań. Wniosek musi zostać złożony na 30 dni przez założonym terminem spłaty. Wydłużenie terminu spłaty będzie wymagało zawarcia aneksu do umowy. Za wydłużoną spłatę należne będą odsetki zgodnie ze złożoną ofertą bez prawa do naliczania dodatkowych opłat i prowizji. 12. Wykonawcy nie przysługuje prawo do naliczania i pobierania jakichkolwiek opłat i prowizji za wyjątkiem opłat określonych w umowie. Nie przewiduje się ponoszenia kosztów prowizji przygotowawczej za przejęcie zobowiązań. 13. Zabezpieczenie wierzytelności stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Ustanowienie zabezpieczenia w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową nastąpi najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających oraz zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający wyraża zgodę aby umowa została zawarta na wzorze Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
302215
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BFF Polska S. A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
351599.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- Średnioterminowy najem samochodów
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





