To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-12
Ogłoszenie nr 500163696-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej nr 3: "Modernizacja części budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu dla potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie instalacji elektrycznych, stolarki drzwiowej oraz posadzek i ścian w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557696-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej nr 3, Krajowy numer identyfikacyjny 68666400000,
ul. ul. Brysza
3,
41800
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 713 861, e-mail
sekretariat@dps3.pl, faks
322 713 861.
Adres strony internetowej (url): www.dps3.zabrze.magistrat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja części budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu dla potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie instalacji elektrycznych, stolarki drzwiowej oraz posadzek i ścian w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP.260-01/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu Kod CPV i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień: 1) Główny przedmiot zamówienia: KOD CPV 45000000-7 Roboty budowlane 2) Przedmiot zamówienia szczegółowo: a) Kod CPV 45111000-8 Przygotowania terenu pod budowę; b) Kod CPV 45200000-9 Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych oraz ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; c) Kod CPV 45100000-8 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne; d) Kod CPV 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe; e) Kod CPV 45442100-8 - Roboty malarskie; f) Kod CPV 45431000-7 - Kładzenie płytek; g) Kod CPV 45410000-4 - Tynkowanie; h) Kod CPV 45432000-4- Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie (wykł. PCV); i) Kod CPV 45421100-5- Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów; j) Kod CPV 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne. 2. Zakres robót polega na: Roboty ogólnobudowlane: 1) Wymiana istniejących drzwi do pokojów Mieszkańców i pomieszczeń ogólnodostępnych. 2) Wymiana istniejących posadzek z wykładziny PCV gr. 2 mm w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych. 3) Wykonanie (przyklejenie) wykładzin PCV o gr.1,5 mm na ścianach do wys.1 m. 4) Demontaż firan i montaż rolet okiennych bezpośrednio na skrzydłach okiennych w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych. 5) Roboty ogólnobudowlane wykończeniowe. Roboty elektryczne -Instalacje elektryczne: 1) Wymiana wyłączników oświetlenia w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych. 2) Wymiana lamp oświetleniowych w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych. 3) Zamiana istniejących gniazd wtyczkowych, pojedynczych lampek naściennych przycisków przyzywowych na zintegrowane elektrycznie panele wielofunkcyjne zainstalowane przy łóżku każdego mieszkańca. 4) Wymiana oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego) na korytarzach bocznych i klatce schodowej. 3. Szczegółowy opis zakresu robót budowlanych określony został w dokumentacji projektowej (załączniki nr 9 do SIWZ).4. Przedstawione w powyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy PZP, a w szczególności art. 29 do 31 tejże ustawy. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP. Wykonawca może zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego przedmiotu zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. 5. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w rozdziale III .4. niniejszej SIWZ, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12, 317, 352, 650 z późn zm.), przepisami bhp i ppoż. oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45200000-9, 45100000-8, 45442100-8, 45431000-7, 45262500-6, 45410000-4, 45432000-4, 45421100-5, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: "Modernizacja części budynku Domu Pomocy Społecznej Nr 3 w Zabrzu dla potrzeb osób niepełnosprawnych w zakresie instalacji elektrycznych, stolarki drzwiowej oraz posadzek i ścian w pokojach Mieszkańców i pomieszczeniach ogólnodostępnych" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
350749.88
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ,,LTL" Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
378809.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ GENETYCZNYCH
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- "CYFRYZACJA NAJSTARSZEGO KINA NA GÓRNYM ŚLĄSKU - KINA ROMA" Realizacja w ramach Programu Operacyjnego IV - Rozwój kin, Priorytet II - Cyfryzacja kin Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- Dostawa urządzenia laboratoryjnego - termocykler
- "Serwisowanie oraz usuwanie awarii układów kolejek szynowych podwieszanych służących do przewozu ludzi w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.