To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-12
Ogłoszenie nr 500163093-N-2018 z dnia 12-07-2018 r.
Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji: Wymiana posadzki sportowej w Hali Miejskiej przy ul. Twardowskiego 12 b w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566728-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500135709-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu Rekreacji i Rehabilitacji, Krajowy numer identyfikacyjny 81120536100000,
ul. ul. Władysława Szafera
7,
71245
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 223 427, e-mail
jmatw@mosrir.szczecin.pl, faks
914 221 952.
Adres strony internetowej (url): www.mosrir.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana posadzki sportowej w Hali Miejskiej przy ul. Twardowskiego 12 b w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje wykonanie podłogi w hali sportowej zgodnie z wytycznymi wskazanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr :6 do siwz, w szczególności na: 1) wykonanie dokumentacji wykonawczej podłogi sportowej drewnianej w oparciu o wybraną technologię i wytyczne producenta, 2) demontaż listew przyściennych wraz z ich utylizacją, 3) wykonanie pomiarów równości podłogi i jej cyklinowanie, 4) wykonanie podłogi sportowej wraz z montażem listew przyściennych. Zamawiający rezygnuje z montażu listew przyściennych wzdłuż boiska od strony trybun, 5) wymalowanie linii i pól gry zgodnie z zasadami obowiązującymi w rozgrywkach Ekstraklasy dla dyscypliny sportowej - koszykówka, 6) wymalowanie linii zgodnie z zasadami obowiązującymi w rozgrywkach Ekstraklasy dla dyscyplin sportowych takich jak: piłka ręczna, futsal,, przy założeniu, iż piłka ręczna jest boiskiem wiodącym, 7) wymalowanie pół bramkowych boiska do piłki ręcznej, 8) wykonanie lakierowania podłogi jeżeli system tego wymaga, 9) wykonanie niezbędnej regulacji urządzeń sportowych, w tym - kosz do koszykówki dostosowując je do wymagań rozgrywkowych Ekstraklasy. Zamawiający zastrzega sobie wykonanie regulacji przez zespół serwisowy producenta urządzenia, 10) demontażu i montażu tulei słupków do siatkówki, dostosowując ich lokalizację do nowego środka boiska. 11) dostawie komplety dopasowanego do osadzonych tulei w tym: słupków - 2 szt. siatka w kolorze czarnym, antenki - 2 szt., 12) wykonanie dekli zabezpieczających otwory tulei do siatkówki, montowanych na czas rozgrywek innych dyscyplin, 13) wykonanie niezbędnych prac dostosowując wysokość nowej podłogi do istniejących ciągów komunikacyjnych, schodów oraz wyjść ewakuacyjnych. Wysokość światła drzwi ewakuacyjnych oraz schodów prowadzących na trybunę nie mogą odbiegać od przepisów obowiązujących, 14) przedstawienie dokumentów odbiorowych w tym: a) raport z badań potwierdzający klasę palności całego systemu podłogi sportowej według EN 13501:1 na poziomie min. Cf1-S 1 (trudno zapalne) b) aktualny atest higieniczny, c) deklarację właściwości użytkowych podłogi, d) certyfikat dla oferowanego typu podłogi (certyfikat IHF - Międzynarodowa Federacji Piłki Ręcznej oraz Certyfikat FIBA I poziom - Międzynarodowa Federacja Koszykówki. e) autoryzację producenta dla oferowanego systemu podłogi sportowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45453000-7, 74222100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
261800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ERZET i PODŁOGI Jarosław Zajączkowski spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
319554.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy nabiału do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy mięsa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy mrożonek i ryb do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.