eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdañskDostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-07-11

Og³oszenie nr 500161828-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.

Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku : Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej.

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 545901-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 500088969-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum II Wojny ¦wiatowej w Gdañsku , Krajowy numer identyfikacyjny 367011290, ul. Pl. W³adys³awa Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdañsk, woj. pomorskie, pañstwo Polska, tel. 58 323 75 20, e-mail a.dlugosz@muzeum1939.pl, faks 58 323 75 30.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum1939.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Pañstwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dostawa drukowanych publikacji dla Muzeum II Wojny ¦wiatowej.

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP.280.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukowanych publikacji ( kod CPV: 22100000-1, 79800000-2). Postêpowanie podzielone jest na 3 czê¶ci. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ oraz istotne postanowienia umowy za³±cznik nr 4 do SIWZ Uwaga w ramach niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy uwzglêdnia prawo opcji tj. domówienia dodruku publikacji w poni¿szym zakresie: Dla czê¶ci I: a) Zamówienie podstawowe - 2000 sztuk x 3 pozycje + 1200 sztuk x 2 pozycje= 8400 szt. b) zamówienie w ramach prawa opcji - do maksymalnie 1000 sztuk x 3 pozycje + 600 sztuk x 2 pozycje =4200 szt. Dla czê¶ci II: a) Zamówienie podstawowe - 2000 sztuk x 1 pozycja komiksów=2000 szt. b) zamówienie w ramach prawa opcji - do maksymalnie 1000 sztuk x 1 pozycja komiksów=1000 szt. Zgodnie z obowi±zuj±cym prawem Zamawiaj±cy mo¿e, ale nie musi skorzystaæ z zamówienia w ramach prawa opcji we wskazanym przez siebie terminie, co nale¿y równie¿ uwzglêdniæ w ofercie. 1. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. 2. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wszystkie czê¶ci zamówienia. 3. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. 5. Zamawiaj±cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiaj±cy nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym odpowiednio Za³±cznik nr 4 do SIWZ stosowanym odpowiednio do ka¿dej czê¶ci zamówienia odrêbnie. 9. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Je¿eli dokumentacja wskazywa³aby w odniesieniu do niektórych materia³ów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza sk³adanie "produktów" równowa¿nych. Wszelkie "produkty" pochodz±ce od konkretnych producentów, okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ towary, aby spe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych, Zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Tak wiêc pos³ugiwanie siê nazwami producentów / produktów / ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 22100000-1


Dodatkowe kody CPV: 79800000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: dostawa drukowanych publikacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 125714.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drukarnia Akapit
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wêglowa 3
Kod pocztowy: 20-481
Miejscowo¶æ: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 137760
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 110985
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 202440
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

warto¶æ szacunkowa w IV.2) podana bez warto¶ci na ewentualne prawo opcji do 50% nak³adów


CZÊ¦Æ NR: 2

NAZWA: dodstawa drukowanych publikacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 11428.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zak³ad poligraficzny Sindruk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: u. Firmowa 12
Kod pocztowy: 45-594
Miejscowo¶æ: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 7686
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 7686
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 23940
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

w warto¶ci IV.2) nie podano warto¶ci na ewentualne zamówienia z prawa opcji do 50% nak³adu


CZÊ¦Æ NR: 3

NAZWA: dostawa drukowanych publikacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 45000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pasa¿ Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rydlówka 24
Kod pocztowy: 30-363
Miejscowo¶æ: Kraków
Kraj/woj.: ma³opolskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 21000
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 21000
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 74025
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.