To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-11
Ogłoszenie nr 500161306-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego: Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego
w Toruniu oraz Oddziału Terenowego WORD Toruń w Grudziądzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552950-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500108026-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, Krajowy numer identyfikacyjny 87063576200000,
ul. ul. Polna 109/111
,
87100
Toruń, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
56 653 82 82, e-mail
admin@word.torun.pl, faks
56 653 82 83.
Adres strony internetowej (url): www.bip@word.torun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu oraz Oddziału Terenowego WORD Toruń w Grudziądzu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZA.332-3/PN/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu teleinformatycznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 570) dla potrzeb przeprowadzania egzaminów państwowych na prawo jazdy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Toruniu oraz Oddziale Terenowym WORD Toruń w Grudziądzu. System teleinformatyczny w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oznacza zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania zapewniający przetwarzanie, przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych przez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego. Zamawiający wymaga aby system teleinformatyczny Wykonawcy był zintegrowany z systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 978), z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w Załączniku nr 10 do SIWZ, wraz z udzieleniem licencji na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ wraz z wdrożeniem, instalacją, konfiguracją i utrzymaniem w okresie obowiązywania umowy oraz usługami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby system teleinformatyczny Wykonawcy był w pełni funkcjonalny przez co Zamawiający rozumie realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych, które polegają na obsłudze administracyjnej oraz przeprowadzaniu egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych na prawo jazdy. Zadania publiczne Zamawiającego mają być realizowane poprzez należyte zabezpieczenie integracji systemu ze wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profili Kandydatów na Kierowców (PKK) i innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania umową niezależnie od zachodzących w tym okresie zmian w zakresie sposobu funkcjonowania ww. systemów oraz zmian ich dostawców i/lub dysponentów. Zamawiający nie posiada informacji dot. warunków integracji z systemem CEPiK 2.0, który zgodnie z zapisami ustawy z dn. 16 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2015 poz. 2183 z późn.zm.), będzie realizował kluczowe procesy związane z nabywaniem uprawnień do kierowania pojazdami, w tym przejmie obsługę Profili Kandydatów na Kierowców (PKK). W związku z powyższym, Zamawiający upoważni i zobowiązuje Wykonawcę do występowania w imieniu Zamawiającego do właściwych instytucji, w celu uzyskania informacji niezbędnych do zintegrowania STW z systemem CEPiK 2.0., a w przypadku wprowadzenia dalszych zmian ustawowych w tym zakresie - z każdym innym systemem spełniającym funkcje, o których mowa w art. 16a ustawy o kierujących pojazdami. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie wchodzące w skład systemu teleinformatycznego zapewniało realizację zadań określonych w następujących aktach prawnych: 1) Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. 2017 poz. 978 t.j.)wraz z przepisami wykonawczymi, a w szczególności: a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. 2016 poz. 232 z późn. zm.); b) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami(Dz. U. 2016 poz. 231 z późn. zm.); c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r.w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. 2016 poz. 280 z późn.zm.); d) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za przeprowadzenie egzaminu państwowego oraz stawek wynagrodzenia związanych z uzyskiwaniem uprawnień przez egzaminatorów (t.j. Dz. U z 2014r poz. 974). 2)Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r., poz. 1260 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi; 3) Ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570) wraz z przepisami wykonawczymi; 4) Ustawie z dnia 05 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1579) wraz z przepisami wykonawczymi; 5) Ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2017 r. poz. 1907); 6) Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) wraz z przepisami wykonawczymi; 7) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie komisji do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych z dnia 21 listopada 2014 r.(Dz.U. z 2014 r. poz. 1629). 1.2.1 Oprogramowanie wchodzące w skład systemu teleinformatycznego powinno spełniać minimalne wymagania, w szczególności: 1. Realizacja egzaminu teoretycznego 1) Losowanie zestawu pytań egzaminacyjnych dla kandydatów z bazy pytań egzaminacyjnych zatwierdzonych przez ministra właściwego do spraw transportu, z zastosowaniem algorytmu losowania umożliwiającego przypisanie wag dla poszczególnych pytań, w wersjach językowych : o polskiej, o niemieckiej, o angielskiej, o języka migowego - dotyczy kat.B 2) Możliwość sporządzenia wydruku listy osób zakwalifikowanych na egzamin; 3) Możliwość bieżącego nadzoru nad postępem przebiegu egzaminu z poziomu aplikacji dedykowanej egzaminatorowi prowadzącemu egzamin teoretyczny; 4) Realizacja egzaminu teoretycznego na stanowisku egzaminacyjnym w oparciu o następujące kryteria: o możliwość udzielenia odpowiedzi na pytanie egzaminacyjne zgodnie z odpowiednimi przepisami; o pytania ilustrowane graficznie; o limitowany czas egzaminu; o prezentacja wyniku egzaminu; o możliwość obejrzenia na wniosek osoby egzaminowanej w przypadku wyniku negatywnego, prezentacji błędnie udzielonych odpowiedzi; 5) Na stanowisku egzaminatora możliwość podjęcia indywidualnych decyzji, co do egzaminu (np. osoba nieobecna, egzamin przerwany z wynikiem negatywnym) z przypisaniem uwagi, co do podjętej decyzji (katalog powodów przerwania/odmowy); 6) Na stanowisku egzaminatora możliwość wygenerowania wydruku przebiegu egzaminu i udzielonych odpowiedzi; 7) Na stanowisku egzaminatora możliwość weryfikacji odpowiedzi na pytania; 8) Rejestracja w systemie decyzji o wyniku egzaminu po jego podpisaniu (PKI) przez egzaminatora oraz aktualizacja o ten wynik elektronicznego profilu kandydata (PKK). 2. Losowanie i rozliczanie egzaminu praktycznego a. Losowy przydział osoby egzaminowanej do egzaminatora wg algorytmu uwzględniającego: o wykluczenie dla egzaminatora osób zakwalifikowanych powiązanych z egzaminatorem na podstawie numeru ośrodka szkolenia, numeru Instruktora, numeru wykładowcy lub konkretnej osoby; o dostępność pojazdu egzaminacyjnego lub zestawu pojazdów Zamawiającego odpowiedniej kategorii; o dostępność pojazdu egzaminacyjnego ośrodka szkolenia kierowców odpowiedniej kategorii identyfikowanego przez numer rejestracyjny pojazdu; o dostępność placu manewrowego poprzez skojarzenie grup egzaminacyjnych, pojazdów egzaminacyjnych, grup egzaminatorów z takim samym łącznikiem grupującym; o czas pracy oraz tryb pracy określony w prowadzonym harmonogramie. b. Możliwość sporządzenia wydruku listy osób zakwalifikowanych na egzamin; c. Możliwość wprowadzenia wyniku przeprowadzonego egzaminu praktycznego przez egzaminatora w systemie z możliwością wybrania przyczyny przerwania egzaminu, odmowy jego przeprowadzenia oraz innego powodu uzyskania oceny negatywnej lub X (wytwarzane dokumenty będą w postaci elektronicznej z możliwością składania wymaganych podpisów akceptacyjnych przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego) oraz aktualizacja o ten wynik elektronicznego profilu kandydata (PKK); d. Ewidencja przeprowadzonych przez egzaminatora egzaminów teoretycznych oraz praktycznych z możliwością korekty wyniku; e. Możliwość zawieszenia/odwieszenia wylosowanego kandydata, który nie stawił się na egzamin. Rozliczenie egzaminu dla takiego kandydata musi odbyć się w tym samym dniu. Zawieszenie wylosowanego kandydata powinno umożliwić wylosowanie kolejnego kandydata; f. Możliwość wyboru/zmiany pojazdu egzaminacyjnego przez egzaminatora, na którym zostanie/został przeprowadzony egzamin; g. Rejestracja w systemie decyzji o wyniku egzaminu po jego podpisaniu (PKI) przez egzaminatora oraz aktualizacja o ten wynik elektronicznego profilu kandydata (PKK). 3. Realizacja zapisów kandydatów na egzaminy a. Umożliwienie zapisania się na egzamin w WORD; b. Rejestracja danych z orzeczenia lekarskiego lub psychologicznego oraz zaświadczenia o szkoleniu; c. Rejestracja kandydata po złożeniu wniosku w zależności od specyfiki wnioskowanej sprawy, rodzaju egzaminu, zaświadczenia, skierowania itp; d. Rejestracja kandydata poprzez pobranie informacji z elektronicznego profilu kandydata (PKK) po podaniu jego identyfikatora oraz numeru PESEL; e. Zapis kandydata na egzamin teoretyczny i/lub praktyczny dla wybranej kategorii prawa jazdy (rezygnacja z wyznaczonego terminu) z uwzględnieniem salda księgowego kandydata, z wydrukiem zaświadczenia; f. Możliwość jednoczesnego zapisywania się na egzaminy w zakresie więcej niż jednej kategorii prawa jazdy; g. Zapis kandydata na egzamin z rezerwacji złożonej w zintegrowanej internetowej platformie usług i płatności; h. Możliwość zarejestrowania operacji finansowych w formie gotówka wraz z wydrukiem dowodu KP, przelew, Karta, Terminal przy czym forma terminal powinna być skojarzona z urządzeniami służącym do wykonania płatności kartami płatniczymi związanym z jednym lub kilkoma stanowiskami; i. Możliwość wygenerowania raportu z opłat zarejestrowanych przez użytkownika; j. Możliwość wykonania wysyłki dokumentów kandydata do Starosty (wraz z informowaniem użytkownika o osobach z niezerowym saldem) oraz do innego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego (w tym możliwość dokonania wysyłki indywidualnej); k. Rejestracja i prezentacja zdarzeń związanych z aktywnością wywołaną przez operatorów (np. zapis na egzamin) lub obsługą rezerwacji złożonych w zintegrowanej internetowej platformie usług i płatności (np. zlecenie rezerwacji online). 4. Planowanie i zarządzanie egzaminami i infrastrukturą a. Tworzenie harmonogramu egzaminów teoretycznych oraz praktycznych, planowanie egzaminów, harmonogram pracy egzaminatorów (wytwarzane dokumenty będą w postaci elektronicznej z możliwością składania wymaganych podpisów akceptacyjnych przy użyciu bezpiecznego podpisu elektronicznego); b. Zarządzanie: o salą egzaminacyjną, o stanowiskami egzaminacyjnymi, o pojazdami egzaminacyjnymi wraz z możliwością zmiany stanu dostępności pojazdu; c. Określenie, które kategorie egzaminów traktowane są jako podlegające losowaniu (tj. jeden kandydat na losowanie), a które jako nie podlegające losowaniu (tj. takie, w których następuje przypisanie egzaminatora do całej grupy egzaminacyjnej w procesie planowania); d. Możliwość tworzenia, modyfikowania Ramówki egzaminów; e. Zarządzanie grafikiem pracy egzaminatorów; f. Zarządzanie pracą egzaminatorów (wprowadzanie przerw, zawieszanie pracy); g. Zatwierdzanie przez dyrektora WORD lub osobę upoważnioną Planu egzaminów tj. egzaminów przeprowadzonych w danym dniu; h. Archiwizacja protokołów w wersji elektronicznej z możliwością wydruku w określonym przedziale czasowym; i. Zarządzanie użytkownikami systemu, takimi jak egzaminatorzy, koordynatorzy, operatorzy itd. oraz ich uprawnieniami; j. Odnotowywanie wstrzymania przeprowadzania egzaminów praktycznych w zakresie wybranej kategorii prawa jazdy - w określonym zakresie dat lub do odwołania; k. Raporty związane z analizą czasu pracy egzaminatorów; l. Możliwość śledzenia bieżącej realizacji planu egzaminów (informacja o ilości egzaminów przydzielonych , rozpoczętych, zakończonych, oczekujących); ł. Umożliwienie w lokalizacji głównej wygenerowania (poprzez działanie uprawnionego operatora lub automatycznie po rozliczeniu ostatniego egzaminu w danym dniu), podglądu oraz wydruku protokołu egzaminacyjnego dla każdego oddziału oddzielnie; m. Umożliwienie w lokalizacji WORD wygenerowania, podglądu oraz wydruku planu egzaminów; n. Rejestrację zgłoszeń dokonanych przez egzaminatorów na podstawie art. 63 ust. 6 ustawy o kierujących pojazdami (Dz.U. 2017r, poz. 978); o. możliwość zastosowania zakazu przeprowadzania egzaminu państwowego dla osób, o których mowa w art. 57 ustawy o kierujących pojazdami (Dz.U. 2017, poz. 978). 5. Raportowanie, statystyki, analizy a. Umożliwienie generowania raportów poprzez określenie przez użytkownika wybranych warunków i kryteriów; b. Umożliwienie stworzenia co najmniej zestawień: oStatystyki zdawalności w WORD (w kontekście ośrodków szkolenia kierowców, w kontekście instruktorów nauki jazdy, w kontekście egzaminatorów), o Statystyki przeprowadzanych egzaminów, o Statystyki w kontekście egzaminowanych osób, o Raporty ilościowe oraz procentowe przeprowadzonych egzaminów, o Wykazy planowanych egzaminów, o Raporty finansowe. c. Umożliwienie generowania informacji statystycznych, o których mowa w § 37 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016r. (Dz.U. 2016r. poz. 232 z 25.02.2016r.); d. Możliwość drukowania oraz eksportowania wygenerowanego raportu w formatach: Microsoft Excel, Acrobat Reader, CSV. 6. Aplikacja dla Kierownictwa WORD a. Umożliwienie unieważniania egzaminów; b. Możliwość analizowania zdarzeń wynikających z aktywności użytkowników w systemie teleinformatycznym (np. wprowadzenie wyniku egzaminu, zapis na egzamin, zmiana danych osobowych z podaniem zakresu zmiany itp.); c. Umożliwienie podpisywania dokumentów podpisem cyfrowym (plan egzaminów oraz protokół); d. Umożliwienie wyszukania oraz podglądu protokołu egzaminacyjnego oraz planu dnia za dowolny dzień; e. Wyświetlanie informacji o Użytkownikach, którzy podpisali lub zatwierdzili protokół egzaminacyjny oraz plan dnia; f. Umożliwienie podpisania, podglądu oraz wydruku protokołu egzaminacyjnego; g. Umożliwienie podpisania, podglądu oraz wydruku planu dnia. 7. Zarządzanie finansową obsługą systemu a. Umożliwienie generowania raportów oraz zestawień finansowych z działalności WORD; b. Umożliwienie w siedzibie WORD weryfikacji wpłat rejestrowanych przez operatorów w aplikacji BOI; c. Umożliwienie wyszukania operacji finansowych związanych z konkretnym kandydatem; d. Podsumowanie wpłat zarejestrowanych przez operatora dla dnia lub miesiąca; e. Umożliwianie w siedzibie WORD rozliczania (potwierdzania) operacji zarejestrowanych, jako dokonane przelewem z operacjami wprowadzonymi manualnie lub poprzez import do systemu z wyciągu bankowego Zamawiającego; f. Umożliwienie rozliczania raportów z płatności otrzymywanych z Internetowego portalu rezerwacji egzaminów i dokonywania płatności. 8. Zintegrowana internetowa platforma usług i płatności a. Umożliwienie dokonywania przez klientów Zamawiającego rezerwacji on-line terminów egzaminów państwowych na prawo jazdy wraz z umożliwieniem dokonywania płatności za ww. egzaminy; b. Umożliwienie dokonywania płatności za pomocą terminali płatniczych w lokalizacji WORD; c. Umożliwienie kontroli rozliczeń płatności za egzaminy rezerwowane on-line oraz płatności dokonywanych przy użyciu terminali płatniczych poprzez udostępnienie w formie elektronicznej odpowiednich raportów z zapisów i dokonanych opłat. W ramach umowy, Wykonawca zapewnienia i udostępnienia Zamawiającemu i jego klientom, kompletną funkcjonalność zintegrowanej internetowej platformy usług i płatności oraz niezbędne do korzystania z niej oprogramowanie i sprzęt; 9. Obsługa reklamacji na przebieg egzaminów a. Umożliwienie dodawania i edycji spraw związanych z przebiegiem egzaminów obejmujących informacje: o typ sprawy (np. Reklamacja pisemna, Wniosek przed reklamacyjny, Kontrola egzaminatora), o data i godzina egzaminu, o kategoria egzaminu, o wynik egzaminu, o numer rejestracyjny pojazdu na którym się odbył egzamin, o przyczyna przerwania/odmowy przeprowadzenia egzaminu, o dostępność nagrania z przebiegu egzaminu, o planowany termin spotkania z wnioskującym. b. Umożliwienie nadawania sprawom statusów (np. zarejestrowana, w trakcie czynności wyjaśniające, zakończona-unieważniony wynik); c. Logowanie i prezentowanie zdarzeń związanych ze zmianą statusu czy edycji sprawy. 10. Prezentator Umożliwienie prezentowania na ekranie zewnętrznym informacji o osobach wylosowanych do odbycia egzaminu (np. godzina wylosowania, identyfikator osoby, zakres egzaminu, kategoria). 1.2.2. Wdrożenie systemu teleinformatycznego powinno odbyć się w sposób zapewniający ciągłość procesów egzaminowania (długość przerwy nie dłużej niż 2 dni robocze) i obejmować co najmniej następujące elementy: 1) Dostosowanie konfiguracji istniejącej infrastruktury technicznej i urządzeń znajdujących się w dyspozycji Zamawiającego wraz z instalacją i konfiguracją oprogramowania; 2) Zapewnienie niezbędnych urządzeń i skonfigurowanie usługi sieciowej dostępu do systemu teleinformatycznego określonego w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2017r., poz. 978) dalej zwanego SI KIEROWCA oraz do integracji systemu teleinformatycznego z SI KIEROWCA; 3) Umożliwienie pełnej elektronicznej obsługi PKK w siedzibie Zamawiającego, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji w funkcjonalnościach określonych w punkcie 1.2.1 ust. 1, ust. 2 oraz ust. 3 SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez cały okres obowiązywania umowy; 4) Przeprowadzenie migracji danych z obecnie eksploatowanego przez Zamawiającego systemu (Zamawiający nie posiada wiedzy opisującej strukturę bazy danych oraz relacji między zbiorami bazy danych. Wiedza opisująca bazę danych jest własnością dotychczasowego dostawcy systemu teleinformatycznego tj. Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.) Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić migrację korzystając z własnej wiedzy lub we własnym zakresie uzgodnić z obecnym Dostawcą systemu dla WORD warunki i tryb wykonania migracji danych z obecnie wykorzystywanego przez WORD systemu. Wszystkie koszty związane z migracją bazy danych muszą być uwzględnione w ramach wynagrodzenia wskazanego w§ 8 Umowy. Migracja wszystkich i kompletnych danych musi być zrealizowana w terminie nie przekraczającym realizacji prac wdrożeniowych. Nieprzeprowadzenie migracji w w/w terminie będzie traktowane jako nie wykonanie umowy; 5) Zapewnienie bezpieczeństwa elektronicznego przesyłania danych z zastosowaniem infrastruktury klucza publicznego PKI (czytniki, karty i certyfikaty) oraz należytego zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem osób nieuprawnionych, na zasadach uzgodnionych przez Strony w Umowie. 1.2.3. Usługi dostarczone wraz z systemem teleinformatycznym dla WORD powinny obejmować w okresie trwania umowy, co najmniej poniżej opisane elementy: 1) Świadczenie usługi gwarancyjnej oraz rozwój i utrzymanie systemu teleinformatycznego w stanie pełnej funkcjonalności, poprzez usuwanie błędów, ujawniających się podczas pracy w systemie teleinformatycznym oraz bieżące jego aktualizowanie i dostosowywanie do zmian przepisów powszechnie obowiązujących na terenie Polski oraz wynikających w zakresie, w jakim mają wpływ na prawidłowe tj. skuteczne i celowe działanie systemu teleinformatycznego, w uzgodnieniu z Zespołem Przedstawicieli Stron; 2) Organizowanie spotkań Zespołu Przedstawicieli Stron, powołanego w celu przedstawiania i zatwierdzania wspólnie z Wykonawcą bieżących aktualizacji systemu teleinformatycznego, składającego się z przedstawicieli Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego zatwierdzonych pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich podmiotów korzystających z systemu teleinformatycznego w okresach umożliwiających bieżącą aktualizację systemu teleinformatycznego; 3) Wsparcie techniczne polegające na utrzymaniu telefonicznej pomocy technicznej (helpdesk) świadczonej w dni robocze od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w godzinach roboczych od 7.00 do 22.00, w soboty od 7.00 do 15.00. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić rejestr wszelkich zgłoszeń serwisowych dokonywanych przez Zamawiającego w toku realizacji niniejszej Umowy. Rejestr ten powinien być dostępny w dedykowanym do tego celu portalu intranetowym zawierającym dodatkowo aktualne wersje instalacyjne oprogramowania, instrukcje obsługi, procedury, forum oraz serwis prawny zawierający co najmniej treść aktów prawnych określonych w Rozdziale III punkt 1.2 ust. 1) i 2) SIWZ . Wszystkie aktualizacje oprogramowania systemu teleinformatycznego muszą być dostarczane zdalnie w sposób wymuszający ich zainstalowanie przy pierwszym uruchomieniu w danym dniu aplikacji. Czas reakcji na zgłoszenia serwisowe w zależności od ich statusu powinien być następujący: a) status TOP (krytyczny) - błędne działanie systemu teleinformatycznego poprzez brak możliwości uruchomienia aplikacji oraz przejścia podstawowych ścieżek w aplikacjach związanych z procesem losowania egzaminów praktycznych oraz przeprowadzaniem państwowego egzaminu teoretycznego lub zgłoszenie braku działania telefonicznej pomocy technicznej helpdesk, podjęcie działań 2 godziny z czasem naprawy liczonym z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy 24 godziny; b) status HIGH (pilny) - błędne działanie systemu teleinformatycznego poprzez brak możliwości uruchomienia aplikacji oraz przejścia podstawowych ścieżek w aplikacjach związanych z zarządzaniem infrastrukturą oraz zapisów na egzaminy państwowe lub brak możliwości wykonania poprawnych wydruków, wymaganych prawnie, podjęcie działań 4 godziny z czasem naprawy liczonym z pominięciem dni ustawowo wolnych od pracy do końca następnego dnia roboczego, po dniu roboczym którym nastąpiło zgłoszenie; c) status MEDIUM (standardowy) - błędne działanie systemu teleinformatycznego niesklasyfikowane jako TOP lub HIGH, w wyniku którego występuje brak możliwości obsługi interesanta lub sprawy w zakresie dostępnych funkcji oprogramowania, podjęcie działań do końca następnego dnia roboczego z czasem naprawy 72 godziny w dni robocze; d) status LOW (niski) - zgłoszenie zdarzeń niemających bezpośredniego wpływu na bieżącą pracę Lokalizacji WORD tj. np. prośba o informację lub prośba o zmianę, podjęcie działań w ciągu 72 godzin w dni robocze z czasem realizacji 120 godzin w dni robocze; e) status NONE - wszystkie zgłoszenia niepodlegające statusom TOP, HIGH, MEDIUM, LOW, podjęcie działań w ciągu 72 godzin w dni robocze bez określenia czasu realizacji. Jeżeli podczas zgłoszeń serwisowych zostanie stwierdzony błąd w systemie teleinformatycznym (błędna implementacja funkcji w systemie niemożliwa do usunięcia w czasie określonym dla statusu opisanego powyżej) czas wdrożenia poprawki usuwającej ten błąd będzie nie dłuższy niż: o dla błędów blokujących możliwość prowadzenia egzaminu teoretycznego, blokujących możliwość obsługi procesu egzaminu praktycznego, blokujących możliwość zapisania na egzamin, blokujących możliwość zatwierdzenia planu egzaminów i podpisania protokołu - czas wdrożenia poprawki do 600 godzin pod warunkiem zastosowanie rozwiązania zastępczego umożliwiającego obsługę interesanta; o dla pozostałych błędów - czas wdrożenia poprawki do 1000 godzin. 4)Przeprowadzenie, w siedzibie Zamawiającego w uzgodnionym przez Strony terminie przed wdrożeniem systemu teleinformatycznego oraz każdorazowo po wprowadzeniu istotnych zmian w funkcjonowaniu STW, szkolenia pracowników Zamawiającego z systemu teleinformatycznego w zakresie niezbędnym do prawidłowego korzystania z niego; 5)Zapewnienie Usługi Sieciowej dostępu do systemu teleinformatycznego określonego w art. 16a ustawy o kierujących pojazdami oraz do integracji systemu teleinformatycznego z SI Kierowca wraz z umożliwieniem pełnej elektronicznej obsługi PKK w siedzibie Zamawiającego, w zakresie pobierania PKK i jego aktualizacji (Zamawiający nie posiada wiedzy opisującej sposób integracji STW z systemem teleinformatycznym określonym w art. 16a ustawy o kierujących pojazdami. Wiedza ta jest własnością dotychczasowego dostawcy systemu teleinformatycznego tj. Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.). Usługa Sieciowa winna umożliwić Zamawiającemu realizację innych wymagań w tym: a. korzystanie z usługi udostępniania plików; b. korzystanie z usługi pulpitu zdalnego pomiędzy stacjami roboczymi; c. pobieranie oprogramowania antywirusowego; d. automatyczną aktualizację systemów operacyjnych. 6)Zapewnianie możliwości korzystania przez Zamawiającego z Bazy Pytań w systemie teleinformatycznym, w zakresie dotyczącym przeprowadzania części teoretycznej egzaminu państwowego, odpowiednio do obowiązujących przepisów prawa w sposób gwarantujący automatyczne wykluczenie z egzaminów wycofanych pytań oraz automatyczne dodanie do egzaminów nowo zatwierdzonych pytań; 7)Utrzymanie zintegrowanej internetowej platformy usług i płatności; 8)Dostarczanie urządzeń służących do realizacji bezpiecznego podpisu elektronicznego o (czytniki i karty z certyfikatami) w ilościach zapewniających realizację zadań Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 72263000-6, 72265000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
595680.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
732686.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup sprzętu multimedialnego i komputerowego.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji ciepła technologicznego i wody lodowej
- Dostawa czterech agregatów prądotwórczych trójfazowych
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa kryształów konwertera zintegrowanego w światłowodzie.
- Dostawa: Część 1 - diod laserowych DBR ze zintegrowanym światłowodem izolatorem optycznym. Część 2 - koncentrycznej diody laserowej z pigtailem i zintegrowanym światłowodem.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





