To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-06
Ogłoszenie nr 500157212-N-2018 z dnia 06-07-2018 r.
Gmina Trzebinia: "Dokończenie opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Śródmieście-Południe w Trzebini (od analiza i propozycji rozpatrzenia opinii i uzgodnień projektu planu do przyjęcia przez Radę Miasta i Wojewodę), wraz ze sporządzeniem innych opracowań lub ich zmian, potrzebnych do uchwalenia dokumentu".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566226-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Trzebinia, Krajowy numer identyfikacyjny 52723300000,
ul. ul. Marszałka Piłsudskiego
14,
32540
Trzebinia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 121 227, e-mail
urzad@um.trzebinia.pl, faks
326 121 147.
Adres strony internetowej (url): www.trzebinia.pl / BIP
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dokończenie opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Śródmieście-Południe w Trzebini (od analiza i propozycji rozpatrzenia opinii i uzgodnień projektu planu do przyjęcia przez Radę Miasta i Wojewodę), wraz ze sporządzeniem innych opracowań lub ich zmian, potrzebnych do uchwalenia dokumentu".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GAU.6721.5.56.2015.ŻR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Dokończenie opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Śródmieście-Południe w Trzebini (od analiza i propozycji rozpatrzenia opinii i uzgodnień projektu planu do przyjęcia przez Radę Miasta i Wojewodę), wraz ze sporządzeniem innych opracowań lub ich zmian, potrzebnych do uchwalenia dokumentu". Opracowanie, którego dokończenie jest przedmiotem zamówienia, jest dziełem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Autorami tego opracowania są osoby wymienione w załączniku nr 0 do niniejszej specyfikacji. Projekt, który posiada Zamawiający, wykonany został do etapu wysłania projektu do uzgodnień i opiniowania przez Biuro Rozwoju Krakowa S. A. Opracowanie na obecnym etapie składa się z: 1. Projektu planu (część tekstowa i graficzna), 2. Prognozy oddziaływania na środowisko (część tekstowa i graficzna), 3. Opracowania ekofizjograficzne (część tekstowa i graficzna), 4. Inwentaryzacja urbanistyczna (część tekstowa i graficzna), 5. Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Projekt, którego dokończenie jest przedmiotem zamówienia, jest dostępny do wglądu w siedzibie zamawiającego, w budynku urzędu przy ul.Narutowicza 10, pokój nr 11, II piętro w godzinach pracy urzędu. W dniu 15 marca br. upłynął termin opiniowania i uzgodnień projektu planu. Zadaniem wykonawcy będzie dokończenie projektu, które obejmować będzie całość działań projektowych, organizacyjnych, technicznych, które potrzebne są do dokończenia opracowania, tzn. uchwalenia przez Radę Miasta i przyjęcia przez Wojewodę. W zakresie opracowania mieszczą się działania wynikające z procedury sporządzania dokumentu zgodnej z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i z przepisami odrębnymi, jak również zmiany, których wprowadzenie wynikać będzie ze stanowiska Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt prac i prowadzonych procedur, w tym za przebieg oraz terminowe wykonywanie zamówienia przez okres realizacji umowy. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania przez Wykonawcę i przekazania Zamawiającemu. Zamawiający ustala, że w zakres zamówienia wchodzi również ponowienie wyłożenia projektu do publicznego wglądu w zakresie zmian (tzw. drugie wyłożenie) i przygotowanie wszystkich materiałów i opracowań z tym związanych. Opracowanie obejmuje następujące elementy: I. PROJEKT MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU ŚRÓDMIEŚCIE - POŁUDNIE W TRZEBINI ZE ZMIANAMI II. PROGNOZA ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO DO PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA OBSZARU ŚRÓDMIEŚCIE - POŁUDNIE W TRZEBINI ZE ZMIANAMI III. PROGNOZA SKUTKÓW FINANSOWYCH UCHWALENIA PLANU ZE ZMIANAMI IV. ANALIZY W TYM: A) ANALIZA OPINII I UZGODNIEŃ UZYSKANYCH DO PROJEKTU PLANU W CZASIE UZGODNIEŃ I OPINIOWANIA DOKUMENTU I ICH WPŁYWU NA ZMIANĘ LUB KOREKTĘ DOKUMENTU B) UWAG ZGŁOSZONYCH DO PROJEKTU PLANU (W TYM NA WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU) I ICH WPŁYWU NA ZMIANĘ LUB KOREKTĘ DOKUMENTU IV. DOKUMENTACJA FORMALNO -PRAWNA CAŁOŚCI PROCEDURY Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie czynności wymienionych niżej. Prace, materiały i usługi niezbędne do wykonania przedmiotu zmówienia Zamówienie obejmuje sporządzenie opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Śródmieście-Południe w Trzebini, na bazie projektu wykonanego przez BRK S. A. w Krakowie, który Wykonanie przedmiotu opracowania obejmuje poniższe czynności: 1) analiza i przygotowanie propozycji rozpatrzenia opinii i uzgodnień zebranych do projektu planu od organów i instytucji oraz innych jednostek, 2) przygotowanie projektu rozstrzygnięcia burmistrza o sposobie uwzględnienia uzgodnień oraz o sposobie rozpatrzenia opinii, wraz z uzasadnieniem, sporządzenie zestawień tabelarycznych, 3) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym propozycji wprowadzenia zmian do projektu planu wynikających z uwzględnionych opinii i uzgodnień właściwych organów i instytucji (w tym w przypadku powtórzenia uzgodnień i opinii do projektu), 4) wprowadzenie zmian do projektu oraz w opracowaniach towarzyszących, wynikających z uzgodnień i opiniowania oraz innych zmian wskazanych przez Zamawiającego, 5) sporządzenie opinii o spójności przyjętych w projekcie planu rozwiązań z ustaleniami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy na każdym etapie wprowadzenia zmian, w zależności od potrzeb, 6) prowadzenie bieżących konsultacji w zakresie zmian w rozwiązaniach projektowych z Zamawiającym w trakcie wykonania opracowania, 7) udział we wszystkich spotkaniach konsultacyjnych (II etap konsultacji), w celu zapoznania interesariuszy z przyjętymi rozwiązaniami planistycznymi i prezentacja rozwiązań planistycznych w projekcie planu wraz z ich uzasadnieniem, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym (trzy spotkania konsultacyjne), 8) udział w wyłożeniach projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, w ustalonych z Zamawiającym godzinach i udzielanie informacji zainteresowanym na temat przyjętych rozwiązań w projekcie planu, 9) udział w dyskusjach publicznych i prezentacja rozwiązań planistycznych w projekcie planu wraz z ich uzasadnieniem, udzielanie odpowiedzi zainteresowanym (zamówienie obejmuje dwa wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu), 10) analiza uwag uzyskanych w ramach spotkań konsultacyjnych II etapu zawartych w sprawozdaniu sporządzonym przez Zamawiającego, uwzględnienie przy opracowaniu projektu planu uwag rozpatrzonych przez Burmistrza, 11) analiza i przygotowanie propozycji rozpatrzenia uwag, wraz z uzasadnieniem, sporządzenie zestawień tabelarycznych oraz części graficznej obrazującej rozmieszczenie terenów, których dotyczą uwagi, 12) przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym propozycji wprowadzenia zmian do projektu planu wynikających z uwzględnienia uwag, 13) wprowadzenie zmian w materiałach w związku z rozpatrzeniem uwag przez Burmistrza, 14) wykonanie powyższych czynności dla dwóch wyłożeń projektu do publicznego wglądu, jeśli ich konieczność wyniknie z prowadzonej procedury planistycznej, przy czym drugie wyłożenie dotyczyć będzie wprowadzonych zmian, które w projekcie powinny zostać oznaczone, 15) przygotowanie projektu rozstrzygnięć dla Rady Miasta o sposobie rozpatrzenia uwag nieuwzględnionych przez Burmistrza, wraz z uzasadnieniem, sporządzenie zestawień tabelarycznych oraz w zależności od potrzeb części graficznej, 16) sporządzenie podsumowania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 03 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2017r. poz. 1405 z późn. zm.) z uzasadnieniem wynikającym z wymogu art. 42 pkt. 2 w/w ustawy, 17) prezentacja dokumentu oraz stanu zaawansowania prac projektowych na spotkaniach z radnymi, władzami miasta, w tym przed przyjęciem projektu przez radę miasta. Wszelkie prace projektowe lub czynności nieopisane powyżej, a wynikające z procedur wykonania opracowania Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Dla przedmiotowego projektu przy pierwszym wyłożeniu do publicznego wglądu przeprowadzone zostaną konsultacje projektu planu (w ramach grantu, dotyczy pkt. 7 i 11) które obejmą: ? dwa spotkania konsultacyjne, ? jedno spotkanie konsultacyjne będące jednocześnie dyskusją publiczną w rozumieniu art.17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. W ramach konsultacji będą przyjmowane wyłącznie uwagi o których mowa w art.17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Sposób opracowania projektu planu winien umożliwiać pozyskanie danych statystycznych zgodnie z wymogami GUS w tym w zakresie, przeznaczenia terenów pod określone funkcje i wielkości ich powierzchni. 2) Sposób opracowania projektu planu winien umożliwiać wydawanie wypisów i wyrysów dla poszczególnych nieruchomości oraz udostępnianie dokumentu planistycznego jak i metadanych zgodnie z wytycznymi i normami INSPIRE. 3) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za ostateczne pozytywne uzgodnienie projektu planu przez właściwe organy i instytucje w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia. 4) W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, jeżeli zmiana na wymuszać będzie dokonanie zmian w opracowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących na dzień zakończenia wykonania zamówienia. 5) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 6) W terminach realizacji etapów opracowania należy uwzględnić okres 2 tygodni od dnia przekazania kompletnej części opracowania Zamawiającemu, na dokonanie jego sprawdzenia i przyjęcia protokołem zdawczo - odbiorczym. 7) Przygotowanie niezbędnej ilości kompletów materiałów na spotkania, i sesję uchwalającą, przygotowanie elektronicznej prezentacji projektu w zależności od etapu procedury. 8) Sporządzenie dokumentacji formalno - prawnej planu i innych wykazów wynikających z obowiązujących przepisów oraz wykazu dokumentów. 9) Etapowe przekazywanie, zgodne z przyjętym harmonogramem realizacji, 10) Dla przyjętego przez Radę Miasta dokumentu sporządzenie przedmiotu zamówienia (wszystkich części graficznych składających się na jego zawartość) w formacie programu EWMapa z zastosowaniem uzgodnionego z zamawiającym podziału na warstwy oraz utworzenie topologicznych i zobiektowanych warstw linii rozgraniczających tereny o różnych kierunkach zagospodarowania oraz innych linii, uzgodnionych z zamawiającym, w celu wprowadzenia dokumentu do geoportalu gminnego. 11) Utworzeniem metadanych do planu. Osobom zatrudnionym przez Biuro Rozwoju Krakowa S. A. w Krakowie, które wykonywały projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Śródmieście - Południe w Trzebini, będący w posiadaniu Zamawiającego, przysługują prawa autorskie, osobiste. Wykonawca winien przedłożyć w formularzu oferty oświadczenie, że dysponuje zgodami wszystkich osób, które zatrudnione przez BRK S.A. wykonywały dzieło będące projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Śródmieście - Południe w Trzebini, na wprowadzenie w nim zmian. Wykaz tych osób zawarty jest w załączniku nr 0 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Beata Cichy Pracownia Urbanistyczna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łuków w obszarze obrębu Jeziory
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sławatycze
- Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz projektów decyzji zmieniających ww. decyzje, na terenie Gminy Śniadowo
- "Opracowanie trzech planów zagospodarowania przestrzennego w Gminie Maszewo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





