eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-04

Ogłoszenie nr 500154437-N-2018 z dnia 04-07-2018 r.

Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie: Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576296-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 000298554, ul. dr. J. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48(012)6524347, e-mail mjozefiak@babinski.pl, faks +48(012)2621335.
Adres strony internetowej (url): www. babinski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-27/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych. 2) Usługa świadczona będzie w siedzibie Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29, dla 20 oddziałów szpitalnych zlokalizowanych w 15 budynkach (zgodnie z załącznikiem "A" do SIWZ stanowiącym mapę terenu z naniesioną lokalizacją budynków, w których są zlokalizowane oddziały szpitalne i wskazaniem kondygnacji na której w poszczególnych budynkach znajdują się kuchenki - załącznik "B" do SIWZ). 3) Wykonawca zapewni ciągłość i terminowość realizacji usługi przez cały okres trwania umowy. Żadne okoliczności nie mogą być przyczyną nagłego zaprzestania bądź ograniczenia świadczenia usługi. 4) Wykonawca w ramach usługi: a) zapewni odpowiedni środek transportu (lub środki transportu) do przewożenia: - termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz po posiłkach (pustych), - wody pitnej, - pojemników na odpady pokonsumpcyjne (pustych) oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi; b) zapewni obsługę dystrybucyjną w postaci osób skierowanych do świadczenia usługi, w tym: - osobę kierowcy lub kierowców, - osobę pomocnika lub pomocników (osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5); 5) Usługa realizowana będzie codziennie od 01.08.2018r. do 31.07.2021r., w ilości 10 godzin zegarowych dziennie, w godzinach od 5:30 do 15:30, według poniższego planu: a) dystrybucja posiłków na śniadanie: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej i załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pojemników na odpady pokonsumpcyjne - godz. 5:30 - 6:30, - wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pojemników na odpady pokonsumpcyjne - godz. 6:30 - 8:00, b) dystrybucja wody pitnej: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej i załadunek do środka transportu wody pitnej, a następnie jej wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych - godz. 8:00 - 9:30, c) dystrybucja posiłków na obiad: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami - godz. 9:30 - 10:45, - wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami - godz. 10:45 - 12:45, d) dystrybucja posiłków na kolację: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej, załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz ich wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych - godz. 14:00 - 15:00. e) odbiór brudnych termosów i pojemników transportowych po posiłkach oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi z poszczególnych kuchenek oddziałowych oraz przewiezienie ich i wniesienie do budynku kuchni szpitalnej - w godz. 12:45 - 14:00, 15:00 - 15:30 oraz w miarę zgłoszonych potrzeb w tym zakresie. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego, bieżącego ustalania kolejności dostarczania posiłków do poszczególnych kuchenek oddziałowych oraz do zmiany wskazanych w ust. 5 godzin świadczenia usługi i planu. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, nie wymagają zawarcia aneksu do umowy oraz będą następowały na podstawie pisemnej informacji Zamawiającego. 7) Wykonawca realizował będzie usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami, w tym: higienicznymi, sanitarnymi, BHP oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, gwarantując bezpieczeństwo dystrybucji posiłków. 8) Wykonawca realizował będzie usługę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ - wzorze umowy. 9) W celu właściwej realizacji usługi Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę środków transportu do świadczenia usługi. Powierzchnia załadunku środka transportu będzie wynosić minimum 7m², ale nie więcej niż 12m², gwarantując niezbyt duże piętrowanie termosów i pojemników transportowych oraz swobodny przejazd wewnętrznymi drogami kompleksu szpitalnego. W sytuacji zaproponowania przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia jednym środkiem transportu Zamawiający informuje, że ze względu na dużą ilość termosów i pojemników transportowych, dystrybucja posiłków w ramach pojedynczego śniadania, obiadu czy kolacji odbywać się będzie w dwóch turach. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jednym środkiem transportu sytuacja opisana w zdaniu pierwszym nie będzie miała miejsca. 10) Osoby skierowane do świadczenia usługi będą posiadać: ważne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych stwierdzające zdolność do podjęcia/wykonywania prac oraz ważny dokument potwierdzający wykonanie badań lekarskich na nosicielstwo drobnoustrojów chorobotwórczych z wynikiem ujemnym wraz z podaniem stacji sanitarno-epidemiologicznej, w której dokonano badania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 542025.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU MCTRANS MACIEJ CAROWICZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ARMI KRAJOWEJ 5
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: WIELICZKA
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 672834.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 672834.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 672834.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.