To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-04
Ogłoszenie nr 500154437-N-2018 z dnia 04-07-2018 r.
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie: Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576296-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 000298554,
ul. dr. J. Babińskiego
29,
30-393
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
+48(012)6524347, e-mail
mjozefiak@babinski.pl, faks
+48(012)2621335.
Adres strony internetowej (url): www. babinski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi dystrybucji posiłków na oddziały szpitalne
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-27/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dystrybucji posiłków z budynku kuchni szpitalnej do kuchenek mieszczących się w poszczególnych oddziałach szpitalnych. 2) Usługa świadczona będzie w siedzibie Szpitala Specjalistycznego im. dr. J. Babińskiego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29, dla 20 oddziałów szpitalnych zlokalizowanych w 15 budynkach (zgodnie z załącznikiem "A" do SIWZ stanowiącym mapę terenu z naniesioną lokalizacją budynków, w których są zlokalizowane oddziały szpitalne i wskazaniem kondygnacji na której w poszczególnych budynkach znajdują się kuchenki - załącznik "B" do SIWZ). 3) Wykonawca zapewni ciągłość i terminowość realizacji usługi przez cały okres trwania umowy. Żadne okoliczności nie mogą być przyczyną nagłego zaprzestania bądź ograniczenia świadczenia usługi. 4) Wykonawca w ramach usługi: a) zapewni odpowiedni środek transportu (lub środki transportu) do przewożenia: - termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz po posiłkach (pustych), - wody pitnej, - pojemników na odpady pokonsumpcyjne (pustych) oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi; b) zapewni obsługę dystrybucyjną w postaci osób skierowanych do świadczenia usługi, w tym: - osobę kierowcy lub kierowców, - osobę pomocnika lub pomocników (osób wykonujących czynności wskazane w ust. 5); 5) Usługa realizowana będzie codziennie od 01.08.2018r. do 31.07.2021r., w ilości 10 godzin zegarowych dziennie, w godzinach od 5:30 do 15:30, według poniższego planu: a) dystrybucja posiłków na śniadanie: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej i załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pojemników na odpady pokonsumpcyjne - godz. 5:30 - 6:30, - wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz pojemników na odpady pokonsumpcyjne - godz. 6:30 - 8:00, b) dystrybucja wody pitnej: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej i załadunek do środka transportu wody pitnej, a następnie jej wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych - godz. 8:00 - 9:30, c) dystrybucja posiłków na obiad: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej oraz załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami - godz. 9:30 - 10:45, - wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych termosów i pojemników transportowych z posiłkami - godz. 10:45 - 12:45, d) dystrybucja posiłków na kolację: - odbiór i wyniesienie z budynku kuchni szpitalnej, załadunek do środka transportu termosów i pojemników transportowych z posiłkami oraz ich wyładunek i wniesienie do poszczególnych kuchenek oddziałowych - godz. 14:00 - 15:00. e) odbiór brudnych termosów i pojemników transportowych po posiłkach oraz pojemników z odpadami pokonsumpcyjnymi z poszczególnych kuchenek oddziałowych oraz przewiezienie ich i wniesienie do budynku kuchni szpitalnej - w godz. 12:45 - 14:00, 15:00 - 15:30 oraz w miarę zgłoszonych potrzeb w tym zakresie. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego, bieżącego ustalania kolejności dostarczania posiłków do poszczególnych kuchenek oddziałowych oraz do zmiany wskazanych w ust. 5 godzin świadczenia usługi i planu. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, nie wymagają zawarcia aneksu do umowy oraz będą następowały na podstawie pisemnej informacji Zamawiającego. 7) Wykonawca realizował będzie usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami, w tym: higienicznymi, sanitarnymi, BHP oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, gwarantując bezpieczeństwo dystrybucji posiłków. 8) Wykonawca realizował będzie usługę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ - wzorze umowy. 9) W celu właściwej realizacji usługi Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę środków transportu do świadczenia usługi. Powierzchnia załadunku środka transportu będzie wynosić minimum 7m², ale nie więcej niż 12m², gwarantując niezbyt duże piętrowanie termosów i pojemników transportowych oraz swobodny przejazd wewnętrznymi drogami kompleksu szpitalnego. W sytuacji zaproponowania przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia jednym środkiem transportu Zamawiający informuje, że ze względu na dużą ilość termosów i pojemników transportowych, dystrybucja posiłków w ramach pojedynczego śniadania, obiadu czy kolacji odbywać się będzie w dwóch turach. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia więcej niż jednym środkiem transportu sytuacja opisana w zdaniu pierwszym nie będzie miała miejsca. 10) Osoby skierowane do świadczenia usługi będą posiadać: ważne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych stwierdzające zdolność do podjęcia/wykonywania prac oraz ważny dokument potwierdzający wykonanie badań lekarskich na nosicielstwo drobnoustrojów chorobotwórczych z wynikiem ujemnym wraz z podaniem stacji sanitarno-epidemiologicznej, w której dokonano badania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
542025.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU MCTRANS MACIEJ CAROWICZ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
672834.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa sygnalizacji świetlnej pulsacyjnej przez torowisko tramwajowe na skrzyżowaniu ul. Teligi i Ściegiennego
- Remont pokrycia dachu hali H-B6 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-301/25
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wirówki z dwoma kompatybilnymi rotorami dla potrzeb Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej na potrzeby termomodernizacji pawilonu U-3 przy ul. Akademickiej 5 w Krakowie - DE-dzp.272-303/25
- VII-XII 2025 DOSTAWA ŻYWNOŚCI
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją nawierzchni bezpiecznej w Parku Kościuszki, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH na potrzeby uczniów SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 12 przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Gliwicach, ul. Kopernika 63 ROK SZKOLNY 2025/2026"
- Kompleksowa usługa cateringowa w ramach spotkań ekspertów oraz w trakcie pokazów dla uczniów szkół ponadpodstawowych na terenie Uniwersytetu Śląskiego
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczestników Klubu Samopomocy w Tarnawce
- "Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do wybranych oddziałów Przedszkola przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ciasnej oraz uczniów SP w Ciasnej z filią w Molnej"
- Usługi cateringowe - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu "Senior+" w Rypinie w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r. w ramach projektu Kujawsko-Pomorska Sieć Dziennych Domów Pomocy
- Świadczenie usług cateringowych - poczęstunku dla dzieci ze świetlicy środowiskowej w Morawicy z 4 filiami na terenie Gminy Morawica
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.