To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-04
Ogłoszenie nr 500154366-N-2018 z dnia 04-07-2018 r.
Gmina Gromnik: "Udzielenie i obsługa kredytu bankowego, długoterminowego w kwocie 1 638 000,00
zł"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564227-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500121444-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gromnik, Krajowy numer identyfikacyjny 851660950,
ul. Witosa
2,
33-180
Gromnik, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146514202, e-mail
ug@gromnik.pl, faks
146514095.
Adres strony internetowej (url): www.gromnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Udzielenie i obsługa kredytu bankowego, długoterminowego w kwocie 1 638 000,00 zł"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IK.271.8.2018.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego, długoterminowego w kwocie 1 638 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset trzydzieści osiem tysięcy zł 00/100), na sfinansowanie następujących zadań inwestycyjnych: 1) "Budowa chodnika wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej w ciągu DW 977 w miejscowości Chojnik i Gromnik - etap I" ¬- 260 600,00 zł, 2) Wzrost atrakcyjności turystycznej i rekreacyjnej Subregionu tarnowskiego etap I - Budowa Rotundy - Centralnego punktu Informacyjnego "Źródlanego Szlaku" na terenie parku w centrum miejscowości Gromnik - 377 400,00 zł, 3) "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gromniku i Golance z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków do przepustowości 400 m3/d w Gromniku" - 1 000 000,00 zł. 2. Spłata kredytu w latach i kwotach: 1) 2019 - 163 800,00 zł, 2) 2020 - 163 800,00 zł, 3) 2021 - 163 800,00 zł, 4) 2022 - 163 800,00 zł, 5) 2023 - 163 800,00 zł, 6) 2024 - 163 800,00 zł, 7) 2025 - 163 800,00 zł, 8) 2026 - 163 800,00 zł, 9) 2027 - 163 800,00 zł, 10) 2028 - 163 800,00 zł. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu. Wykonawca załączy do oferty symulację spłat kredytu z podziałem na część odsetkową oraz kapitałową. Symulację należy przygotować przy założeniu, iż całkowita kwota kredytu zostanie wypłacona w dniu wskazanym w pkt. 5 niniejszego rozdziału SIWZ. 3. Spłata kredytu nastąpi w ratach miesięcznych malejących, płatnych na ostatni dzień roboczy każdego miesiąca, począwszy od 31.01.2019 r . -- z wyjątkiem ostatniej raty płatnej do 20.12.2028 r. 4. Odsetki od zaciągniętego kredytu naliczane będą od faktycznego zadłużenia oraz do faktycznego dnia wpływu raty na konto Wykonawcy w danym miesiącu i płacone będą w terminie do dnia 15 miesiąca następującego po upływie miesiąca za które zostały naliczone w oparciu o przesłaną przez bank notę odsetkową lub inny dokument potwierdzający kwotę naliczonych odsetek, 5. Zakładana data udostępnienia pełnej kwoty kredytu 25.06.2018r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji kwoty kredytu w transzach z zastrzeżeniem, że ostateczny termin jej wykorzystania upływa w dniu 20.12.2018 r. Uruchomienie kredytu na wniosek Zamawiającego w oparciu o pisemną dyspozycje Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega, sobie prawo do przesunięcia raty lub rat kredytowych na kolejne lata, w sytuacji gdy wymagać tego będzie konieczność spełnienia wymogów prawnych w zakresie dopuszczalnego limitu obsługi długu o jakim mowa w ustawie o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 2077). 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty części lub całości kredytu po uprzednim zawiadomieniu banku o zamiarze takiej spłaty w terminie 7 dni przed jej realizacją bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (prowizji, odsetek za okres za który zostanie dokonana przedterminowa spłata) oraz możliwość przesunięcia spłaty kredytu w ramach ustalonych rat kredytowania. 8. Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: % dla danego okresu zależny od wielkości wykorzystanego kredytu a ustalony w oparciu o stawkę WIBOR 3M dla depozytów międzybankowych, właściwy dla danego okresu rozliczeniowego i niezmiennej w całym okresie kredytowania marży Wykonawcy (Banku). Przy naliczaniu odsetek za dany miesiąc kalendarzowy będzie przyjmowana stawka WIBOR 3M, notowana w ostatnim dniu roboczym miesiąca, poprzedzającego ten miesiąc i mająca zastosowanie od 1 - go dnia kalendarzowego następnego miesiąca. 9. Zmiana wysokości oprocentowania odsetek w okresie kredytowania, dopuszczalna jest w przypadku jedynie zmiany stawki WIBOR 3M, stosownie do art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.). Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 10. Do obliczenia wysokości odsetek należy przyjąć WIBOR 3M z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Gromnik (tj. z dnia 25.05.2018 r.). 11. Brak prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanego kredytu. 12. Brak prowizji rekompensacyjnej od kwoty kredytu spłaconej przed terminem. 13. Wszelkie dodatkowe koszty związane z udzieleniem kredytu Zamawiającemu obciążają Wykonawcę. 14. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. 15. Informacje dodatkowe: 1) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do SIWZ dołącza się następujące dokumenty: a) sprawozdanie o nadwyżce/deficycie gminy za 2017 r., oraz za I kwartał 2018r., b) sprawozdanie o dochodach Rb-27S za 2017 r., oraz za I kwartał 2018r c) sprawozdanie o wydatkach Rb-28S za 2017 r., oraz za I kwartał 2018r d) sprawozdanie o należnościach Rb-N za 2017 r., oraz za I kwartał 2018r e) sprawozdanie kwartalne Rb-Z o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za 2017 r., oraz za I kwartał 2018r f) inne dokumenty finansowe Zamawiającego tj.: ? Uchwała Budżetowa na rok 2018 Gminy Gromnik Nr XXXII/312/2017 Rady Gminy Gromnik z dnia 28 grudnia 2017 ze zm; dostępne na stronie: https://bip.malopolska.pl/uggromnik,m,303706,2018.html ? Uchwała Nr XXXII/313/2017 Rady Gminy Gromnik z dnia 28 grudnia 2017 w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gromnik na 2018 - 2020, ze zm. dostępna na stronie: https://bip.malopolska.pl/uggromnik,a,1421720,uchwala-nr-xxxii3132017-rady-gminy-gromnik-z-dnia- 28-grudnia-2017-ro-w-sprawie-wieloletniej-prognozy.html oraz https://bip.malopolska.pl/uggromnik,m,303706,2018.html ? Uchwała Nr S.O.VIII-426-2/21/18 Składu Orzekającego Kolegium RIO w Krakowie z dnia 2 lutego 2018 r. w sprawie: opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Gromnik, ? Uchwała Nr S.O.VIII-426-3/21/18 Składu Orzekającego Kolegium RIO w Krakowie z dnia 2 lutego 2018 r. w sprawie: opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w Uchwale Budżetowej Gminy Gromnik na rok 2018, 16. Zamawiający informuje, że: 1) gmina nie posiada udziałów i akcji, 2) gmina nie posiada zobowiązań pozabilansowych, 3) gmina nie posiada zobowiązań wobec podmiotów powiązanych, 4) gmina nie posiada na rachunek bankowych zajęć egzekucyjnych, 5) gmina informuje, że nie był prowadzony program naprawczy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
289038.75
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie Oddział w Gromniku
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
216749.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI GROMNIK
- Dostawa sort mundurowych leśnika oraz sort bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników nadleśnictwa Gromnik w 2025 roku
- Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Zalasowa i Burzyn
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na części
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części
więcej: przetargi GROMNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Goleniowskiego i jego Jednostek"
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie przejściowego deficytu w roku 2025
- Obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego
- Usługa bankowa w zakresie udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu w 2025 r., w kwocie 1.113.640,00 zł PLN na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczki
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Włocławskiego
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.