eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzebudowa i termomodernizacja budynku nr 265 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni ul. Śmidowicza 51

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-04

Ogłoszenie nr 500154141-N-2018 z dnia 04-07-2018 r.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Przebudowa i termomodernizacja budynku nr 265 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni ul. Śmidowicza 51

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560507-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500121086-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, Krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 262 537, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks 261 262 963.
Adres strony internetowej (url): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i termomodernizacja budynku nr 265 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni ul. Śmidowicza 51

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

38/ZP/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zakres prac obejmuje: 1) remont elewacji i dachu budynku z uwzględnieniem wszystkich elementów, w tym m.in. : ?wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic i ścian fundamentowych, ?ocieplenie ścian fundamentowych i piwnic, ?remont studzienek okien piwnicznych, ?ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych i wykonanie nowej elewacji i kolorystyki budynku, ?podwyższenie ścianek attykowych i kominów na dachu, ?ocieplenie stropodachów oraz wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, ?wymiana starej stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi, ?wykonanie nowych osłon daszków nad wejściami,?pozostałe drobne roboty towarzyszące np. niezbędne rozbiórki, zabezpieczenie elementów stalowych, remont kominów, remont studzienek piwnicznych, odtworzenie opaski betonowej wokół budynku, otworzenie posadzki betonowej przed wejściami d. o budynku, itp. 2) modernizację wewnętrznej instalacji c.o., 3) modernizację wewnętrznej instalacji c.w.u., 4) montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, 5) wymianę instalacji oświetleniowej wraz z okablowaniem, 6) System sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN) 7) System kontroli dostępu (SKD) Zakres prac został szczegółowo określony w załączonej dokumentacji projektowej, STWiOR oraz w przedmiarach robót. Uwaga odnośnie pkt 6) i 7): ?Zamawiający wymaga aby System sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz System kontroli dostępu (SKD) był kompatybilny z zainstalowanym w obiektach AMW, ?należy przewidzieć autoryzację SSWiN, systemu wizualizacji oraz Systemu Kontroli Dostępu, ?należy przewidzieć opracowanie dokumentacji powykonawczej SSWiN oraz SKD o klauzuli "Zastrzeżone", ?Instalacje muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującą Normą Obronną NO-04-A004:2016. Przewiduje się wizę lokalną w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia. Dane uzupełniające, dotyczące wykonania systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz systemu kontroli dostępu (SKD) zostaną przekazane przed podpisaniem umowy. Dane techniczne budynku nr 265: ? Powierzchnia zabudowy budynku 1 132 m2 ? Kubatura budynku 13 923 m3 ? Powierzchnia użytkowa pomieszczeń 2 313 m2 ? Wysokość budynku: maksymalna ~ 12,80 m ? Ilość kondygnacji: maksymalnie 3 nadziemne+ fragment części podziemia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111200-0, 45450000-6, 45260000-7, 45262500-6, 45262350-3, 45442200-7, 45420000-2, 45331100-7, 45331210-1, 45331200-8, 45332000-3, 45331200-8, 45300000-0, 45310000-3, 45311100-1, 45316000-5, 45312311-0, 48921000-0, 09331200-0, 42961100-1, 45312200-9, 71321000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2554407.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany MIR-BUD
Email wykonawcy: miroslawwerbel@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Kuszników 16
Kod pocztowy: 80-175
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3775197.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3775197.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3775197.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.